Aaria, Kiitos kysymästä, meillä menee oikein mukavasti. Poika on temperamenttinen jäärpää, kekseliäs kaveri ja ehtii kun elohopea joka paikkaan, äitiinsä tullut kuulemma
Pottailu on meillä nyt lopahtanut, käy potalla mutta ei tee mitään sinne. Yritettiin tota että pidetään kalsareita ja että menee potalle kun märät housut tuntuu ikävälle, ja pyh, poikaa ei märät alkkarit haitannu pätkän vertaa
Jotkut asiat taas hän oppii tosi nopeasti ilman suurempaa harjoittelua, kuten itse syömisen lusikalla, hampaiden harjauksen ja miten saa pesukoneesta lapsilukon pois
Ilopilleri tuo poika kyllä on ja todella vilkas tapaus. Ei vielä puhu, mutta kovasti on nyt yritystä alkaa puhumaan, ja kyllä vuorovaikutteisesti sanoo sanoja ja kyllä sanoilla ja eleillä osoittaa selkeästi mitä haluaa tai ei halua :) Malttamattomana odotellaa koska puhe aukeaa, vaikuttaa että on melkoisia juttuja luvassa. Itse olin koulussa puoli vuotta, mutta jäin nyt kotiin vielä pojan kanssa kun se on mahdollista, lähempänä pojan 3 ikävuotta, haen oppisopimuspaikkaa, toivottavasti tärppää. Me tosiaan ollaan 1,8 v yritetty toista lasta mutta vielä(kään) ei oo tärpänny ja huhtikuussa olis tarkoitus mennä lapsettomuuspolille jutteleen ja vähän tutkittavaks. Tällästä meille :)
Kuulostaa kyllä niin kivalle kun monilla jo puhutaan ja pottaillaan :) Mutta 2 pikkuista kuulostaa kyllä melkoiselle rumballe, mutta pieni ikäero kyllä tulee oleen ihana juttu, varsinkin vähän myöhemmin, nyt se ehkä on vanhemmille aika rankkaa ja kellosta loppuu tunnit kesken, tai noin vois kuvitella mutta enhän tiedä onko se niin, ei varmaankaan kaikilla ehkä oo :)
Eeviä oon kans miettiny useinkin, ihana kuulla että nyt menee hyvin ja talokin meni kaupaksi, tosi hieno juttu! :)
Täällä tytöt taitaa olla suht saman kokosia keskenään ja pojat menee keskenään kans suht samoissa :)