Ekan kuukauden aikana poika söi hienosti pullosta, saikin siitä päivittäin mutta sitten kerrat harveni, joka johti siihen että ei syö vaikka kuin ois nälkä. Kerran oon ollu reilu 3h pois kotoota ja poika oli selkeesti huutanut nälkäänsä mutta ei huolinu iskältä pulloa. Oli joutunut viihdyttää ties miten päin, että jaksaa odottaa minun tulemista ja pulloa tarjottaessa oli huuto vaa kaksinkertaistunu, kun tulin kotii ni johan veti ahnaasti tissiä.. Tunnin poissaoloja mulla tulee viikottain, mutta sen on pystynyt vielä hoitaa niin, että imetän ennenkuin lähden. Mutta tosiaan olisi kiva vuoden aikana päästä vähän iteksee johonki (ilman, että itsellä on huoli syökö se nyt pullosta vai ei), että poika sais laatuaikaa ihan vaa iskänki kans :) Eiköhän se tästä muutu, kun sinnikkäästi vaan kerran päivässä harjoitellaan :)
Ja tais olla eilinen harjoitus sen verran väsyttävää, kun ensimmäinen unipätkä oli eilen 6h :O Tosin ysiltä, kun poika nukahti ni eihän itse viel osannu mennä nukkumaan. joten loppujen lopuks itellä se jäi siihen 3h, mutta sekin on paljon verratessa 1h tai 2h unipätkään :)