Hei pitäisköhän jopa aloittaa oma ketju treenaamiseen liittyen? Sellainen missä voisi vaan kertoilla ihan vapaasti omasta treeniohjelmasta, päivän treeneistä yms.Minun kanssa voi jutella niistä salijutuista vaikka täällä yksityisviestein. Mulla kun ei oo lähipiirissä ketään kelle jauhaisin niistä. Mulla oli myös silloin alkuun koko ajan jotakin flunssaa tmv. kun aloitin taas treenit ja söihän se mieltä!
Mun pitäisi taas aktivoitua ton salitreenin kanssa, oon nyt innostunut spinningistä ja sitä oon tehnyt 2x viikkoon. Ruokailut menneet ihan miten sattuu, mutta nyt taas tuntuu olevan motivaatio kohdallaan. Oon myös huomannut, että jaksan arjessa paljon paremmin ja enemmän kuin ennen.
Mä oon myös huomannut ton arjessa paremmin jaksamisen! Muistan ihan kun vauvavuoden aikana kävin paljon vauvan kanssa kirppiksillä, ja aina jos menin kyykkyyn katsomaan alahyllyltä jotain, tuntui hankalalta päästä sieltä ylös. Nyt on niin eri tilanne. Katsoin että olin vuosi sitten salitreeniä aloitellessani aloittanut 20 kilon jalkaprässillä (vaakaprässi). Nyt on sarjapainoina 105 kg (+ tuntematon kelkan paino, kun vaihtanut vinoon versioon ja tällä menee 10 toistoa) eli vähän eri voimatasot, ja sen huomaa suoraan arjessakin.