Mamatson
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Meillä taitaa miestä vähän stressata toi lähestyvä synnytys vaikkei se sitä ääneen sanokaan. Kommentoi lähinnä vaan sitä, että töissä on paljon kaikkea mitä pitäs saada tehtyä ennen ku vauva tulee. Se on myös ehkä aavistuksen ylisuojeleva mua kohtaan tällä hetkellä, ei halua että mä ajaisin enää autolla ja vetää suojelevasti tien viereen, jos takaa tulee autoja kun ollaan kävelyllä.
Ja taitaa alkaa nyt valjeta todellisuus siitä, että hänestä tulee meidän talouden elättäjä seuraaviks vuosiksi, kun mä jään kotiin vauvan kanssa. Alko eilen ihan puskista puhuun jotain talon/asunnon ostamisesta, vaikkei sellaselle oikesati ole mitään tarvetta...
Ja taitaa alkaa nyt valjeta todellisuus siitä, että hänestä tulee meidän talouden elättäjä seuraaviks vuosiksi, kun mä jään kotiin vauvan kanssa. Alko eilen ihan puskista puhuun jotain talon/asunnon ostamisesta, vaikkei sellaselle oikesati ole mitään tarvetta...
Nyt poju ollut raivotarjonnassa jo rv 24 asti ainakin! Tuottanut kyllä ihan hirveää kipua ja paineen tuntua lantion alueelle, kun puskee luisella päällä. Eikä toivoakaan nukkua öisin ja torstaina alkoi töissä kivuliaat supistukset nyt siis rv 33+1. Kohdunsuu oli kuitenkin onneksi kiinni vielä, mutta äitiyslomaan asti nyt sairaslomaa. Eipä kyllä jalatkaan kestäneet enää yli 8 tuntista kävelyä/seisoskelua päivässä. Miten muilla vauvan asento ja onko tuottanut kipuja?