Meillä oli eilen neljäs ilta, kun tarjosin maitoa pullosta. Ja jei, ei huutoa vaan nätisti juotiin 40ml! Onko tämä erävoitto äidille? :)
Mutta sitten, aivan tuskanen yö takana! Ja mietinkin, että olenko nyt eilen syönyt sitä jotain mikä kävis vauvan masulle. Eli Poika kävi nätisti siinä klo21.20 nukkuu (niinkuin joka ilta) ja siitä heräsi 45min päästä (niinkuin joka ilta) huutamaan. Huutaa 20minuuttia kunnes yhtäkkiä tutti kelpaa ja Poika nukahtaa (miksi jo tälläistä tapahtuu?). Eilen Poika ei sitten kuitenkaan nukahtanut uudelleen vaan, kun oli huutanut 20 minuuttia päätti hän alkaa nauraa ja juttelee. Otin Pojan sitten meidän kanssa olkkariin ajatuksella, että no valvo nyt sitte ja käy nukkuu meijän kaa sama aikaa ni saapahan yön nukkua rauhallisesti. No ei saanu nukkua. Puol tuntia Poika oli tyytyväinen, kunnes alkoi taas huuto. Tämä huuto ei loppunukkaa, kuin ehkä minuutin tauoiksi välillä. Siinä sitte esikoinenki heräs huutoo. Minä yritän saada esikoista nukkumaa omaa sänkyy ja mies yrittää saada vauvaa rauhoittumaan. Kun mies sai vauva rauhoittumaan niin esikoinenki nukahti omaa sänkyy. Itse kömmin omaa sänkyy missä mies ja vauva nukkui. Siinä hetken maattua, kömpi esikoinenki meijän sänkyy. Kääntelin vauvaa varovasti ja esikoista niin, ettei esikoinen vahingossa potkaset tms vauvaa. Miehen kanssa nukuttii vähän niiku jalkopäässä. Takuuvarma selkäsärky aamulla. Kun vihdoin itse sain itseni unen hämärämaille oli kello viimeisellä vilkaisulla 03! :O Huhhuh, aamulla väsytti kun esikoinen ja vauva halus herätä 8.20. Mikä ihmeen huutokonsertti nyt ykskaks iski?!?