Mulla ei oo vielä raskausarpia. Rasvaillu oon satunnaisesti, rasvoina oon käyttäny vähä sitä sun tätä, kaikki jämät on hyvin kulunu :) Eikä oo vielä suonikohjujakaan ilmaantunut, toki oon yrittänyt käyttää lentosukkia päivittäin.
Ei oo ollut nenäverenvuotoa, mutta kokeilkaa laittaa kylmää/ viileää niskaan se voi edes auttaa tyrehtymistä.
Eilen olin ylimääräsellä lääkärin käynnillä, supistusten ja kun alapäässä on paineen tunnetta. Paikat oli vie kiinni kohdunkaulaa oli jäljellä n. kolme senttiä, vähän oli pehmennyt ja verestävä, mutta kuulema kuuluu asiaan. Ja vauva oli kääntynyt niin että pää on alaspäin. Kai sitä pitää uskoa kun kaks lääkäriä sinne ronkki.
Myös eilen oli ekaa kertaa perhevalmennus, meillä oli aika anatoomi ja lääke painotteinen luento. Vähän harmitti kun isäntä ei ollut mukana sattu olemaan justaan töis silloin.
Muutto olis edes ens kuulla kolmio saatiin, hyvällä paikalla leikkipuisto on 200m pääs eikä kaupakkaan oo kaukana ja päiväkoti on myös aika lähellä :)
Aluksi tämä meidän toukkamme oli tosi laiska liikkeissään, että välillä mietin että onko sie enää elossakaan ketään. Mutta nyt on alkanu oikein reippaaksi, ei öitäkään tahdo enään rauhassa saada nukuttua

jotenki vaan päivä päivältä enempi odottaa että sais nyytin jo syliin ja että sitä kaipaa jo tuohon rinnalle.
Mutta pitkästä aikaa niin hyvä fiilis kaikki on nyt hyvin, että tekis mieli vaan hymyillä

kaikki murheet on ainakin nyt toistaiseksi jäänyt taakse
Sitte kysymys: Hikoaako muiden jalat kauheesti, siis vaikka olis paljaat varpaat. Mulla hikoaa on peiton kulma kostia ja takatasun jäljet vaan jää kun hipsin paljain varpain tuvas.