Meillä tilanne aika hyvä, mies tulee kyllä synnytykseen heti kun ehtii ja siinä ei pitäisi mennä kokonaista työpäivää :D Hän katsoo työkavereiden kanssa tarkkaan päiviä, että kelle voisi soittaa h-hetken sattuessa. Ihanaa musta on, että mies oli ihan itse miettinyt näinkin tarkkaan tän työhomman ja omat menot, että varmasti aina pääsee sitten mahdollisimman pian paikan päälle. Tietty itseä pelottaa, että synnytyksen alkaessa on juuri jokin paniikkitilanne miehellä töissä eikä saa sinne ketään tilalleen pitämään puljua pystyssä. Toivon syvästi, että synnytys alkaa miehen ollessa vapaalla tai ainakin ihan juuri pääsemässä. En yhtään haluaisi lähteä liikkeelle ilman häntä! Lähellä asuu onneksi myös anoppi jolle kehtaa kyllä soittaa vaikka keskellä yötä jos tilanne sitä vaatii, ei tartte taksilla lähteä kuitenkaan.
Huh, vedin tänään sitten kunnon itkumasikset miehelle, kuten aiemmin kirjoitin että häntä selkeesti stressaa se, että mie olen kotona koko ajan. Ja niinhän se olikin. Sitten kun saatiin keskusteltua, mun tunnin itkun jälkeen (:D), mies sanoi, että kai on vähän iskenyt semmonen ajatus "eikö tässä sitä omaa aikaa saakaan enää ollenkaan" ja alkanut ottamaan sitä niinsanotusti varastoon. Samaan hengenvetoon jatkoi, että kyllähän hän tietää sitä saavansa, on saanut aina ennenkin, enkä mä ole nytkään vaatinut seuraa joka ikiseksi minuutiksi. Ja nyt lupasi kiinnittää enemmän huomiota meidän yhdessäoloon.
Näistä asioista pitäis vaan keskustella ENNEN kun ne päätyy tommoseen hormooniromahdukseen, vieläkin silmät turvonneet :D