Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ertza oottelen sun uusintatestiä...:nailbiting:

Vauva2016 muhkea o+ bongattu, toivottavasti uimarit pääsee aitiopaikalle ja tulee parin viikon päästä toiseenkin tikkuun noin muhkeat viivat!

tiikeriLuukas kuulostaa, että sun kroppa toimii hyvin vielä ja eihän tuo ole ikä eikä mikään, jos on jo lapsi/lapsia :) mahtavaa, että endokin korjaantunut!! Jospa se pikkuinen vielä teillekin suodaan, vaikka antaa itseään nyt pidempään odotella :happy:

Kiitos vastauksista <3 mulla ei mitään lääkitystä olla edes kokeiltu :( mietin et kirjoittaisivatko yksityisellä helpommin lääkkeet... Noh, pitää alkaa nyt oikeesti ite tekee asialle jotain :)
Ertza uutta testiä vaan ;)

Täällä oli tosiaan eilen kp11 illalla ja tänään aamulla vasemmalla kipuilua ja en tiiä oliko ovis, vaiko suolisto-/selkäperäistä. Kalenteri ennusti ovista kp16 eli sunnuntaille.

Sanokaa nyt viisaammat, että mulla kun pitäis olla terolut-kuuri kp15-24, niin otanko ihan sen mukaan, vaik olisikin ollut ovis näin aikaisin? Siis meinaan, et onko sillä oviksen ajankohdalla merkitystä tuohon teroon? Viime kierrossa oviskivut oli kp15 illalla, kun olin aamupäivällä ottanut ekan teron.
Lämpöjä en oo muistanut mittarilla ja ovistikut (20miu herkkyys) tuli vasta eilen, niin pelkkä kipu on mulla viitteenä oviksen ajankohdasta.

LaraS kp12(dpo1??)/28?

23 päivä otettiin hcg verestä, ja tulos oli 6. Saan jo 3 päivää samanlaista hailuraa viivaa rtestiin. Ei vuotoa eikä kipuja.....

Viima onpa perin outoa :eek: eikö sulle sit annettu mitään lääkäriaikaa tms että tutkailisivat paremmin? Vai saitko kontrolli-hcg lähetteen? Ja eihän nuo viivojen vahvuudet tosiaan kerro muuta kuin raskaana. Eri asia ovistesteissä, joissa vahvuus merkkaa.

Mittasin tossa lämmön ja oli 37.1° Uskon siis, et ovis oli eilen. Pitäis saada ukkokulta vielä petiin varmistamaan uimarit koppaamaan daamista kiinni :happy: Kohta on jo 24h oviksesta; onneksi oli ajoissa lempeilyä 3 päivänä, viimeksi eilen :joyful:

Viima, olipas outoa.. Mutta todella alhainen on tuo sun hcg. Kun 5 jo tulkitaan että ei raskaana. Saisitko jonkun lääkärin/gynen neuvomaan?

LaraS, jotenki mä vaan oon saanu istutettua mun päähän ajatuksen että meille ei vauvaa tuu, kai sitä jotenki suojelee itteään tällä pessimistisyydellä niin ei pety niin pahasti.

Kp 22/25, en oo oireitakaan jaksanu nyt seurailla. Ovis saatto olla taas kp14, mutta uskonpa että menkat alkaa sunnuntaina ajallaan.

Onko Viimalla tutkittu prolaktiiniarvoja? Ne voivat nostaa raskaushormonitasoja.. Tsemppiä kovasti, stressaavaa kyllä tuollainen :bored:

Tutkailin omakantaa ja kaikki kolme kertaa kun oon plussannu niin ekassa hcg 3, tokassa hcg 24 ja tässä kolmannessa hcg 6...

Niin ja huomenna aamulla on uudet verikokeet. Saa nähä joudunko taas melkeen viikon tuloksia ootella :) ei toki stressaa yhtään! Ihanaa tää elämä!! <33
Mistä muusta tuo hcgn nousu voisi vois johtua?

Viima, onko sulla yhtään tietoa koska ovis on ollu? Joillakin hcg nousee tosi hitaasti... Kauhea jos viikon joutuu tuloksia odottaa :eek:
Yksityisellä saa hcg tulokset viimeistään seuraavana päivänä.

Viima: hcg on kyllä ihan saman päivän aikana valmis sekä pissasta, että verestä. Tietysti labrakuljetuksiin menee aikaa, jos näytteet pitää kuljettaa analysoitaviksi toiseen paikkaan, mutta siinäkin vain muutama tunti. Kummallista. Tsemppiä odotteluun :-)

No mä sain tänään vasta ne verikokeentulokset. Toki pyhiä on ollu ja muuta ruuhkaa. Ja en tässä kierrossa tikuttanu ovista etten sit tiedä millon on ollu. Pupuiltiin jostain kp9-14 asti ehkä.

Eikö noi hcg tulokset tule omaan kantaan samana päivänä? Ja meillä ainaki voi soittaa tk:hon tuloksia seuraavana päivänä ja kysyä. Omituista jos viikon tosiaan joutuu oottaa..

Tää homma menee jo uniinkin..toista kertaa näin unta että plussasin :banghead: kamala tunne kun heräs ja tajus ettei ollutkaan totta :sad001

Niin ja huomenna aamulla on uudet verikokeet. Saa nähä joudunko taas melkeen viikon tuloksia ootella :) ei toki stressaa yhtään! Ihanaa tää elämä!! <33
Mistä muusta tuo hcgn nousu voisi vois johtua?

Tuonne ylemmäs laitoinkin tästä kommenttia mutta onko siulla Viima katsottu tuo prolaktiini? Jos prolaktiini on koholla niin se voi näkyä raskaustestissä plussana ja jos on kovasti koholla niin voi hankaloittaa raskaaksi tulemista.

Onko keltään otettu amh verikoetta? Sain just tulokset. Arvo oli 5.2ug/l.

Viitteenä oli 1-12.6ug/l.

Huslab sanoo että premenopausaaliset <13ug.
Postmenopausaaliset <0.2ug

Duodecim sanoo: "Hedelmällisessä iässä olevan naisen normaali AMH-pitoisuus on keskimäärin noin 1,0-3,5 µg/l, mutta pitoisuudet vaihtelevat yksilöllisesti määritysmenetelmän mukaan, eikä tällä hetkellä ole käytettävissä tarkkoja viitearvoja terveille naisille."

pätkis nuo verikokeet ja niiden tulkitseminen on parasta jättää lääkärille. Niiden työtähän se on :) Itselleen saa vaan vatsahaavan turhasta stressaamisesta.

Täällä oli tosiaan eilen kp11 illalla ja tänään aamulla vasemmalla kipuilua ja en tiiä oliko ovis, vaiko suolisto-/selkäperäistä. Kalenteri ennusti ovista kp16 eli sunnuntaille.

Sanokaa nyt viisaammat, että mulla kun pitäis olla terolut-kuuri kp15-24, niin otanko ihan sen mukaan, vaik olisikin ollut ovis näin aikaisin? Siis meinaan, et onko sillä oviksen ajankohdalla merkitystä tuohon teroon? Viime kierrossa oviskivut oli kp15 illalla, kun olin aamupäivällä ottanut ekan teron.
Lämpöjä en oo muistanut mittarilla ja ovistikut (20miu herkkyys) tuli vasta eilen, niin pelkkä kipu on mulla viitteenä oviksen ajankohdasta.

LaraS kp12(dpo1??)/28?

Mie pohdin myös tätä samaa täällä, missä vaiheessa otan nuo terot..
kun ovis oli todennäköisesti ennustettua aiemmin..

ja tuosta terolutista osaako jokua sanoa,

odotan nyt sinne asti ,kun menkkojen pitäisi alkaa ja tikutan turhassa plussan toivossa ja nega tulee niin milloin mie aloitan ne terot? koska aiemmin menkat eivät ole tulleet ilman teroja..
Mietteliäs..

Takaisin