Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Frozen, mulle siis määrätty burana 800mg + panadol 1g molemmat 3x päivässä jos tarve vaatii, ja panacod panadolin tilalle jos se ei riitä. Eli molempia otan aina että pystyn ees olemaan ja käymään töissä. Nämä siis määräsi yksityinen gyne heinäkuussa ku eka kerran kävin ihmettelemässä kipuja ja lapsettomuuta.

En tiedä onko diabetes mitenkä todennäköinen kun mulla tulee vti vain yhdynnän jälkeen? Muuten mulle ei noin niinku itsestään ikinä tuu tulehdusta. Ei auta pisut/pesut ennen ja jälkeen seksin. Mutta oon huomannut että tietyt asennot ja jos ei oo liukkaria käytössä niin heti on tulehdus. Stressikin vaikuttaa mulla. Nyt on kyllä stressi ihan maksimissaan..

Oon kyllä muuten miettinyt että vois käydä ottaa sokerit. Korkea sokeri ku voi olla pcon ainoa oire vaikka munasarjoissa ei näkyiskään mitään pcohon viittaavaa...

te joille on määrätty lugesteroneja loppukiertoon heikon keltarauhasen vuoksi,niin onko menkat tulleet normaalisti ajallaan?
minulle määrättiin nyt 200mg vahvuista näin:
2 kapselia aamuin illoin emättimeen aloittaen 4 . päivänä positiivisesta ovulaatiotestistä. Keltarauhashormoni. Käytetään 10:lle raskausviikolle tai kunnes vuoto alkaa.

Helinäkeiju: mulla ei ole lugeja ollut mutta kaikillahan ei vuoto ala ollenkaan ennenku lopettaa laittamasta niitä. Vaan pitää tehdä raskaustesti ja jos on varma nega niin lopettaa luget että vuoto pääsee alkamaan..

Mulla tuli menkat 4-5 päivää myöhemmin. Pisin aika oli 6 päivää. Ja tässä raskaudessa käytiin lugeja rv 12 asti.

Pissalla käyminen seksin jälkeen on kuulemma turhaa. Seksikään ei liity vtin ollenkaan, kuten ei kylmäkään, se tulee vain ja ainoastaan bakteerista.

Triana, tosiaan varmasti lääkäri on määrännyt lääkkeet aivan oikein ja ottanut huomioon yrityksen. :)

Pätkis, voithan sä käydä varmuuden vuoks mittaamassa sokerit, tuskin siitä haittaakaan on..? :) Tiedän, että osa lääkäreistä on eri mieltä, mutta huomaan itse, että yhdyntä saa aikaan/kiihdyttää virtsatieoireita (osa lääkäreistä on samaa mieltä ja käskee ottaa lääkkeen seksin jälkeen). Olin kerran aikuisiällä melkein vuoden harrastamatta seksiä ja kappas, ei yhtään vti:tä sinä aikana. Toki tämä on yksilöllistä ja voihan toi olla sattumaakin, tiedä sitten tästä ihmiskehon toiminnasta... :)

Minulla on onneksi lääkärille aika vajaan kuukauden päästä,silloin ois kp. 33 ni taidan laittaa sinne asti niitä ja kysästä sitten että mitä teen,ellei oo tärpännyt ja vuoto alkanut. ihmettytti kyllä siis vähäsen kun oli tuo ohje että syödä nuin kauan. Oliko viipsukalla ohjeistus miten?

Helinäkeiju, mä kanssa käytin muistaakseni viikolle 11 asti. Mutta jos raskaustesti on negatiivinen niin sitten lopetetaan ja ens kierrossa taas uudestaan. :) toisilla vuoto alkaa lugejen läpi toisilla ei, mä lukeuduin näihin joilla ei alkanut läpi, vaan aina testin mukaan toimittiin. :)

Hirmuiset tsempit kaikille! <3 paljon plussatuulia!

Muurahainen ja pikkuinen 20+0

Mun kahdella ystävällä tuli kans joka kerta peiton heiluttelun jälkeen tulehdus päällensä. Sitten kun vaihtuikin kumppani niin tää loppu. Kurja tauti todellakin.

Täällä oon odotellut menkkoja keskiviikosta saakka... en ymmärrä miks nyt alkanu temppuilemaan. Ovista en löytänyt kun tikutkin pääs loppumaan ja nehän herjaa et ovis olis ollu tulollaan kolmen päivän välein... ei sit varmaan tullut lainkaan... en oikeen tiiä mitä sitä tekis. R-testiä en hae kun se nyt on mahdoton ajatus että olis posit. tulos.

Helinäkeiju, mulla oli ennestään pitkät kierrot et välillä ne lyhensi mun normikiertoa. :) ja korjaan että mulle lääkäri määräsi eritavalla otettavaksi kuin suunkautta. :D

Mulle gyne määräsi keltarauhashormonitukea emätintabletin muodossa (Lutinus) ja sen aloitan aina kun on mennyt ovulaatio +3 päivää. Mulle ohjeistettiin käyttämään 12 päivää jonka jälkeen yleensä alkaa menkat heti seuraavana päivänä. Alussa menkat puski läpi jo ennen loppua mutta nyt muutaman kk jälkeen ei. Tosin tämä menkkajomoilu alkaa jo aika aikaisin, nyt Dpo 6 ja selkeitä oireita tädistä :(

Ultrassa käyty. Vihdoinkin vastetta on! Eli johtofolli löytyi! Kasvattelen sitä vielä 4 pv gonalilla ja perjantaina on irrotuspiikki. Inssiä ei pystytä tehdä, kun osuisi viikonlopulle. Lääkärin määräyksestä "lempeä" to, la ja su. Kelpaa! ;) ensi viikolla sitten lugesteronit peliin.

Oi, oon niin ilonen!! Ihana päästä eteenpäin! Onko sitä nyt tässä kierrossa ekaa kertaa samalla viivalla tavallisten tyyppien kanssa? Jee.

Voi ei. Eilen aamulla sain vahvan ovisplussan, mutta mies sairastui... Tuskin kahden päivän takainen lempi riittää. :mad:

Voi ei. Eilen aamulla sain vahvan ovisplussan, mutta mies sairastui... Tuskin kahden päivän takainen lempi riittää. :mad:

Eikös ne simpat parhaimmillaan elä jopa 5 päivää? Ei pitäisi olla ongelmaa? Meillä oviksen aikana maattiin molemmat kuumeessa, ja parisuhde oli koetuksella kun väkisin pistin miehen hommiin :)

Tuun ulkopuolelta kommentoimaan lady bugille, että kyllähän se voi hyvinkin riittää ja jos o-plussa tuli siis jo eilen. Onnea ja sinnikkäitä siittiöitä.:happy:

Kiitti tsemppauksesta!

Toivottavasti ovis on jo tapahtunut. Mitään en ole tuntenut. Harmittaa vain kun niin hieno plussa tuli ja vihdoinkin saatiin taas yritys päälle. Illalla vois kyllä vielä kysäistä, että mikä on kunto...

LB kp 16/28 dpo 0

Vti -sairastelijoille sitruunamehua raakana (tai veteen sekoitettuna) päivittäin muutama pisara, niin loppuu tulehdukset :) marjamehujen happo ei riitä, sitruunan riittää. Toki, ei kaikille tehoa sekään ja pitää myös tarkistaa, onko jotain lääkkeitä ettei sitruunaa saa ottaa. Tiiän tapauksia, joilla tulehdukset loppui kuin seinään, kun ottivat sitruunamehun päivittäiseen käyttöön.

LB huonosti osui sairastelut hienoon o+ kohtaan :bored: tosiaan simpathan elää sen 4(-5) vrk, niin ei oo ihan 0% mahdollisuus sentään :) mullakin tässä kierrossa uimarit saatettu matkaan dpo-2 ja -3, mutta mun tilanteessa en kamalan optimistinen ole plussaukselle. Nyt menossa dpo6.

Lady bug, paranemista ja eloisia uimareita sinne! Täällä miullakin flunssa senkin jatkuu ja poikakin kuumeessa..

Lara s: Siellä onkin menossa suht sama vaihe kierrossa, täällä dpo 5 :)

Ja olo on niin pirun malttamaton! Ajattelin lauantaihin asti odottaa testauksen kanssa.. Pari päivää oli nippailua alavatsalla ja nyt lisänä jännää painetta kohdun seudulla. Odotukset taas korkealla mut näinköhän tullaan rytisten alas.. :(

Muokattu viimeksi:
Takaisin