Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mulle on laitettu kanyylin kautta "humautus", ilmeisesti normaalina puudutteena munasolupunktiossa. Pisti pään tilapäisesti ihan sekaisin ja tuli todella tarpeeseen. En ottanut suun kautta rauhoittavaa, mutta muistaakseni panadolia otin. Hoidot Hgin Väestöliitossa. Mulla sattui punktiot aika tavalla, mutta tavoite mielessä sen kestää.

Monessa paikassa mainitaan että käytössä on midatsolaami ja rapifen suoneen... Ite haluan kyllä olla täysin out koko toimenpiteen aikana ja en halua yhtään kipuja muutoin en lähde koko hoitoon..

Mää tarvin kyllä koko lääkearsenaalin. Tänään oli siis punktio. Etukäteen panadolia ja buranaa. Klininalla ekaks joku rauhottava olisko ollu diapami... ja suoneen tuota rapifeniä. Kotimatkalla otin vielä buranan. Vieläki juilii. Makoillessa on ihan hhvä mutta kaikki liikkuminen sattuu. En muista kirjotinko jo että 28 munasolua saatiin

Eleanoora, laitatko vielä etusivun mukaan teidän tiedot, niin lisäilen listaan sut, onko muita uusia tullut jotka ei listalla vielä ole?!?

Pätkis, tsemppiä! <3

Pätkikselle tsempit täältä myös!

Muurahainen, mie en taida olla listalla? Eli yritystä 10/15, kolmas toiveissa.

Tänä aamuna tein vielä digin ja negahan se oli. Jos täältä murheen alhosta taas kerran noustaan ja jaksaa jatkaa yrittämistä seuraavassa kierrossa, onko se digitaalinen ovistesti mistään kotoisin? Saako siihen lisää niitä liuskoja, 10 vissiin on myyntipakkauksessa? Lähiapteekissa oli alessa 10€ kun liuskojen päiväys menossa 3/17.

Muurahainen, minäkään en taida olla listalla. Eli yritystä 4/16 alkaen, esikoinen toiveissa. :)

Tein taas tänään raskaustestin (kp25/27 dpo12) ja negahan se. Tätiä ja kolmatta Clomi-kiertoa odotellessa siis.

Paapu, käytin tässä kierrossa ekaa kertaa Clearbluen digitaalista ovistestiä. Siinä lukee, että se digitaalinen laite käy vain yhteen kiertoon, mutta ylijääneitä liuskoja saa käyttää seuraavassa kierrossa uuden laitteen kanssa. Mulle jäi liuskoja n. 10 (tilasin 20). Uutta digilaitetta siis ostamaan. Oon tyytyväinen siihen, koska mulla ne viivat ei tule näemmä täysin samanvahvuisiksi edes Ovitrelle-irrotuspiikin jälkeen, mutta silti sain pysyvän hymynaaman, joka siis symboloi maksimaalista hedelmällisyyttä. Tai sitten mulla ei tapahdu ovista edes Ovitrellen avulla... Joka tapauksessa ei tarvitse yrittää tulkita viivoja.

Ei oo helppoja juttuja nämä.... Kun ei voi yhtään tietää kuinka asiat menee omalla kohdalla kivun ym suhteen... En haluaisi pyörtyä mutta se on takuu varmaa kun laitetaan paikallispuudutus. Mulla romahtaa niistä aina verenpaine. Silmälääkärissäki puuduttavat silmätipat aiheutti pyörtymisen. :(

Tervetuloa mukaan Eleanoora!

Pahoittelut negasta Paapu ja Frozen!

Täällä alkoi tänään lugesteron kuuri, 2 kertaa vuorokaudessa ja 12 vrk:n ajan. Pötköttelen sängyn pohjalla, kun pelkään, et mitäköhän haittavaikutuksia saan tästä.. rinnat onkin perjantain ovitrellestä valmiiksi arat!

Minulle voi etusivulle laittaa: yritystä 06/15, neljäs toiveissa

Paapu, itsellä käytössä cb kahden hormonin testit ja voin suositella vaikka hintavia. Ei tarvitse arpoa viivan vahvuutta. Kerran aloitin päivää liian myöhään testaamaan jolloin ei näyttänyt korkean hedelmällisyyden päiviä, mutta lh huippu näkyi kuitenkin hymynaamana. Tosiaan testipuikkoja ei voi ostaa erikseen vaan aina uusi setti. Olen ostanut tuon paketin jossa 20 testipuikkoa ja laite.

Illalla tuntui alavatsalla jotain nippailua, mutta pitää pysyä pessimistinä. Ei tipu niin korkealta. Mietin jos pe jo uskaltaisi koittaa testata. Pregnyl jämät on jo silloin varmasti poistunut ja ma pitäisi hanat aueta.

Muurahainen, minäkään en ole listalla.

Lady Bug yritystä 05/15, km 12/16, toinen toiveissa

Pätkis, tsemppiä!

Kunpa nämä asiat menisivät kaikkien kohdalla paljon helpommin... :sad001

Rive, hienoa!

ON: Tänään dpo 8. Kaikenlaista pientä oireilua ollut, mutta voi olla luulotautisuutta. Piinaviikot alkavat kallistumaan loppua kohden ja alun innostus on hiipunut. Kai sitä on päättänyt suojella itseään ja ajattelee vain, että ei meille tule enempää lapsia. Suren jo nyt menkkoja, vaikka ne ei ole edes alkaneet.

Lady bug, mä niin pystyn samaistumaan tohon tunteeseen. Mietin samalla et mitä ihmettä on voinut kesken kaiken käydä ettei niitä lapsia vaan enempää saa... ja toiset sikiää pelkästään kun pesee kalsarit samassa koneessa...
Kaks viikkoa menkkoja venailtu eikä näy. Sain maanantaille soittoaikaa lääkärille. En sit tiiä mitä sekään auttaa. Laittaako vielä johonkin testeihin mua sitten. Oli pakko soittaa ja esittää asia kun en uskalla uimahalliin mennä jos siellä alkaakin varottamatta vuoto, sitten olisikin hienoa...
Kerrankin mieskin kysyi että koskas ne hilloviikot alkaakaan, kun oon vieläkin niin hyvällä tuulella:finger:

Frozen, CB: n tuplahormoni digiovistesti konetta voi käyttää niin monessa kierrossa kuin liuskoja riittää! Pelkkiä uusia liuskoja ei voi kaupasta ostaa. Se kone nollautuu muistaakseni 48h hymynaaman jälkeen. Minulla kun oli säännöllinen kierto niin yksi paketti saattoi riittää hyvinkin 3 kiertoa kun aloin testaamaan 4pv ennen oletettua ovista. Kannattee tarkistaa onko siinä pelkässä digitestissä sama juttu ettei osta turhaan uutta konetta!

Onpa ne digiovistestit hintavia sitten kun ovat kertakäyttöisiä :eek: Vaikka kyllä tässä alkaa olla keinot niin vähissä että harkitsen vakavasti..

Oon nyt harkinnut lähteväni lääkärin juttusille tän asian kanssa. Kiinnostaisi miten tälläinen asia käytännössä etenee, mistä siellä lääkärissä lähdetään liikkeelle?

Muoks. Pistinkin tuulemaan ja varasin jo ajan perhesuunnitteluneuvolaan. Ajattelin että menee tolkuttoman pitkälle mutta 21.2 jo aika :)

Muokattu viimeksi:
Helou pitkästä aikaa..
Otin vähän palsta taukoa.. ja yritys oli katkolla myös. Eilen kävin gynellä, nyt se yritys on sitten virallisesti 3kk katkolla. Terolut kuuri 6kk, ja vasta 3kk päästä saa alkaa tahkoamaan. On pieni auts meininki myös koska ottivat kohdusta koepalat ja koska mun kohdunkaulakanava on ahdas niin he laajensivat ja jos multa kysytään niin puudutus suihke auttoi vasta kun itse toimenpide oli jo tehty. :( Munsarjat on piipussa, ja vasemmalla on kystakin.. nopeasta painon noususta kiitokset vajikselle , oikea munasarja rakkulamainen, mut ei kuitenkaan pcos.. vaan kuulemma tosta nopeasta painon noususta.. eli.. toisin sanoen, sormet ja varpaat ristiin että thyroxin annostus olis vihdoin oikea, ainakin tulosten mukaan on :) ja että saisin vihdoin aineenvaihduntaa potkastua päälle ja lähtis läskit ja munikset sais toimia! Terolutteja en ole ennen syönyt , joten tää on ihan uus kokemus kokonaan mulle..

En kerennyt muuten lukemaan palstaa (vielä) joten kiitos ja anteeksi omanapailusta pelkästään.

Untuvainen, ääh, miehet ja niiden vitsailu menkoista. Onko mitään ärsyttävämpää? Toivottavasti kaikki selviää pian! Tsemppiä!

Takaisin