Tsemppiä kaikille tasapuolisesti hoitojen/tutkimusten eri vaiheisiin! :) Odottelu on kyllä tuskaa, ja näemmä itse on hyvä olla aktiivinen ja vaatia kaikki mahdolliset tutkimukset/avut, jos vain mahdollista. Kertauksena, että meillähän on tilanne se, että lapsettomuus johtuu mun PCOS:n aiheuttamasta ovulaatiohäiriöstä, ja joulukuun folliultrassa Clomit näytti toimivan, koska johtofolli löytyi. Gyne sanoi silloin, että Clomeilla kannattaa jatkaa itsenäisesti ilman ultria 6 kiertoa ja sen sisällä raskaus hyvin todennäköisesti alkaisi. No, en saanu johtofollista huolimatta kunnon ovisplussaa, joten pyysin irrotuspiikkiä seuraavaan kiertoon, jonka pistin folliultrassa käytyäni ja siellä luvan saatuani. Gyne sanoi, että nyt tulee varmasti sitten ovis, ja varmistetaan se vielä loppukierron progearvolla. Arvo oli kuitenkin niin matala (4,3), että eihän mulla kuitenkaan mitään ovista ollut ollut! Hirvittää ajatella, että jos oisin orjallisesti noudattanu ohjeita, popsisin nyt kolmatta kuudesta Clomi-kierrosta, vaikkei niistä siis näemmä ole mulle mitään hyötyä. Kummassakaan kierrossa ei tullu esim. minkäänlaisia ovislimoja, eli kannattaa kuunnella omaa kroppaa, vaikka lääkärin mukaan tämä mun tilanteeni onkin aika uskomaton, kun menkatkin on tullu "oviksesta" 2 viikon päästä. Jos mun progearvo ei ois ollu niin matala, niin hän ei ois uskonu ovuloimattomuutta mahdolliseksi. Ylihuomenna ensikäynti yksityiselle lapsettomuusklinikalle.