Elämää vauvan kanssa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minkälaisia nokkamukeja teillä on käytössä jos on vielä siis köytössä :) Minä oon aatellu ostaa jonninmoisen mutta kun niitä on vaikka minkälaisia!

Meillä NUKin nokkamuki ja kaveri toi pojalle ikeasta nokkamukin. Poika osaa juoda niistä itse mut mä hörppyytän ihan vaan lasin reunasta vettä soseen päälle. Hyvin menee siitäkin. :)

Meillä on aventin nokkamuki. Siinä on pehmeä nokka ja vettä tulee vaan kun imee. Siitä tosin voi ottaa yhden muovilärpäkkeen irti niin sitten vettä tulee ilman imuakin, jos tykkää juottaa silleen. Meillä on myös aventin tuttipullot niin sen nokan voi laittaa tuttipullon pulloon tai tutin nokkamukin pulloon.

ostin MAM nokkamukin ja poika ei osaa/saa mitään ulos sieltä...sit ite imasin ja jumankauta kun oli tiukassa vesipisara :o onkohan siinä joku vika vai onko se noin tiukassa?

mun pitäis kans käydä ostamassa se aventin muki,kävin äsken sen guuglaa ja se kuulostais hyvältä.toi muki mikä meillä on niin siit valuu kaikki vedet pihalle kun sitä kallistaa.tota Mamin ensimukia ei olla vielä testattu,mut äsken mitä koitin niin sitä kun kallistaa niin siitäkii tulee vettä.ei hyvä.
Voitko hillevi laittaa kuvaa siitä teijän mukista?mä en oo varma et guuglasinko oikeen mukin:grin

Mä käytin kahdella vanhemmalla sitä Pikku-Piian taikamukia, mutta olenkin ottanut ne käyttöön vasta imetyksen jälkeen eli silloin olemme tarvinneet mukin mistä saa itse imeä. Ja testailtuani monia, niin toi taikamuki on meidän muksujen suuhun ollut paras ja selllanen joka ei vuoda. En nyt sitten tiedä meneekö sekin erilailla tämän kolmannen kohdalla. Voisin jopa kokeilla hieman aiemmin potalle opettelua ja tuota vedenjuomista mukista :confused013 Katsotaan kerkiänkö, kun on aika hektistä :scared007

Annika: Onko teillä semmoinen Mam:min muki jossa on valkoinen muovikappale tuttiosan sisällä? Meillä ei kumpikaan tyttö ole siitä suostunut sillä tavalla juomaan, joten oon napannut muovikappaleen pois ja niillä mennään...vähän holahtaa, mut ei ole neitejä tuntunut haittaavan :)

Myös aventin nokkia meillä on ollut eri sarjan pullon sisällä, ensin pehmeät, sitten kovat :) niitä pehmeitä tarttiskin käydä uusia ostamassa kun vanhat heitin esikon käytön jälkeen pois.

Meillä kun on noita aventin tuttipulloja niin se aventin nokkamuki vois olla varmaan aika hyvä :) Kuullosti ainakin sellaselta simppeliltä.

Meillä on NUKin pehmeäkärkinen nokka pullossa. Näyttää myös tupperin nokkamuki olevan kaapissa joten voisi sitäkin kokeilla.
Meillä oli taas normi yö, parin tunninpätkissä yö ja 6.30 ylös. Kasin maissa vein pojan aamupäikyille ja kömmin itse kanssa peiton alle toiveena väh. 2 tunnin unet niin eikös ysiltä alkanu sellanen pyörintä ja ähellys jonka päätteeks poika ei enää silmiään umistanu vaikka kuinka koitin vielä sylissä nukuttaa ja tissiäkin antaa.

Tinka86: Mä olen ainakin ollut tyytyväinen aventin nokkiin, niitä käytettiin esikoisen kanssa kaikkein eniten. Mä ostin kaverilta toisen merkkiset tuttipullot ja sattumalta huomasin että nuo aventin nokat sopii niihin pulloihin. Niissä on myös tosiaan kiva että alkuun löytyy pehmeät nokat ja myöhempään käyttöön kovat muoviset.

Meillä on myös esikolla ollut käytössä ikean nokkamukit ( vähän vanhemmille). Ne on edullisia, helppoja ja hauska aihe! juotavaa juodaan koiran nokasta :)

Tupperin nokkis on ainakin tosi kiva :) Siinä on pehmee silikoninen imuosa ja maitoo/vettä tulee vaan kun vauva imee sitä :)

Uskoisin että on kun mun kaveri myy tuppereita ja se mainosti ainaskin vielä syksyllä sitä, mut meillä oli jo sellane ni en tarvinnu toista samantien :)

Saa tupperin nokkamukia yksin tai setissä. Just tilasin ton setin.. :) Netistä löytyy tupperin kuvasto ja muistaakseni sivulla 76 löytyy tai siitä läheltä.. :)

Sent from my GT-P5110 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin