Paljon onnea Verkkuliinille ja Salolle! :)
Mielelläni kuulen Judien lailla kokemuksia Hyvinkäällä synnyttämisestä, vaikka jo sinällään positiivinen kuva on jäänyt, kun on jutellut tuttujen kanssa jotka siellä ovat synnyttäneet. :)
Salo84: Kiinnostaisi kuulla kokemuksiasi tuosta tensistä, olit ilmeisen pitkään kotona sen avulla? Mulla itselläni on tens kotona, lähinnä hevosille olen sitä käyttänyt erinäisissä jutuissa, mutta 'ihmislätkätkin' mulla siihen on ja laite sopii yhtälailla ihmisille, eli voisin myös käyttää sitä kivunlievitykseen kun synnytys käynnistyy. Mulla vaan ei ole siihen mtn varsinaisia ohjeita käyttöön synnytystilanteissa. Tällaisen ohjekuvan löysin lätkien kohdista synnytyskivun hoidossa
http://synnytyksenabc.fi/tens-synnytykseen/ käytitkö jotakuinkin noilla ohjeilla? Ilmeisesti on myös tenssejä, joihin saa vain kaksi lätkää (anturia) kiinni, mutta mulla on omassani nuo neljä lätkää. Täytyy ehkä ryhtyä kokeilemaan alaselkään tuota tenssiä iltaisin niin pääsisi sinuiksi sen kanssa ennen kuin synnytys sitten käynnistyy, mutta vinkkejä kuulisin tuon tenssin käytöstä synnytyksen aikana mielelläni. :)