nanna_h
Satasella mukana keskusteluissa
Mäkin laitoin noi Bravadot tilaukseen. :)
Mirmeli, 75 € oli hinta kaksista rintsikoista. Näköjään punnan kurssi oli noussut, sillä mulla maksoi kahdet 78 €, mutta on nuo silti halvemmat kuin Suomesta ostaessa. Esim. Bebesillä Bravadoiden hinta näyttää olevan 54,95 €/kpl.
Mirmeli, 75 € oli hinta kaksista rintsikoista. Näköjään punnan kurssi oli noussut, sillä mulla maksoi kahdet 78 €, mutta on nuo silti halvemmat kuin Suomesta ostaessa. Esim. Bebesillä Bravadoiden hinta näyttää olevan 54,95 €/kpl.
Toivoisin, että pärjää vähemmällä liivimäärällä kun investoi laadukkaisiin, jotka kestävät imetysajan kovassa käytössä. Jotkut kaverit on sanonut, että joutuivat ostamaan jatkuvasti uusia liivejä, kun ne vaan ei kestänyt. Venyivät ja kuluivat lähes puhki muutamassa pesussa.
. Lisäks löytyy elloksesta ostetut legginsit kahdet lyhkäset ja yhdet pitkät jotka ylettää nilkkoihin. ja imetyspaita. Sitte ostin Mama liciousin äippäfarkut vie en oo päässy testaamaan
Jos yhtaan aitiini tuun tassa asiassa, niin sita maitoahan sitten tulee kuin hyvaltakin lypsylehmalta..
Omien sanojensa mukaan kyllä voi aivain hyvin niidenkin aikana eikä synnytyksissä ollut ongelmia. Itse olen nyt rv 30+5 ja ainakin vielä paineet samalla tasolla kuin raskauden alussa, ei turvotusta, ei päänsärkyjä eikä proteiinia virtsassa. Eli kaikki hyvin toistaiseksi