Ahaa eli muillakin on unettomuutta ilmassa..mä oon ihmetellyt että miksi en saa unta vaikka väsynyt olen. Tyttö tosin herää meillä edelleen 2-3 tunnin välein mutta uneen pääseminen todella hankalaa itsellä..ja joo tukka rasvoittuu supernopeaa ja myös sitä lähtee tukoittain, aivan kamalaa! Mulla on yhdet kuukautiset tullut synnytyksen jälkeen ( tyttö nyt 5kk). söin tosin 3kk minipillereitä ja niiden aikana ei yleensä kuukautisia tule, nyt olen ne lopettanut ja tällä hetkellä ei ole ehkäisyä,kun mietin että ottaisinko kierukan. Meillä ei olla lopullista keskustelua toisesta vielä käyty mutta todennäköisesti toista tulemma yrittämään jossain vaiheessa, mutta ei ihan heti :) tosin kauaa ei passaa odotella kun tulee ikä vastaan meillä molemmilla :D meillä myös hedelmöityshoidot takana, joten en tiedä haluanko niihin lähteä enää mukaan vai yritetäänkö luomusti ja tulee jos tulee.. Vaikka onhan niitä tarinoita että ensimmäinen tule hedelmöityshoitojen avulla ja toinen tulla tupsahtaa sitten ykskaks yllättäen luomusti, tuttavapiirissä kävi juuri näin. Todella ärsyttäviä nämä pakkaset kun ei pääse pihalle!! Onneksi meillä neiti on oppinut nyt nukkumaan päikkärit myös sisällä, tosin ei nuku niin hyvin kuin ulkona.