Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos onnitteluista muurahainen, Eleanoora, paapu, Tiko, Ms. Lemon ja vaapukkamaa! :)

Mies lähti aamupäivästä lasten kanssa ulkoilemaan. Ei ollut kotona kun tein testin.. Laitoin kyllä viestin kuvan kera... En tiedä onko vielä vilkaissut puhelinta kun ei ole mitään vastannut.. :)

Nyt kyllä pitää tulla sanomaan: Wau Pätkis! Hurjasti onnea! Huikeeta! Jännää mitä sun mies sanoo! :)

Mulla alkoi tänään uusi kierto ja edellinen jäi 27 päivään. Odotin et ois vasta maanantaina alkanu mut parempi näin. Kun kierto meni ihan harakoille kun mies oli tosi kipeenä.
Eilen kävin verikokeessa ja ma saan tulokset. Kattoo mitä ne sanoo mut luulen et on menny taas liikatoiminnaksi mun kilpparit. On ollu rytmihäiriöitä nyt reilun viikon niin se kyllä viittaus siihen.
Te vajislaiset, seilaako teidän arvot eestaas? Mulla oli 2 kk sit reilusti vajaalla ja 2 kk sitä ennen liikatoiminnalla ja uskon et nyt on tosiaan taas liikatoiminnalla.
En oo toivoa menettänyt mutta tuntuu kyllä tosi toivottomalta. Ikinä ei oo normaalia :(

Onnea pätkis! ♡

Mullakin positiivisia uutisia :) Määhän sain myöhäsen hyperin joka lähti ensin paranemaan, mutta sit yhtäkkiä uudestaan pahenemaan. Seurantaverikokeissa otettu kahtena päivänä myös hcg ja se on koholla ja noususuunnalla. Eilen arvo oli 30 ja tänään 57. En uskalla vielä kovinkaan iloita kun vasta pp10. Virallinen testipäivä olis vasta keskiviikkona. Pelkään kemiallista ku semmosia on muutama ollu tässä matkan varrella.

Pätkis, esikoisestahan mä tein poissulkevasti raskaustestin kiertopäivänä 44. Oli ihan halpisliuskatesti. Ei oltu uskoa tulosta joten eiku apteekkiin hakemaan digitaalista, jonka tuloksessa ei ole erehtymisen vaaraa. :)

Takaisin