Elämää vauvan kanssa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana kuva Annika ! Mä en vieläkään oon saanu Tyynestä hymykuvaa, vaik se paljon hymyileeki, mut ei kyl yhtää kameralle eikä kännykälle :sad001

Mä menn tänää hakemaa Tyynelle leikkimaton/lelukaaren :smiley-bounce012 Katotaa mitä mieltä pikkuneiti siitä on :)

Mistähän johtuu et sillonku meitin tytöl on torttu housussa ni sillon se viihtyy iteksee?tuolla se katoo hyviä ja huonoja uutisia ihan niiku ei mittää :laughing002 vissii ois lähettävä vaipan vaihtoo..

Meillä vaan touhotetaan ja viuhdotaan villinä :) Pistin leikkimaton matto-osan pesuun, ku käytettynä sen ostin. Huomena päästää kokeilemaa et viihtyykö siinä ollenkaan :)

Pitääpäs tulla hihkumaan :) Tyyne naurahti ekan kerran ääneen <3 Miten onnelliseks se saikaa mut :love7 Hoitopöydäl ku otin bodyn silt pois ni kai siinä oli sit jotain hassua ku toinen naurahti :)

Meilläkin tyttö päästää iloitsevia naurahduksia, niitä on ihana kuulla :) Se mikä hämmästyttää, on tuo valtava kasvutahti. Tyttö myös viime viikolla tilasi kahtena yönä lisää maitoa ja sitä todella menee. Huomaa, kun kasvaa ihan silmissä. Jännä nähdä huomenna neuvolassa miten on kasvanut.

Meil ei Tyyne viel tarkotuksel nappa lelua edes käteen. Mut eilenä ku nappas mun sormest kiinni imetyksen aikana, ni jäi syömiset kesken ku se alko seurailee mitä sille mun kädelle tapahtuu ku omaasa liikuttaa:laughing002 Oli niin hämmästynyt ilme että :) Tänää Tyyne käänty melkein kyljellee tos leikkimatolla. Ja mahallaa ku on niin on aina hirvee tarve päästä eteenpäin, kovasti yrittää ryömiä ja on muutaman sentin verran eteenpäi päässykii. Saa nähä alkaako likka ryömii ennen ku oppii kääntymään :love017 Esikko ei ryöminy ollenkaa vaan alko suoraa konttaamaa joskus vähän enne 7kk ikää :)

Ihanaa, Bettie. Nipisteleekö Tyyne sun tissiä syönnin aikana? Mun poika tykkää pitää tissistä kiinni ja nyt se on alkanu puristeleen sitä.. :D Kauhee, kun pienet sormet nipistääkin välillä lujaa.. ja jos ny ei oo ihan lyhyet kynnet, nii se kun nappaa nännipihasta kiinni ja nipistää.. auuiiiiiiiih.... :D

Ei se onneks sentää nipistele, mut raapii kyllä :grin Ja Tyynel on jotenki tosi levottomat kädet muutenkii. Ois sillon vastasyntyneenä pitäny opettaa se kapaloon, mut veikkaan et nyt se vaan suuttis jos pistäs. Välil se nukahtaa vast sit ku mä "telkeen" sen kädet omiini, ku ei millää tahdo kädet rauhottua. Varsinkii vasen on kova viuhtomaan. Joskus näin myynnis sellasen tekokäden, mikä on tarkotettu tassuhoitoon painoks vauvan päälle ja mietin et jos sellanen nyt tulis vastaa ni luultavasti sen ostaisin :)

Meilläkin Kiira kääntyi eilen ensimmäistä kertaa selältä mahalleen. :) Eilen tuli kolme kuukautta täyteen. Kyllä se sitä jonkin aikaa on vähän treenaillut, kääntynyt kyljelleen, joten ajattelin viikko sitten, että eiköhän se kuukauden sisään käänny. Neiti päätti sitten eilen, että hetki on koittanut, ja oli illalla ihan selkeästi erilaisella päättäväisyydellä yrittämässä. :D Varmaankin pähkäillyt asiaa mielessään ja eilen sitten toteutti.

Meijän poika tajus varpaansa pari viikkoo sitten kylvyssä... Ihmetteli niitä tovin heilutteli varpaitansa ja sitten rupes räpiköimää jaloillansa niin että vesi vaan roisku.. Mahalleen ei oo vielä kääntynyt mutta kovasti kyljelleen on mennyt... ens viikolla tulee 3 kk ikää "mini"miehelle :love7

Meillä on alkanut pullokapina! Itse siis täys imetän ja aiemmin siis hienosti on syöty pullosta kun on hoitoon viety ja mieskin syötti vielä n.kk sitten kun olin firman kemuissa. Nytkun neuvolasta sanoivat, että on painoa kertynyt turhan vähän ja että pitäisi koittaa syöttää joskus vaikkapa pumpattuna maitoa pullosta niin näkisin kuinka paljon syö kerralla niin kun yritin maitoa antaa niin sain kauheat huudot pikkuiselle aikaiseksi :(
Olen yrittänyt antaa sen jälkeen aina silloin tällöin, mutta turhaan. Myös mieskin on yrittänyt syöttää tuloksetta.

Onko muilla kokemuksia pullolakosta ja miten siitä pääsee yli? Pelkään että tätä menoa saa poika kammot pulloa kohtaa lopullisesti ja siinä kohtaa siis hei hei äidin ja isin loppuvuoden suunnitelmat teatteri-illasta ja vauvan yökyläilystä :(

Takaisin