Elämää vauvan kanssa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meijän poitsu viihtyy vain lattialla kun näkee minut tai mieheni juuri syöneenä/juuri nukkuneena... Mutta puol tuntii on tainnu olla ennätys mitä se latiialla on viihtyny...

Meillä kun ollaan mahalla niin ei mennä eteenpäin vaan pyöritään ympyrää ku kädet käy kovaa, sitten tuleekin suru puseroon ku kaikki energia on mennyt mahalla olemiseen eikä jaksa kääntyä takas selälleen :DD

Me herättiin tänään kahdeksan aikaan. Poika tosin yritti jo kuuden aikaan läiskiä mun naamaa ja hypisteli nenää, et herää äiti! Mut mä otin ipanan kainaloon ja suhisin vähän aikaa, nii kappas, poika sit nuupahti siihen uudestaan. Ihanaa, kun sain vielä vähän lisää unta. Sit alkoi se nenän hyplääminen uudestaan ja huulen repiminen. :D Sit köllöteltiin parikyt minsaa sängyllä ja höpöteltiin kunnes sit noustiin. Vaipan vaihdot yms ja siitä asti on poika viihtyny lelujensa parissa tuossa lattialla.. noin tunnin tähän mennessä. Mut kyl sit nyt varmaan on jo tissille asiaa, kun söi viimeks aamulla kuuden aikaan vähän ennen kuin meinasi herätä.

Mä tyrkkään lattialle aika lailla saman tien. Välillä sit tulee puklu, mut se tulee yleensä sit, vaikka ois sylissäki. Meiän jätkä viihtyy yllättävän hyvin lattialla. Kuhan vaan näkee piuhoja :D Leikkimatolle sitä on turha ees yrittää rajottaa. Eilistä musiikkimattoa yritti vaan syödä. Tosin kaikkihan pitää maistaa, matonreunat on aika pop tällä hetkellä.

Mä nukutin ekaa kertaa omaan pinnikseen "päikkäreille" Ei vaan enää uskalla koppaan jättää, ettei humahda sieltä yli :/

Humahtamisesta puheenollen, ei kannata lisätä sokeria kahviin suoraan purkista. Terveisin desi sokeria aamukihvissä :)

Meillä esikon 6kk päivää vietettiin sillai, että isi toi mukanaan yllärilelun töistä tullessaan.
Tytön 6kk päivää sillai, että leivoin ison mansikka kakun tuoreista mansikoista, kun kerta heinäkuussa merkkipäivä oli. Tyttö tykkäsi katsella, kun me isommathan se kakku syötiin :laughing002
Nyt 6kk päivä on kivasti tämän kuun viimeinen päivä, mut en tiedä mitä keksisi, kun en tasan juhlia pidä. Niitä on ollut jo kahdet kuukauden sisällä ja omat syndet viikon päästä ja kahviseuraa silloinkin tulossa.
Jos panostan 1-vuotiskemuihin, niinku aiemmilla ja pidetään mukava perheilta, leluja on nimittäin myös tarpeeksi ja kakkuja näen jo unissanikin :gen113

me ei varmaan 6kk päivää vietetä mitenkään,kun tytön serkku varmaan pitää 6kk juhlat,serkuilla siis viikko ikäeroa.menee hohto siis synttäreistäkin.:sad001. ihan perseestä.

Huomasin et meijänkin pojan 6kk päivä on 28. päivä tätä kuuta vaikka onkin syntynyt 31. elokuuta.. Tässä reppanakuukaudessa ei vaan oo enempää päiviä :D

No meillä on onneksi just se 28.päivä.
Mun päätäni vaivasi mukulana naapurin pojan synttärit, kun en meinannut millään saada vastausta koska hän juhli normaaleilna vuosina synttäreitään, kun oli syntynyt karkauspäivänä :schocked028 En ole varma vieläkään, mutta enemmistö sanoo 1.3 :think005

Meillä on tytön 6kk päivä ensi viikon pe. Samana päivänä on neuvola ja menen kaupunkiin kahvitteleen entisten työkavereiden kanssa. En kyllä aikonut viettää synttäreitä mitenkään, mutta saisipahan siinä hyvän syyn leipoa vkl :P

Ei mekään mitään 6kk synttäreitä järjestetä. Tuntuu, et nykyisin ihmiset on nii kulutushysterian kourissa, et kokoajan pitäs jotai olla ostamassa muitten lapsille ja synttäreitä yms kemuja järkkäämässä. Ja ei kotisynttärit tunnu riittävän, vaan pitää oikein salit varata kemuille. Meillä vietetään pojan 1-vee synttäritkin lomamatkalla. :)

Meille pölähti kaikki 5kk kahveille, ni sanoin, et nyt ei pidetä kahvituksia. Kummitädillä on vähän lähteny lapasesta toi lahjojen osto. Oon yrittäny sanoo, ettei tarvi tuhlata rahuleitaan :)

Mä sanoin jo raskaana ollessa kummeille ja kavereille, et sitten järki käteen. Mä en halua krääsää, enkä kauheeta kasaa leluja. Onneks ovat ottaneet onkeensa.. vähän kattoivat mua ihmeissään. Enemmänhän siinä on siivottavaa, mitä enemmän on kaikkee romua nurkissa. Mä pidän pojan lelut laatikossa ja vaihdan aina eri leluja tohon lattialle, ettei tympäänny. :) Sähköjohdot, kaket yms ois kaikkein kivoimpii lelui, mut ei oikein voi antaa mitään kakee kuolata rikki. Johdot taas voi olla vaarallisia, jos pyörii niitten kans.. kuristuu vielä. Yhdellä johdolla saa leikkiä äidin valvonnassa, mut muuten pistän aina piiloon. :)

Joo, siis meillä on sellainen tulpattu johto, jota ei saa mihinkään kiinni. Eikä oo ees pitkä, mut silti valvonnassa vaan saa sitä tutkia. Muuten sähköjohdot on piilotettu tai putkitettu. :)

Jätski Mun iskä on viemärihuoltomies ja putkari vielä puuttui tutuista, mutta nyt valmistui kaveri sellaiseksi eli voimme suunnitella rennommin lisäosaa taloon :smiley-angelic006:laughing002 Ainakin miehen mielestä..

Takaisin