Elokuiset sadot

Elohiiri on kyllä ollut mullakin,- sellasta ihme tärinää alaosassa masua[:D]
Muutaman kerran sellasta tönimistä mut sit en oo tuntenut sitä enään,hmm.?[:-]

ginessa: Juuri sellasta hassua tärinää [:D] ja ekan kerran kun tunsin sen niin alkoi naurattaa ihan hirmusesti.

Voi apua!?!
Käytiin tänään kattelemassa vaunuja Tikrulle. Ollaan kokoajan toisaalta oltu sitä mieltä, että ostetaan käytettyinä. Tällä hetkellä ei vaan oo viel tullu yksiäkään käytettyjä eteen, jotka olis kiinnostanu =(
Käytiin tampereella muksutallissa, kun tässä aika lähellä asutaan ja kyllä oli vaihtoehtoa kerrakseen. Hinnat kyllä pompsahti sinne 600-750 euroon (HUI!!!) vaikka ei mitään erikoisuuksia kaivata, vaan hyvät perus yhdistelmät.
Sitten keksin, että tilaan saksasta ne vaunut mitkä jäivät tuolta päällimmäisenä mieleen (gessleinin swingit), mutta tuo malli on tehty vaan suomen oloihin, joten sitä ei tietenkään sitten saksassa myydä.
Yhdistelmissä on aika pieni tuo kantokoppa, mut asutaan kaiken lisäks kerrostalon ylimmäs kerroksessa ilman hissiä ja vaunut joudutaan viemään vielä eri talon varastoon, joten kantamista tulee. Toisaalta haluisin sellaset vaunut mis olis kunnon iso kovakantokoppa, mut taitaa jäädä haaveeks, on kuulemma hankala kanniskeltava... Huoh, vaikeaksi menee...
Oon kuullu myös halvoista firkon-merkkisistä vaunuista, mut niitä ei suomessa myydä kuin jossain seinäjoen liepeillä, enkä viittis tilata näkemättä.
Toivottavasti muilla menee helpommin!!!

Totesin vaan, että tonnin saa helposti uppoomaan vaunuihin ja turvakaukaloon... (halutaan siis turvakaukaloks brion isofix-kaukalo, ettei tarvi miettiä kiinnityksiä)
Ihanalta tuntuis ostaa vaikka mitä, mut ei tuo raha kuitenkaan puussa kasva... Ärsyttää[:@]

Tässä mun vuodatukseni tältä päivältä...

Kävin tänään vähän pyörimässä Jumbossa ja ajattelin että josko ostaisi kokoa isommat normihousut, jotka menisivät vielä ehkä pari kuukautta. Mutta heräsin todellisuuteen, kun sovitin Your Facen mustia housuja yhtä kokoa isompaa (42) - ne meni juuri ja juuri mahan kohdalta kiinni, mutta eivät juurikaan isommat olleet kun tällä hetkellä käyttämäni matalavyötäröiset mustat housut. Joten nähtävästi sitä on mammavaatteisiin siirryttävä. Yritin katsoa Jumbon Stockalta niitä kantistarjous mammafarkkuja, mutta en löytänyt sieltä koko mammaosastoa. No, onhan mulla yhdet housut jotka mahtuu verkkareiden lisäksi, että ehkä niillä pärjää vielä vähän aikaa.. Maha on kyllä pullahtanut kunnolla nyt ihan viime päivinä - kaverini kertoi töissä vasta rakenneultran jälkeen, mutta en kyllä mitenkään tätä mahaa pystyy puoltatoista kuukautta vielä piilottelemaan, vaikka mielelläni kertoisin mahdollisimman myöhään.

Kaupoilta oli pakko päästä nopeasti kotiin, joku kuvotus-väsymysolo iski. Ei ole pitkään aikaan ollut näin huonoa, ja kaupanpäälle vielä närästystä.. Ilmeisesti työviikko vaatii veronsa ja viikonloput pitäisi käyttää huilailuun.

Liikkeistä mä olen kovaati yrittänyt tuntea liikehdintää,mutta varmasti en voi sanoa mitään tunteneeni. Jo parin viikon ajan olen tuntenut samanlaista tuntemusta kuins illoin ed raskaudessa kun vauva oli jo paljon isonpi ja punkasi silleen isosti. Mä luulen et ei voi olla kyse vauvan liikehdinnästä. Mutta se silti mietityttää kun aon usein väh eri puolilla kohtua. Ja jos on makuullaan niin huomaa kohdun siitä kohtaa nousevan ihan selvästi ylös. Et olisko se sit jotain kohdun supistelua tai jotain? Itse en pääse siitä varmasti selvyyteen.

Vaunut kannattaa valita sen mukaan kuinka paljon ja millaisissa oloissa niitä käyttää. Mulle pääasia tulee olemaan isot ilmakumirenkaat millä pääsee parhaiten liikkumaan metsässä, lumisohjossa ym. vaikeassa maastossa. Vaikka koiraa ei vielä olekkaan, mutta pidän metsässä liikkumisesta. Toivotavasti löydän sellaiset tai saan siltä työkaverin tutulta ostaa. Ei minullakaan ole varaa mihinkään 700-900 euron vaunuihin.

Toivon niin, että rakenne ultrassa saataisiin selville sukupuoli. Vaikka tiedänkin sen olevan vähän epävarma. Mutta jos se menee omien tuntemusten ja mummun ennustajan kanssa samoihin eli tyttöön niin kyllä mä luulen et mä siihen uskon.

Kaukalo ja jalusta turvallisuusasiaa..Eli isofix jalustat on otettu takaisin koska niissä oli joku turvallisuusvika..Eli koskee siis emmaljungaa..
http://www.lastentarvike.fi/content/2009/pdf/Newsletter_Emmalj_tk_052009_Fin.pdf
Ohessa linkki siihen..

Liikkeistä: Ei tunnu ei..Mut mä oonkin ekakertalainen joten siihen vio mennä vielä 5 viikkoakin ennenkuin erotan vauvan liikkeet mahan kuplimiselta..Eli mulla on laktoosi-intoleranssi, joten helposti saattaa mennä kuplimiset sen piikkiin, vaikka olisikin vauvan liikkeitä..[;)]

Ostoksista:
Just tänään miehen kanssa niistä juteltiin ja oltiin yhtä mieltä että odotetaan rakenneultraa ja sitten vasta riehaannutaan.. Eli meillä molemmilla on pieni peikko päässä että rakenneultrassa ilmenee jotain pahaa vikaa, jonka takia joudutaan tekemään päätös keskeytyksestä.. Arvatkaa vaan näenkö siitä jo painajaisia ja herään itkien yöllä..? No joo eli varovaisen innostunut olen raskaudesta, mutta huokaisen enemmän helpotuksesta rakenneultran jälkeen, toivottavasti..[:)]

Muutoin on olo mitä mahtavin..Pientä väsymystä on unen puutteesta johtuen..En ole vieläkään löytänyt itselleni hyvää nukkumisasentoa..Nyt nukun puoliksi mahallaan ja kyljellään, joten niskat on jumissa ja päätä särkee sen takia..Mutta just oli puhetta et käydään katsomassa mulle parempi tyynyt kyljellään nukkumiseen..

Nyt loppuu tää tarina ja oikein hyvää ystävänpäivää kaikille huomiseksi ja VOIKAA HYVIN..

Luin tuon emmaljungan linkin kaukalo+jalusta asiaan. Kyseessähän on emmaljungan tarjoama päivitys malleihin, joissa ei ole tätä jotain uusinta iskuja vaimentavaa tyynyä.
Eli siis tuo on vapaaehtoinen päivitys, jonka voi käydä lisäämässä omaan kaukaloonsa halutessaan. Markkinoilta he ei oo mitään vetäny takaisin.
Näin mä ainakin ymmärsin tekstistä...
Että rauhallisin mielen vaan[:D]

Täällä taas aamuvirkkuna hereillä, kun illalla uni maistuu niin aikasin. Eilen leivoin heti aamusta sydänsämpylöitä miehelle, kyllä oli iloinen herätys hänelle[:)] Tänään en kyllä jaksa yltää edes ystävänpäivän kunniaks tuollasiin suorituksiin. Että meillä eilen jo vähän vietettiin tätä päivää.

Kivaa ystävänpäivää kaikille <3

Äh, takana tosi huonosti nukuttu yö. Näin painajaisia että joudutaan lapsivesipunktioon... toisaalta tyhmää huolehtia asiasta, jolle ei mitään voi, kun niskaturvotuskin oli kuitenkin pienehkö (1.3) ja kätilö oli sitä mieltä että epätodennäköistä olisi että seulasta mitään tulisi eikä ikäkään vielä merkittävästi lisää riskiä. Olemme lähdössä reissuun juuri raskausviikkojen 15-16 aikana, jolloin käsittääkseni punktio otetettaisiin - ihan ennen reissua en haluaisi punktioon, koska matkavakuutus ei kata raskaudesta johtuvia ei-äkillisiä, ennustettavissa olevia kuluja, sellaiseksi varmaan punktiosta johtuva keskenmeno laskettaisiin. Tätähän kannattaakin murehtia tässä vaiheessa [:@] Tuntuu että vauvassa ei voi olla mitään vikaa, ultrakuvassa erottuvat kasvonpiirteetkin niin hienosti ja se siellä liikkui ja heilutteli meille.

No, ei auta kuin odotella ja yrittää rauhoittua, stressaamalla en mitenkään paranna tilannetta. Tässä tapauksessa tieto lisää tuskaa, eilen googlettelin kaiken mahdollisen niskaturvotuksesta ja ei se ainakaan oloa helpottanut. Varmaan ensi viikon loppuun asti täytyy odottaa soittoa, jos ei kirjettä tule, ennen kuin voi huokaista (nt-ultra oli viime viikon keskiviikkona).

Lila: Täällä toinenkin joka nukkui yön todella huonosti kiitos painajaisten. Kamala ressi päällä ja nyt sitten tullut nämä tunteilut todella pintaan. Olin eilen töissä ja olemme avopuolisoni kanssa sopineet että hän tulee hakemaan minut aina töistä koska minulla ei ole ajokorttia ja busseja ei enää kulje kahden aikaan yöllä meidän kodin suuntaan. Noh tällä kertaa kaikki menikin sitten ihan pipariksi. Ensinnäkään avopuolisoni ei vastannut puhelimeen. Tiesin että hän on kuskina 3 kaverilleen joista yhden tyttöystävän numero minulta löytyi. Soitin hänelle ja sain sitten avopuolisoni kaverin numeron jonne soitin. Siinä vaiheessa alkoi se iso kiukku. Puhelimeen kun vastattiin niin sanoin suht rauhallisella äänellä että saanko avopuolisoni puhelimeen. No eikös yksi toinenkin sitten päättänyt että haluaa minun kanssa jutella ja siinä vaiheessa meni hermo ja huusin että antaa nyt j*malauta sen puhelimen oikealle henkilölle. No avopuolisoni kun pääsi linjoille niin aloin huutamaan että mikähän juttu tää on että ei omaan puhelimeen vastata ja että onko hän tulossa hakemaan vai joudunko jäämää ulos odottamaan. Tappeluhan siitä meinasi tulla. Avopuolisoni vaan sanoi että kota lähtevät liukumaan. Onneksi työkaverini sanoi että vie minut kotiin etten pakkasessa seisoskele yksinään. Soitin sitten avopuolisolle ja sanoin että työkaverini vie minut että tulee hakemaan minut sitten kotoota. Puol tuntia kerkesin kotona olemaan kun avopuolisoni tuli käymään ja sanoi ettei autoon mahdu. Olin koko kotona olo ajan ahdistunut ja väsymys alkoi tehdä tuloaan. Sanoin vain ettei tällä hetkellä edes kiinnosta lähteä mihinkään kun avopuolisoni käyttäytyminen ärsyttää. Hän vain sanoi siihen että no hän lähtee sitten ja meni. Siinä vaiheessa ahdistus alkoi kunnolla; henki ei meinannut kulkeaja itku ei mainannut loppua ollenkaan. Kävin jopa suihkussa ajatellen josko se rauhottaisi. Yritin sitten 4 aikaan alkaa nukkumaan ja ensin ei meinannut uni tulla mutta jossain vaiheessa sitten nukahdin ja painajaiset sitten herättelivät koko ajan. Joskus kuuden aikaan avopuolisoni ei ollut tullut vielä kotiin. Nyt kyllä herra nukkuu ja leventelee ettei itsellä tule nukkumisesta sitten mitään. Onneksi ei tarvitse töihin mennä kuin vasta ensi torstaina.. Nyt pitäisi sitten vain selvittää avopuolison kanssa kaikki asiat koska tuntuu ettei hän ole vielä täysin ymmärtänyt että meille on tulossa vauva.
Tulipahan vuodatettua oikein kunnolla [:(]

ALKUPERÄINEN: Haniliini

No joo, eihän se rakenneultra tietty varma ole, mutta olen kuitenkin aika varma että tässä asiassa on samoin kuin muissakin: ne, joilla rakenneultrassa ilmotettu sukupuoli on väärin, ovat niitä kovaäänisimpiä ja niitä juttuja saa kuulla ja lukea enemmän kuin niitä, joilla sukupuoli on pitänyt kutinsa. Ainakin mun tutuista joka ikisellä on "arvaus" ollut oikein. Ja useinhan kätilö ei lähde edes arvaamaan, jos ei näe kunnolla tai epäselvyyttä on. Mutta oishan se vasta tylsää, että kätilö ois esittänyt varmana jomman kumman sukupuolen ja sitten tuliskin toinen. Saiskohan kätilöltä sitten rempparahat uuteen sisutukseen [:D]

.

Näin se on[:D]
Mutta toisaalta mulla on nyt 7 rakenneultraa takana,ensimmäisten kohdalla niitä tehtiin jo viikolla 17+ ja joka kerta mulla on osunut kätilön arvio oikeaan,itsekin ollan ruudulta hyvin nähty.Musta on niin jännä lukea niitä virhe arvioita,kuinka niitä voi sattua,mutta niin vaan sattuu....

Mä oon nyt viikon verran tuntenut satunnaisesti liikkeitä,edellisistä samoilla viikoilla.Kun istuessa kumarrun eteenpäin,tuntuu muljahduksia.Ja doppleri monesti todistaa tuntemukset tosiksi,kun potkii doppleria[:D]

Ginessalle muuten suuret onnittelut hyvistä uutisista ja tytöstä[:D]

Mä en kanssa ryntää kaupoille ennen r-ultraa.Mulla kaapit pursuaa sekä tytön että pojan tavaraa.Jahka saan sukupuolen tietoon,sitten raivaan kaapit ja laitan toisen kamppeet sitten pois ja myyntiin.[;)]

Liikkeitä!!!
Mä kun eilen harmittelin, että liikkeitä ei ole tuntunut niin illalla sitten telkkua katsoessa tuntui niin selvästi melkein 10 "poksahdusta" perätysten[:D][:D][:D]. Ei niistä voinut erehtyä. Tovin kuluttua oli vielä kääntänyt asentoaan kun pari poksahdusta tuntui toisela puolella. Niin ihanaa[:D][:D][:D]. Kunpa vain saisi tänäänkin tuntea jotain. Viimeksikin muistaakseni alkuun saattoi joinain päivinä tuntua jotain ja joinain päivinä ei taas tuntunu mitään.

Oikein hyvää ystävänpäivää ja pullantuoksuista laskiaista kaikille.

Meillä jää mäet käymättä, koska poika nyt jo viidettä päivää kuumeessa. Arvauskeskuksessa käytiin yli pari tuntia jonottamassa nuorelle pojanklopille[X(]. Joka kyllä kiltisti kuunteli keuhkot ja kattoi korvat ku äiti käski. Onneks ei pahenpia rahinoita kuulunut ja korvatkin puhtaat. Ja ei kun kotiin sairastamaan. Vähän nauratti siinä vaiheessa ku lekuri mietti ääneen korvakuumemittarin ja kainalosta mitatun lämpötilan eroa: ku ei muistanu kumpi mittaustulos näyttää normaalisti enemmän[8|].

Kyllä Vaasa on vaan takapajula lääkäritarjonnassa. Hesassa pääsi lääkärille ku vaan soitti. Mut täälä ei ole edes yksityiset auki sunnuntaisin[>:]. Ja toinen hyvä puoli Hesassa ja Vantaalla oli se et siellä lasten terkkaripäivystys oli lastenklinikalla, jossa ainakin meidän kohdalle osui joka kerta hyvin ammattitaitoinen lääkäri tai hoitaja. (pojalla löysä kyynärpää, jota käytiin laitattamassa paikalleen useaan otteeseen). Me ollaan siis asuttu Vaasassa puolitoista vuotta ja mä sitä ennen 12 vuotta Vantaa/ Hesa akselilla. Vaasasta olen kuitenkin kotoisin ja tää on koti vaik takapajula onkin[:)].

Tervehtymistä,pikaista sellaista Eemi03:n pojalle!!!

Mulla aina alkuun liikkeet olllet sellaisia välillä kateissa olevia[:D]Voi mennä päivä pari ja sitten taas tuntuu[:)]

Miu82 Hyvä että on vointi jo parempi. [:D]
Täällä kanssa ihmettelen oonko nyt ihan oikeasti raskaana kun ei tunnu "oireita"..Mutta sitten kuitenkin kun näkee että maha kasvaa, eikä kuitenkaan kiloja oo tullut niin paljon et se selittäis..Ja vessajuoksut ja sse ettei pysty enää nukkumaan yhtään mahallaan..

Hmm.. Ja seksipuolella taas alkaa olla normi lähetyssaarnaaja asento melko epämukava, ainakin jos mies on ihan kiinni mussa..No joo..

Ite alan pikkuhiljaa jo innostumaan vauvajutusta ja surffailen innokkaana netissä katsomassa kaikkea kivaa ja erittäin epäkäytännöllistäkin..Mua kanssa kiinnostaa kovasti se Bola-korun hankkiminen..Mies toppuuttelee mua koko ajan ja sanoo et hän on vielä hieman varovainen ku on vielä rakenneultra eessä..Vasta jos se on ns. normaali tulos alkaa hänkin innostumaan enemmän..Meikä miettii jo lapselle nimeä yms..Mies vielä kyselee aina parin päivän välein oonko päättänyt haluanko sukupuolen selville rakenneultrassa..Juu, en ole..Mut oon edelleen kahen vaiheilla, ihan samoin kuin se et otanko sikapiikin vai en..Vaikkei niitä kahta asiaa voi toisiinsa verrata..[;)]

Tää taas hiljenee vähäksi aikaa ja hätyyttää miehen pois telkkarin eestä et pääsen itse katsomaan sitä..Mies pelaa sitä uutta uncharted 2 peliä pleikkarilla..Oikein dolby surround äänijärjestelmällä..[8|]

Hip hei!!

Täällä syöty hyvin ja ulkoiltu,leffoja katseltu ja hyvä kaikikinpuolin olla-mitä nyt punkea olo on[:)]
Peikkoiselle vaatteita pikkasen ostettu ja vaunuja mietitty-Emmaljungat mullakin mielessä.
Kaikki ruoka alkaa maistumaan ja valkosipulikin on taivaallista nykyään [:D]
(lanttu ja punajuuri ällöttää edelleen)

Ihanaa Miu,kuulostat oikeen hyvinvoivalta ja reippaalta!!
Mäki aattelin uuden kuontalon mennä tässä kohtapuoliin laitattamaan,
tai no-fiksaamaan väriä ja pikkasen silotella.[:D]

Hmm,muaki toi bolakoru on ruvennut mietityttämään nyt kun siitä ootte puhuneet täällä..

Kaikilla, tai melkeimpä useammalla rupee olee jo vissiin paremman puolella olotilat vai mitä?

Heh,onko nimiä mietitty jo ahkeraan?
Kummallekin?

No mä sillon mietiskelin ennen ku tää episodi oli alkanutkaan siis tää perkuleen veriseulasta kii jääminen alko,niitä nimiä...ja kyllä mä luulisin että aika yhtä mieltä nyt sitten tytön nimestä  ollaan.[:)]
(pojankin nimi ois ollu valmiina kyllä)

Ah..toi Haniliinin appelsiinirahka kuulostaa hyvältä..rupes tekee mieli!![:D]

Kaikille ihanaa ystävänpäivän illan vimosia hetkiä,nauttikaa ihanat mammat!!![:D][:D][:D]

Vessassa ravaaminen..hmm välillä joutuu menee ja välillä ei...[:-]
Vatsallaan ei oo voinu kyl kauaa nukkuu tai siis ees maata,
puhumattakaan ett uni tulis  ku kiristää ja painaa-ahdistavaa.[&:]

Selässäkin joki liitos alhaalla jo paukkuu ja poksuu kun nousee tai kääntää kylkeä.
Luojan kiitos ei ole sellaisia liitoskipuja häpyluulla kuin tätä edellistä odottaessa..niin ainakaan vielä...
kävely oli hidasta tuskaa..

Sikapiikkiä en ota minäkään..

Miu,
Kuulostaa ihanalta se sun bolakoru<3
Tahtoo....[:D]

Onko kukaan aatellu pitää sellaisia baby shower kutsuja?
Ja jos niin missä vaiheessa...mä en oo ikinä pitänyt,mut nyt vois ehkä pitääkin[;)]

Sit, ketä ei kuulu kirkkoon?
Meille tulee ainakin siis vaan nimiäisjuhlat...

Toivottavasti sä Miu teet parhaan mahdollisen ratkaisun siten että sun ja vauvan on seesteistä olla!![;)]
Mikään muu ei ole niin tärkeää kuin te kaksi nyt ja sun jaksaminen!
Voi kun kaikki miehet sen ymmärtäisi eikä ois tässä asiassa niin itsekkäitä!
Toivotan siis sun etsintäretkelle oikeita,vahvoja ja hyviä oivalluksia.!!!

Halit kaikille!![:D]

Me ei kuuluta kirkkoon....

Baby showerit mulle piti sukulainen viidettä oottaessa,ihan yllätyksenä tuli,mukavaa oli[:D]

Mä juoksen ainakin sen 2 krt yössä vessassa...[:@]Päivälläkin usein
Sikapiikkiä tuskin tulen ottamaan...

Johkendaali, tsemppiä parisuhteen kiemuroihin! Toivottavasti saitte asiat selvitettyä, eihän tuollainen käytös kivaa ole.

Miu82, hyvä että satsaat itseesi, niin sitä pitää! Ja toivottavasti saat asiat mieleisellesi mallille mahd pian niin pystyt täysillä nauttimaan hyvästä olostasi. Kokemuksesta voin kertoa että se ei jatku ikuisesti, mahan kasvaessa on tarjolla uudet haasteet oman olon kanssa[:D]

Rakenneultra, mullahan ei ole edes koko aikaa siihen vielä mutta kyllä se vaan jotenkin hirvittää. Ja varsinkin se että millaisen ultraaja sattuu kohdalle koska siitä aika paljon riippuu mitä kaikkea siellä näkyy. Erityisestihän mua kiinnostaa sydän kun meillä jo yksi sydänvikainen on. Tiesittekö muuten että Suomessa syntyy n 550 sydänvikaista lasta vuodessa ja että sydänvika on yleisin vastasyntyneiden rakennepoikkeama? Onneksi täällä on myös maailman parhaimmistoon kuuluva hoito.

Mihin synnyttämään, mun matka käy taas kerran naistenklinikalle. Täällä taisivat ainakin Ginessa ja Haniliini mainita ettei naistenklinikka oikein houkuttele ja mä olen kuullut sitä samaa muiltakin. Jos synnytykseen haluu ammetta yms niin sitä ei ainakaan mun aiemmilla kerroilla siellä ole ollut, nyt en tilannetta tiedä. Mutta mä olen saanut sieltä erinomaista hoitoa molemmilla kerroilla, ei mitään valittamista. Ja se että lastenklinikka on ihan naapurissa, on mun mielestä vallan erinomainen juttu.

ON: mä oon ihan kade niille jotka voivat hyvin. Mulla ei ole vielä puhettakaan onnellisesta keskiraskaudesta vaan pahoinvointi jatkuu ja hirveä närästys. Myös migreeni on tullut kuvaan mukaan[:@], ilmeisesti ihan jäädäkseen. Aiemmissa raskauksissa on pahoinvointi loppunut vk 14-16, toivottavasti näin käy tälläkin kertaa.

Hauskaa maanantaita kaikille!

Heippatirallaa mammat! Pakko hehkuttaa kun kerrankin on hyvä mieli [:D] Aurinko paistaa, rauhallinen vapaa-aamu ilman pahoinvointia (koputtaa puuta), koira on osannut olla sisäsiisti viime yönä.. Voiko päivä ihanammin enää alkaa? [:D] Isukin kanssa ei olla edes riidelty pariin päivään! Päinvastoin, haleja ja hellyyttä on riittänyt..

Mukava kuulla, että muutkin äipät alkaa olla taas voimissaan. Lieneeköhän auringon syytä et mielikin on valoisampi ja jaksaa paremmin? Paljon on näköjään ollut juttua vauvavakuutuksista.. Minä en edes tiennyt, että semmoisia on olemassa! Tuleva isä soitteli ihan innoissaan vakuutusyhtiöön ja pyysi tarjouksen [:D]

Hmmh nimet, vauvajuhlat, korut ja vaatteet.. Itse en semmoisia ole jaksanut vielä edes miettiä, odottelen rakenneultraa joka on 17.3. Onneksi tällä kertaa on eri lääkäri ultraamassa! Olen kuullut ihan positiivisia juttuja hänestä, menenkin ultraan utelemaan vauvan sukupuolta avoimin mielin. Jotenkin on sellainen fiilis, että pikkuinen olisi tyttö. Jos vanhan kansan juttuihin on uskominen, näpyt ja pahoinvointi on tytön syytä, kun vie äitinsä kauneuden [:D]

Ihastuttavaa alkuviikkoa kaikille!

Nyt iski tänne flunssa.
Iltapäivällä työterveyten, katotaan mitä se siellä sanoo.
Mulla on pahoinvointi vähentyny, mut järkytävät pääkivut tullu tilalle. Ajattelin siitäkin mainita lääkärille.
Pitäs varmaan mennä hierojalle, mut oon aina käyny urheiluhierojakoululla, pääsee suht halvalla. Nyt mies on sitä mieltä, et ku oon näin kipee niin pitäs mennä ammattilaiselle. Yleensä opiskelijat on ollu hyviä, mut pari kertaa ollu kyllä ihan hirveetä. Pitäis siis etsiä uus hieroja ja pitäs varmaan olla istualteen tai kyljeltään, ku mahallaan olo ei tunnu hyvältä.
Onks kukaan käyny raskausaikana viel hierojalla???

Odottolen bolaa postiluukusta vaikka luulenki, että tulee vasta huomenna, mut voihan sitä ihmeitä tapahtua[:D]

Mua ei oo seksi jaksanu kiinnostaa yhtään. Aluks oli huonoo-oloo ja nyt kokoajan pääkipee. Ei jotenki vaan jaksa. Mies ei edes vonkaa, kai se tietää, et sit ku mua huvittaa niin ilmottlen kyllä [;)]

Mutta nyt taas lepoo.

Toivottavasti muut pysyy terveinä!

Takaisin