Katotaan, kerkiiskö nyt kirjotella.
Hienoa Hiekka, kun imetys nyt alkoi sujumaan! Pienestä se voi näköjään olla kiinni.
Tänään meillä oli toinen yritys vaunu-unissa. Nukkuipa sitten 2,5 tuntia yksinään takapihalla. Tosi tyytyväinen olen kyllä! Aika rankkoja on ollu päivät, kun tää ei päivisin yhäkään nuku, paitsi vähän saattaa sylissä torkahtaa tai sitten jos vaunuillaan niin sen aikaa nukkuu. Ihanaa, jos nyt ehtii päivisin syömäänkin ja pesemään pyykkiä jne.
Tilasin noita päiviä varten Manducan, kun suht hyvän tarjouksen löysin. Nyt ollaan muutaman kerran sitä testailtu, ja ihan kätevältä peliltä vaikuttaa. Meillä meni hermot kantoliinaan, kun ei saatu sitä hyvin laitettua. Luulen, että se on liian kapeakin. Ja me huonoja sitojia.
Muutama yö meni aika huonosti tuossa taannoin. Yhtenäkin yönä laitoin tuttia suuhun kolmeen asti.
Sillon ei paljoa naurattanu, kun just oli vaipumassa uneen, niin yks rääkäs. Kyllä sitä ilkeitä asioita voi tulla mieleen jatkuvien kitinöiden ja herätysten takia. Mut onneks ne häipyy päivän aikana mielestä pois.
Nyt sitten löysin netin ihmeellisestä maailmassa vinkin, että rullaan harson ja taitan sen kaksinkerron, ja laitan sit tutin (en nenän) eteen. Välillä toimii, joskus ei, mutta säästää ees joiltaki turhilta herätyksiltä.
Vaavi ei vielä hymyile (meille). Unissaan hymyilee usein ja sitte jos näkee kivoja värejä, niin niille antaa semmosta puolihymyä. Joskus kattoo oikein tyytyväisenä minua silmiin ja tuntuu, ettei hymy ois kaukana. Noille kivoille väreille ja kuvioille on myös alkanu vähän jutella, ihan lyhyitä yninöitä päästelee. Ihanaa, kun toinen alkaa olla vähän vuorovaikutteinen. Kun jotenki tää lapsi on useimmiten tyytymätön tai muuten äkänen, niin ihana ois saada palkinnoks hymy tai juttelu ees sillon tällön. Jospa ne sieltä kohta meillekin asti tulee.
Hienoa Hiekka, kun imetys nyt alkoi sujumaan! Pienestä se voi näköjään olla kiinni.
Tänään meillä oli toinen yritys vaunu-unissa. Nukkuipa sitten 2,5 tuntia yksinään takapihalla. Tosi tyytyväinen olen kyllä! Aika rankkoja on ollu päivät, kun tää ei päivisin yhäkään nuku, paitsi vähän saattaa sylissä torkahtaa tai sitten jos vaunuillaan niin sen aikaa nukkuu. Ihanaa, jos nyt ehtii päivisin syömäänkin ja pesemään pyykkiä jne.
Tilasin noita päiviä varten Manducan, kun suht hyvän tarjouksen löysin. Nyt ollaan muutaman kerran sitä testailtu, ja ihan kätevältä peliltä vaikuttaa. Meillä meni hermot kantoliinaan, kun ei saatu sitä hyvin laitettua. Luulen, että se on liian kapeakin. Ja me huonoja sitojia.
Muutama yö meni aika huonosti tuossa taannoin. Yhtenäkin yönä laitoin tuttia suuhun kolmeen asti.
Sillon ei paljoa naurattanu, kun just oli vaipumassa uneen, niin yks rääkäs. Kyllä sitä ilkeitä asioita voi tulla mieleen jatkuvien kitinöiden ja herätysten takia. Mut onneks ne häipyy päivän aikana mielestä pois.
Nyt sitten löysin netin ihmeellisestä maailmassa vinkin, että rullaan harson ja taitan sen kaksinkerron, ja laitan sit tutin (en nenän) eteen. Välillä toimii, joskus ei, mutta säästää ees joiltaki turhilta herätyksiltä. Vaavi ei vielä hymyile (meille). Unissaan hymyilee usein ja sitte jos näkee kivoja värejä, niin niille antaa semmosta puolihymyä. Joskus kattoo oikein tyytyväisenä minua silmiin ja tuntuu, ettei hymy ois kaukana. Noille kivoille väreille ja kuvioille on myös alkanu vähän jutella, ihan lyhyitä yninöitä päästelee. Ihanaa, kun toinen alkaa olla vähän vuorovaikutteinen. Kun jotenki tää lapsi on useimmiten tyytymätön tai muuten äkänen, niin ihana ois saada palkinnoks hymy tai juttelu ees sillon tällön. Jospa ne sieltä kohta meillekin asti tulee.

.Meillä myös Teräsmies nukkuu yönsä hyvin vaihtelevasti.Koskaan ei voi tietää,että miten tämä yö menee.Nukutaanko osa yöstä vai valvotaanko suurin osa yöstä;).No,mutta nyt kun hän sai tiistaina sen Rota-rokotteen,niin Teräsmiehellä on kakka luistanut paremmin
.Eli nyt hän ei ole ollut ummessa ja näinollen yötkin ovat olleet suht rauhallisia:).Kun tuo Teräsmiehen syömä rautalääke kovettaa vatsaa ja tekee muutenkin pienelle vauvalle ikäviä vatsakipuja,niin nyt tuo Rota-rokote taas sai sen aikaan,että kakka löystyy.No,kohta kyllä tuo Rota-rokotteen vaikutus lakkaa,joten kohta ehkä tuo ummetus taas palaa peleihin:(.Ikävä sivuvaikutus on kyllä tuolla rautalääkkeellä ja sitä pitää syödä vielä 1 vuoden ikään asti.
..että voitte vaan arvata,että vilskettä täällä riittää;).Mutta kyllä nuo lapset vaan on sellainen ILO JA RIKKAUS,että saan kyllä kiittää,että olemme heidät saaneet elämäämme
.Hän joutui vaikeaan leikkaukseen ja leikkauksen jälkeen tuli komplikaatioita.Siitä sitten suoraan saattohoitoon.Olin hänen vierellään viimeiset hetket:(.

Toivottavasti huomenna ois parempi päivä ja mieli. 
).
uuteen uskoon.. vielä en henno olla niin kauaa kotoa pois, et saisin uuden värin päähäni.. ihan silläkin, että poika on kokeillut kerran pullosta syömistä ja yökki silloin niin miehekkäästi että.. Noh.. Voihan tuota maitoa antaa sit vaikka hörppyyttämällä ensiavuksi jos kiljuva nälkä tulee.. Kun en oo pois kuin max 45min, niin ehkä hyö pärjäävät..
.. Nimi pojalla onkin ollut jo laitokselta saakka (niinkuin siskoni tytölläkin..), mutta keitetään sit vaan kakkukahveet lauantaina sukulaisille ilman mitään juhlallisuuksia ja sen kummempaa nimien julkaisua.. Viralliset juhlat ei oikein oo meidän perheen juttu!
..
..Justiinsa kun olisi hyvä hetki sessyyn..niin tokihan vauva juurikin silloin herää,vaikkei hän olisi ikinä siihen aikaan heräillyt.Mutta jotenkin noi meidän rakkauspakkaukset vaistoavat,että nyt se äiti ja isi meinaavat lempeillä