Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
toivottavasti Salo lähti jo Kättäriä kohti, aika tiuhaan tuli supistuksia. Ne ainakin kattois siellä missä mennään ettei tuu vahingossa kotisynnytys :)

Huh! Täällähän tapahtuu :) Isosti tsemppiä synnytyksessa olijoille! Täällä kans supistelee, mut en tiiä johtuuko vain siitä että nappula on todella aktiivinen tuolla yksiössään just nyt. Osa ei tunnu miltään mutta muutama on tuntunut tuolla alakerrassa todella ikävältä ja puolisokin jo vähän säikähti, että uskaltaako lähteäkän käymään iltakaffella kaverinsa luona, vai pärjäänkö. Saapa nähdä tapahtuuko mitään, en usko että synnyttämään kuitenkaan ihan vielä! :D

Paljon onnea verkkuli! huoh kumpa pääsis itsekin tosi toimiin että sais pojun syliin :) viime yö sellaista rallia piti mahassa että turha edes yrittää nukkua :D

Onnea verkkuli :)<3!

Täällä kaikki oireet kadonnu ku tuhkatuuleen.. Eilen yks kipeä supistus vaan jäi siihen yhteen. Ärsyttää tää epätietoisuus koska syntyy :D. Vois nytki mökille mennä vaan ei uskalla oikeen lähtä kun mene sen puoltoista tuntia Oysiin sieltä.

Jee, onnea Verkkuli! Katsoin syntyneiden keskustelusta, että olit Hyvinkäällä. Oliko millainen paikka synnyttää? :)

Täällä kans kaikki oireet kadonnut. Toivoen tämän olevan tyyntä myrskyn edellä.
Helle on kyllä saanut väsyneeksi. Eilen piti ottaa päikkärit kävelyn jälkeen ja kymmenen tuntia meni yöunissakin!

Paljon onnea Verkkuliinille ja Salolle! :)

Mielelläni kuulen Judien lailla kokemuksia Hyvinkäällä synnyttämisestä, vaikka jo sinällään positiivinen kuva on jäänyt, kun on jutellut tuttujen kanssa jotka siellä ovat synnyttäneet. :)

Salo84: Kiinnostaisi kuulla kokemuksiasi tuosta tensistä, olit ilmeisen pitkään kotona sen avulla? Mulla itselläni on tens kotona, lähinnä hevosille olen sitä käyttänyt erinäisissä jutuissa, mutta 'ihmislätkätkin' mulla siihen on ja laite sopii yhtälailla ihmisille, eli voisin myös käyttää sitä kivunlievitykseen kun synnytys käynnistyy. Mulla vaan ei ole siihen mtn varsinaisia ohjeita käyttöön synnytystilanteissa. Tällaisen ohjekuvan löysin lätkien kohdista synnytyskivun hoidossa http://synnytyksenabc.fi/tens-synnytykseen/ käytitkö jotakuinkin noilla ohjeilla? Ilmeisesti on myös tenssejä, joihin saa vain kaksi lätkää (anturia) kiinni, mutta mulla on omassani nuo neljä lätkää. Täytyy ehkä ryhtyä kokeilemaan alaselkään tuota tenssiä iltaisin niin pääsisi sinuiksi sen kanssa ennen kuin synnytys sitten käynnistyy, mutta vinkkejä kuulisin tuon tenssin käytöstä synnytyksen aikana mielelläni. :)

Moi!
Mulla on viikon ajalta kaikki lukemattaja en nyt tiiä kuinka moni on saanut jo vauvan. Mutta meille syntyi ma iltana tyttö RV 38+3 <3 juuri tultiin kotiin laitokselta ja ette voi uskoa kuinka hyvältä tuntuu olla kotona. Nyt sitten ihmetellään että mitä tuon nöttösen kanssa tehään täällä kotioloissa :) Nöttönen oli valohoidossa vuorokauden bilirupiini arvojen takia ja käydään vielä ma kontrolli verikokeessa, jospa arvot olisi pysynyt matalalla. Mun täytynee alkaa kahlaamaan läpi viikon kirjoitukset.

Takaisin