Haudi hou vaan kaikille!
Mulla ois huomenna hormonikierukan "asennus" aika... iik! Sorppa jos mulla on menny tämä aihe ohi, mutta mites muilla, onko kierukasta jo kokemuksia kellään? Mahtavaa jos sivuoireena on alkuun tiputteluvuotoa useempi kuukausi, sain jo tarpeeksi siitä vuotamisesta niiden minipillerien aikaan. [:'(]
Joonan 6kk mitat oli 7200g ja 67,4cm. Jotkut 62cm vielä menee, mutta pääasiassa 68cm käytössä. Ryömimään oppi pari viikkoa sitten, ja äippä on saanu alkaa katteleen parempia paikkoja johdoille, kukille ja muutenkin tekeen kämpästä turvallisen paikan pikkututkijalle. Kohta sitten puretaankin kaikki mahdollinen, jiihaa! Istua ei vielä itse osaa, syöttötuolissa istuu tomerasti. Hampaitakaan ei vielä oo kuulunu eikä näkyny, kuolan määrä kuitenkin vakio. Kurkkua, leipää ja maissinaksua on joona itse saanu maistella, pitää alkaa pikkuhiljaa lisäileen makuelämyksia. Puuroa syödään aamuin illoin, lounaaksi lihasosetta, välipalaksi hedelmäsosetta, päivälliseksi kasvissose. Maitopullo menee joka ruoalla. Imetyksen lopetin tai Joona lopetti kun 6kk täytti.
Ai niin, ja meillä se maitoallergiaepäily kallistui mahatautiin, onneksi! Ripuloi melkeen kolme viikkoa, ei kiva, mutta parempi näin päin. Tsemppiä Elegialle ja muillekin maitohärdellin kanssa painijoille, inhottavaa.. [:-]
Vauvauintiin koitetaan päästä mukaan kun taas kesätauon jälkeen alkaa.. voin vain kuvitella kuin mielissään se on siitä kun kylpeminen on niin hauskaa hommaa että koko kylppärin lattia on märkänä kun saa polskutella![:D]
Toivottavasti ei tuu taas ukkonen, minä pelekään sitä! Viime yönäkin oli niin lopunajan meininki että..
Mukavaa viikkoa kaikille!