Hmmm joo, on kyllä todellakin vaikuttanut seksielämään raskaus. Alusta asti mua ei haluttanu enää yhtään, vaikka aikaisemmin mä olin meistä se vähän enemmän aktiivinen. Loppu jostain syystä halut kuin seinään. Ootin toista kolmannesta et jos halut tulis takas kun aina siitä luki joka paikasta et monesti sillon palaa kun pahoinvointi hellittää ja maha on sillon vielä pieni ymsyms. mut eipä palannu. :/ Oli jotenkin vaikeeta sillon, tuntu pahalta miehen puolesta enkä oikeesti ymmärtänyt yhtään sitä haluttomuutta. Mut onneksi mies jaksoi olla ymmärtäväinen. En nyt sanoisi et edelleenkään olis halut entisellään, mut ei nyt enää ole hetkeen ollu niin kuivaa kautta kun toisella kolmanneksella oli. Jännityksellä ootan aikaa synnytyksen jälkeen. :D
Mullakin vauva on ollu kyllä tosi liikkuvainen, enkä ole kyllä ollu huolissani. Enemmän olisin jos ei liikkuis. Eikö ne näillä viikoilla ole aktiivisimmillaan ja ala loppuraskautta kohden rauhottumaan. Jossain vaiheessa vähän mietin et miks on niin levoton, et onko se esim stressaantunu. Mut parempi ku liikkuu, kamalaa joskus stressata liikkumattomuutta!
Mullakin vauva on ollu kyllä tosi liikkuvainen, enkä ole kyllä ollu huolissani. Enemmän olisin jos ei liikkuis. Eikö ne näillä viikoilla ole aktiivisimmillaan ja ala loppuraskautta kohden rauhottumaan. Jossain vaiheessa vähän mietin et miks on niin levoton, et onko se esim stressaantunu. Mut parempi ku liikkuu, kamalaa joskus stressata liikkumattomuutta!
Enää jäljellä neljä työvuoroo, sitte loppuu työt :)
Suonikohjuiltakin oon toistaiseksi saastynyt.