Jemppu: Kiitos sänkyvinkistä! Täytyy varmaan kokeilla tuota samaa taktiikkaa.
Mä taas täällä pelkään, että tää kuopus onkin nyt sitten joku 24h koliikkihuutaja, kun ekan kanssa päästiin niin helpolla.
Sitten ei oikein päikkäreitäkään voi nukkua, kun on tuo esikoinenkin mukana menossa.
Oli näköjään jäänyt yksi pätkä tuosta edellisestä kommentista poiskin, kun piti Aarialle kommentoida, että eiköhän se ajan kanssa helpota tytönkin kanssa. Ja toinen on varmaan astetta helpompi tapaus sitten, kun on noista haasteista jo selvinnyt. :)
Mulle on taas tää raskausaika ollut todella rankkaa. Oon ollut ihan surkeassa kunnossa pahoinvoinnin ja anemian takia ja lisäksi vielä sairastellut tosi paljon. Nyt alkaakin jo sitten loppuraskauden vaivat jo painaa päälle, vaikka vielä nelisen kuukautta olisi laskettuun aikaan.
Odotan kyllä innoissani jo kesää, että saisin tän toisenkin lapsen mahan ulkopuolelle kasvamaan. (Eikä tarttis pukea mahan kanssa sataa kerrosta vaatetta karkailevalle taaperolle. Pitääköhän tässä vielä jonnekin kuravaateostoksille lähteä?
)
Mä taas täällä pelkään, että tää kuopus onkin nyt sitten joku 24h koliikkihuutaja, kun ekan kanssa päästiin niin helpolla.
Sitten ei oikein päikkäreitäkään voi nukkua, kun on tuo esikoinenkin mukana menossa. Oli näköjään jäänyt yksi pätkä tuosta edellisestä kommentista poiskin, kun piti Aarialle kommentoida, että eiköhän se ajan kanssa helpota tytönkin kanssa. Ja toinen on varmaan astetta helpompi tapaus sitten, kun on noista haasteista jo selvinnyt. :)
Mulle on taas tää raskausaika ollut todella rankkaa. Oon ollut ihan surkeassa kunnossa pahoinvoinnin ja anemian takia ja lisäksi vielä sairastellut tosi paljon. Nyt alkaakin jo sitten loppuraskauden vaivat jo painaa päälle, vaikka vielä nelisen kuukautta olisi laskettuun aikaan.
Odotan kyllä innoissani jo kesää, että saisin tän toisenkin lapsen mahan ulkopuolelle kasvamaan. (Eikä tarttis pukea mahan kanssa sataa kerrosta vaatetta karkailevalle taaperolle. Pitääköhän tässä vielä jonnekin kuravaateostoksille lähteä?
)
( vaan 2-4 kertaa yössä joutunut nousemaan hysteerisen itkun tai muun takia. Ekana hyvänä yönä poika nukkui putkeen klo 2.00-8.00 ja pelästyin jo että onko poitsu vielä hengissä kun niin hiljaa oli, piti oikein tarkistaa hälyyttimen kautta että kuuluuko hengitys tai pyörimisääniä
Nyt jo yk 9 mutta vielä ei pikkusisarus ole ilmoitellut tulostaan, mutta eipä tuo ekakaan pitänyt kiirettä.
Hienosti meni, ei tyttö ollu moksiskaan. Toki häntä ei voinu ihan yhtä huolettomasti vain jättää sinne köllöttelemään, ois varmaan tullu samantien pois, mut helposti rauhoittui kuitenkin "isoon sänkyyn". Varsinkin, kun ottaa huomioon sen, että hän on vasta kuukauden verran ylipäätään nukkunut omassa huoneessa! Ollaan reenattu tuota isojen sänkyä päikkäriaikaan, ettei tämä vaihto nyt ihan kylmiltään tullu, mut saa nähdä sujuuko nukkumaan meno tänään yhtä hyvin kuin eilen. Ois kyllä ihan mahtavaa jos sujuis, saatais sit ottaa pinnis ihan huoletta tämän tulokkaan käyttöön...

Päiväunet on yleensä 0,5h-1,5h eli ei mitenkään ruhtinaalliset.