Heipsan kaikille tasapuolisesti[:)].
Mä täälä kotona kökötän kipeän esikoisen kanssa. Se tällä kertaa (kerrankin[;)]) sen verran kipeä, että ei hypi seinille. Vielä. Kuumetta yli 38. No olenpahan pitkästä aikaa saanut tehtyä jotakin tääl kotona. Oli herätty ja oikeastaan ulkovaatteita vaille lähdössä töihin ja eskariin kun päätin koittaa pojan kuumeen ja sit jäätiinkin kotiin. Oli niin hyvissä ajoin herätty et aikaa on ollu yllättävän paljon tälle päivälle. Me kun muuten koko perhe ollaan aamu-unisia ja nukutaan vapaa päivisin yleensä 9-10:n.
Sme myös mulla ollut välillä paljon noita kasvukipuja. Tuntuu kuitenkin et ne vähän vaihtelee. Tuossa viime viikolla oli paljon, ihan joka päiväisiä. Nyt on ollut pari päivää, että ei ole tuntunu oikeastaan mitään sellaista.
Ummetus on saapunut ystäväkseni[>:]. Siitä kärsin myös ekassa raskaudessa sen verran, että kehitin oikein "ihanan" pukamankin[&:]. Ummetus on saanut vatsan kivistelemään viime päivinä. Nyt olen pari päivää ottanut Duphalacia ja toivotaan, että se pikkuhiljaa helpottaisi. Duphalacissa se vika, että tekee mulle ainakin aika usein kovia ilmavaivoja. Onko kokemuksia muista pehmentävistä?
Miu82 mäkin olen kattelu vaunuja ja jos satun hyvät löytämään sopivalla hinnalla niin kyllä mä ne ostan. Nyt odottelen työkaverin kaverilta kuvia vaunuista, jotka siltä vapautuisi sopivasti kesällä. En mä tiedä onko se kovin aikasta ostella mitään. Pitäähän niitä kuluja saada vähän jaettua. Ei mulla ainakaan niin paljo ole säästössä että voisin kaikki ostokset jättää sinne ihan loppuraskauteen. Et luottavaisin mielin vaan[:)].
Viljonkalle jaksamista sokerimittailujen kanssa. Onhan nämä kaiken maailman vaivat inhottavia, mutta kun tietää mitä siitä uurastuksesta saa sitten loppujen lopuksi syliinsä se palkitsee joka tapauksessa[:D]. Onneksi on olemassa hoitoa millä syntymättömän lapsen kasvua voi auttaa ja hallita. Yritän tässä vain luoda positiivista uskoa[:)].
Heisku ja Sme Kuppikoko on kasvanut b:stä c:n. Ongelmana vain ollut se, että rinnan ympärys ei ole vielä kasvanut ja c75 kuppi on liian pieni c80 on sopiva kuppi mutta joutuu laittamaan heti tiukimmalle hakaset. Ei venymisvaraa ollenkaan. Kun taas d 75 on sit taas liian iso kuppi. Ärsyttävää.
Vinkinksi kaikille löysin KELAN sivuilta laskurit äitiyslomalle ja äitiyspäivärahalle ym. Näkee kuinka paljon tulee äippäloman aikana tulot laskemaan[8|] ja sen kuinka nopeasti se äippäloma onkin jo ohi[:(]. Laskuri näyttää lomien alku ja loppumispäivät. Rahasta se näyttää päivärahan määrän. Ja sen surkean tilanteen kuinka vähän on se onneton kotioidon tuki äippäloman jälkeen.
Tällä kertaa aion kynsin hampain pitää kiinni siitä, että voin olla lapseni kanssa kotona pidenpään kuin viimeksi. Pojan jouduin viemään hoitoon 9 ja puol kuisena kun silloinen mieheni sanoi, että minähän en teitä yksinäni elätä ja, että mun on maksettava oma osuuteni lainoista ruuista ym. kuluista[:@]. Idiootti kun on. Onneksi tällä kertaa uusi mieheni on maailman ihanin ja ennemminkin sitä mieltä, että lapsen kanssa voisi olla kotona vähän kauemmin. Hän oli taasen sitä toivonut omien lastensa äidiltä, mutta hän oli ehdottomasti halunnut mennä töihin. Nyt molemmat ovat samaa mieltä jo heti alkuun. olenkin jo alkanut laittaa vähän sivuun rahaa sitä varten, että on joku paikka mistä ottaa sitten kun on kaikista tiukinta. Mikään Niina Mikkosen mielipide mulla ei ole. Enkä todennäköisesti aio olla kotona kolmeen vuoteen asti. mutta ehkä sinne puoleentoista vuoteen. Tietty jos olis rikas mies niin vois ollakkin kotona. Mut kun on tavallisen duunarin ottanut niin on laskettava mikä kannattaa. Duunariani minä rakastan enkä häntä rahaan vaihtaisi[:)].
Sitten voi ainakin olla varma itse saaneensa todistaa oman lapsensa ensimmäiset askeleet.
Tulipahan oikein romaani. Nyt kun aikaa kirjoittaa niin tuli oikein vuodatettua[:D]