Ei tää voi olla näin vaikeeta!

pätkis
Meillä oli julkisella puolella se yhteinen käynti, kun siirryttiin yksityiselle ei tarvinnut enää yhteiskäyntiä, joten sen puolen kokemusta yhteiskäynnistä ole.
Siellä käytiin minun ja miehen tulokset kokeista läpi, verikoe/sperma arvoista keskustelua, kyseltiin aiemmista raskauksista miten alkanut yms. , kuukautisten säännöllisyys ja oli myös se ultra. Voihan sen miehen pyytää sinne käytävään menemään(esim.ultran aikana) jos ei esim. halua, hänen olevan siinä läsnä.
Toivon, että teillä olisi vastassa ammattitaitoinen sekä työstään ja asiakkaista välittävä lääkäri vastassa. Pääsääntöisesti näin ollut yksityisellä..

Tsemppiä :)

muokkaus, pätkis tuolla simpukan sivuilla on myös foorumi, siellä paikalla myös vertaistukikoordinaattoreita, jotka asiaan kouluttautuneita. joku tais aiemmin manita nuo simpukan sivut.

Muokattu viimeksi:
Heissan! Mie oon taustalta lueskellut, kovin hoitokeskeisiä juttuja ollut enkä niistä mitään (vielä) tiedä niin en ole osannut kommentoida. Miulla parin viikon päästä ensikäynti ja ruvetaan tutkimaan missä mättää. Tavallaan ihan helpottavaa, vaikka ei tätä ikinä omalle kohdalle osannut ajatella.

Menkatkin alkoivat vihdoin 1,5 viikkoa myöhässä. Harmittaa vieläkin niin vietävästi se pari viikkoa sitten testattu haamu, kun olisi malttanut mielensä niin ei koko asiasta mitään tietäisi. Vedellään nyt greippimehulla ja vehniksellä tämä kierto vielä lääkäriä odotellessa.

Tsemppiä kaikille!

Vaapukkamaa: onpa tosiaan jännä, että nyt sitten sai vastetta!! mutta hienoa että vastetta tuli,vaikkakin ihan liikaa.
Joo meillä on nyt 21.2 lääkärille ensimmäinen yhteiskäyntiaika, tosin sain jo aukkarin yhteydessä nuo pyytämäni luget loppukierron tueksi, jossa huomattiin endometriooman kasvaneen jo 4.3x4.6 kokoiseksi. Nyt tiistaina sitten luultavasti saan letrot ja jos mies om suostuvainen niin ehdottelen jo inssiäkin uuteen kiertoon,koska kauan ei kehoteta pelkkiä letroja syömään tuon endon takia,kun se villiintyy. Pitää nyt vkl keskustella miehen kanssa.

Mä olin niin oottanu maaliskuun lopussa olevaa ivf-suunnittelukäyntiä, mut tänään postissa tuli lappu, että aikaa on muutettu! Viikolla aikaisemmaksi ja mul on koulussa just semmonen päivä, etten voi milään olla pois! Suututtaa, kun se alkuperäinen aika olis sopinu tosi hyvin!

No, täytyy soitella naikkarille ja toivoo ettei aika mee tosi pitkälle, pakko se on siirtää :( en kestä.

Vaapukkamaa, ei ole lääkkeitä apuna. Ihan vaan vitskut ja muut poppakonstit.

Mies kyllä taas sanoi, että varaa aika lääkärille. Miksköhän se on nyt niin vaikeeta mulle??!
Katotaan vaan kun kevät etenee ja kuumeilu nousee atmosfääreihin, niin kukahan se nakottaa lapsettomuusklinikan odotushuoneessa ... :laughing005

Meritähti, sano niille, että se uusi aika ei käy ja ootte jo järjestänyt vapaata aikaisemmalle ajalle, joten sille päivälle on löydyttävä aika teille. Tai sitten joku muu sopiva päivä. Ajan muutoshan ei johtunut teille sopimattomasta ajasta.
Toivottavasti saatte asiaan hyvän lopputuloksen.:signs003

Paapu pahoittelut kp1 :sad001 mutta hyvä, että lopultakin alkoivat eikä ollut mikään megakierto kuitenkaan. Tsemppiä uuteen nousuun :Heartpink

Helinä onpas kasvanut jo isoksi :eek: Kunpa nopeasti pääsisitte inssiin tai muuten raskaus alkaisi :Heartpink

Tiko oman fiiliksen mukaan vaan :) hyvä, että mies jo patistaa, eikä pistä ainakaan vastaan! Kannattaa muistaa kuitenkin se, että niitä aikoja joutuu odottelemaan. Julkisella pitkään, mutta toki yksityiselläkin on jonkin verran jonoja (katselin joku kerta, niin meidän kaupungissa pari viikkoa ihan kevyttä, jos haluaa ns. tunnetulle ammattitaitoiselle).

Elaffy voi pientä ihanuutta :love017 onnea hyvistä ultrakuulumisista :)

Vaapukkamaa onpas ollut muhevasti vastetta :eek: harmi, että nyt y-kielto kuitenkin :confused: Jospa pienemmällä annoksella olisikin just passeli tulos :)

Terolut-kokemusta kaivataan!

Oli 2 kiertoa teroilla (kp15-24) säännölliset 27pv, ei normaalista poikkeavaa tiputtelua/välivuotoa. Kolmannessa tero-kierrossa 1tbl viivästyi muutamalla tunnilla ja viimeinen jäi kokonaan ottamatta. Kierto oli sen 27pv silti, mutta todella niukat vuodot (just ja just pystyi menkoiksi laskemaan) 3pv ja edelleen vv on vanhanverensekaista, nyt siis kp9.
Johtuukohan tämä tiputtelu nyt tuosta myöhässä otetusta pilleristä, vai menettääkö terolut tehoja; onko vastaavia kokemuksia??
Tähän kiertoon pitäisi vielä terot ottaa, ennenkuin seuraavan kierron alussa fertipolille alkuselvityksiin. En viitsisi laittaa rahaa hukkaan, jos terolut lopetetaan ja 2/3 paketista jää syömättä. Tietysti, jos kierto venyy, niin sen katkaisuun joka tapauksessa ne pitäis hakea :confused:

LaraS kp9/27?

Pätkis, meillä ainakin kopeloitiin. Mut se tehtiin siististi, mä en nähnyt mitään. Ja mun ultran aikana mies oli ulkopuolella. Lääkäri itse tarjosi sitä vaihtoehtoa :)

Pätkis: Kokemusta ei ole, mutta luulisi, että tunustelevat, koska suonikohjut, kasvaimet yms.heikentää kuitenkin hedelmällisyyttä ihan tutkitusti.

Jonkinlainen luovuttaminen on kai tapahtunut. Tajusin, että kaapissa on ovistestejä vaikka kuinka ja varmaan se oviskin on viikon sisällä. Oon ihan vahingossa jättänyt kaikki foolihapot ja vehnisöljyt käytöstä. En vaan millään pysty uskomaan, että me saataisiin sitä toista lasta. Jään taustalle ja mietin pitkästä aikaa muita juttuja.

LB etääntymisvaihe varmaan tulee monella, etenkin pitkittyneen yrityksen aikana. Sillon pitää kuunnella itseään niinku teetkin, keskittyä muihin asioihin ja pohtia onko valmis luovuttamaan (huono sana; siis onko tyytyväinen ja onnellinen ilmankin vauvaa) tai haluaako / jaksaako jatkaa. Molemmat on niin oikein, kuin se vaan itsestä tuntuu. Eipä nääkään sanat paljon lohduta, mut kuitenkin... Jaksamista ja palaile, jos siltä myöhemmin tuntuu :Heartpink

Pätkis, meilläkin "kopeloitiin" :D kuuluu asiaan eikä se kummosta oo. Pakkohan se on tehdä, kuten Lemon sanoikin.

Lady Bug, tsemppiä! Joskus se tauon pitäminen voi helpottaa ja asioilla on tapana järjestyä :)

On: mä soitin naikkarille ja saatiin aika maaliskuun puoliväliin. Jos mies saa työnsä järkättyä silleen, että pääsee paikalle :/ muuten aika menee huhtikuun loppuun/toukokuun alkuun. Eli ruuhkaa on. Nyt vaan toivotaan, et päästään sinne ja asiat alkaa rullaamaan!
On tää vaa nii hiton vaikeeta välillä!

Meritähti hieno juttu, että soitit ja sait ajan - verrattain nopeastikin! Toivottavasti miehen työasiat järjestyy, niin ette joutuisi kauemmas keväälle odottelemaan :)

laraS
ja Terolut mie otin silloin tabletin n. klo 7-9 ja en huomannut vuodossa mitään poikkeavaa koskaan, mutta todella runsaat ja pitkäkestoiset kuitenkin olivat.
Verrattavissa tähän primolut, lyhyet 3 päivää ja vuoto ei järisyttävän runsasta..

Onko se sitten niin yksilöllistä mihin on keho tottunut, niinhän noissa on ,että kehoitetaan ottaa samaan aikaan. pysyy lääkkeen vaikutus tasaisena kehossa

Miuta harmittaa ihan älyttömästi ,kun on letroja paketillinen ja niin terojakin ja nyt ne on vaan ihan turhaan ,kun lääkkeet vaihtui.
Mutta minkäs sille tekee..

Joo ja follit innostui hiukan liikaa.. Jos luomu kierto välissä tois hyvän vasteen myös tai sitten pienemmällä annoksella.
Mutta mitä netistä katselin, googleen kun kirjoitti clomifen niin heti tulee monisikiöraskaus,, kun "rasitetta" on.

Meillä ei miestä "kopeloitu" olleankaan.
Eikä julkisella puolella miuta edes paineltu/tunnusteltu vatsan päältä, vain ultra..

Ihmettelin ,kun nyt yksityisellä puolella tunnustellut joka kerta lääkäri hyvin tarkkaan.

Pätkis
Tsemppiä ja voimia kovasti teille. "Inhaahan" tuo on, kun tullaan niin iholle ja tuiki tuntematon, mutta parasta hän kuitenkin teille tahtoo suoda <3

Julkisella puolella mies kyllä kopeloitiin ensikäynnillä ja siitä sit vielä kivesultraan. Ei löytynyt ns. syytä huonoille siittiöille.

Takaisin