Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Vaapukkamaa ajattelin ottaa kuitenkin kp15-24, niinkuin on määrätty. Jos ei kerran keltarauhashormonista ole alkiolle haittaa tai ehkä ennemmin jopa etua, niin menen määräyksen mukaan :) sitten voi kysyä jatkoksi lääketukea, jos tulee plussa tikkuun :)

Mutta nyt kertokaas, saako beef jerkyä syyä, jos on raskaana?? :rolleyes: Sehän on ilmakuivattua :wideyed:
Täällä taas pahoinvointi alkoi, tuskin mitään "oireita" kun vasta dpo2, ehkä. Vasemmalla edelleen kipuilee ja alavatsalla painaa. Huolettaa, että suolistotulehdus tekee tuloaan :sad001

Liha pitäisi olla kypsennetty yli 75 asteen lämpöiseksi, ennen kuin on turvallista syödä eli kuivatut, kylmäsavustetut jne kypentämättä valmistetut lihat ovat kieltolistalla. Ei beef jerkyjä raskaana.. :)

elaffy näin minäkin sen näkisin. Tuli vaan mieleen, et onko jollain tuon lihan suhteen jotain muuta tietoa. Toivoin, että olis :hilarious: nyt kamalasti just beef jerkyjä tekee mieli, kun yrittää olla syömättä mitään namuja, sipsejä tms. herkkuja. Nuo olis vähän terveellisempi vaihtoehto niiden rinnalla.
Mies tekee joskus ite uunissa, se on joku 100° uuni, mutta en tiiä nouseeko lihan lämpötila siihen vaadittuun :oops: kun ohkasiin lihasuikaleisiin ei voi oikein mittaria laittaa :depressed:

LaraS

Teen itsestäni todella nolon..
Terolut ohje on tuo 15-24 kierron päivinä, elikkä miun tilanteessa tuo kp 15 oli tullut jo tiistaina 27päivä.
Enkä ole ensimmäistäkään teroa vielä ottanut..
Ottaisinko nyt näin jälkikäteen myöhässä ,odotan sitä epätoivoista plussaa tiukkuun vai soittaisin polille.
"nyt kyllä hävettää painaa -Lähetä vastaus nappia"

vaikka meillä yritystä ollut pitkään ,niin nyt ollaan kaikken lähempänä onnistumaan ,kun oli se hyvä folli ekaan kertaan..

LaraS, nämä ohjeet sain tänään neuvolasta:
e5d1b1f49d86a78282f61290725529b3

87a0b21548536efe33f5e3addd331d78

Vaapukkamaa hmm, voisitkohan soittaa ja kysyä että aloitatko nyt "myöhässä", vai et ollenkaan? Mulla kp15 on nyt lauantaina ja meinasin aloitella silloin.

elaffy kävin hygi-passin pari v sitten ja oli siellä varmaan nuokin. Vaan miten ne muistaa, kun ei silloin ollu millään tapaa itseä koskettavia. No sen verran että läpi sain kurssin :D
Vaikuttaa siltä, että " mitään" ei saa syyä ilman paniikkia :bookworm::hungry:

Pätkis

Terolut on miule määrätty ,säänöllistämään kuukautiskierto ja mahdollistaa raskaus. Pitää huomenna koittaa jos sieltä saisi jonkun kiinni .

Tsemppiä oviksen metsästäjille! :) +++

Täällä kp 23/25. Tänään on palellu aivan mahoton! Töissäki oli kauheita vilunväreitä ja työkaveri nosteli paidan hihoja ku oli niin kuuma :D Alavatsassa ollu jotain vihlasuja/nippauksia mutta taitaa enteillä menkkoja niinku ennenki. Mietin että tekiskö huomenna tai lauantaina testin huvikseen.

Viima pahoittelut, ettei nyt onnistanutkaan :sorry: mutta hyvä, että uusi kierto nyt alkoi ja on uusi mahdollisuus :) Alkuvuodesta sit pysyvä + :happy:

Triana Oi, kuulostaa lupaavalta oireet :happy: olisipa muheva +
Mullakin palellusta, vilustelua - autossakin vaikka istuin toppis päällä ja oli lämmötkin melkein täysillä :eek: On myös lämmöt vähän koholla, 36.9-37.1°; nyt vasta dpo2? Miten tässä malttaa olla testailematta 2 viikkoa :rolleyes:

Pätkis multa on mitattu toi amh ja mulla se oli liian matala 0,9. Se tarkottaa että munasoluja ei oo enää kauheesti jäljellä ja lapset pitää tehdä nyt eikä 5 vuoden päästä. Toki se saattaa pysyä samassa arvossa pitkäänkin. Mun gyne vähän ihmetteli miksi se mulla oli noinkin huono ja se on otettu nyt vielä uudestaan, saan tulokset reilu viikon päästä. Sun arvohan kuulostaa hyvältä, en ainkaan oo kuullu et se vois olla liian korkea, viisaampi korjatkoon tarvittaessa:)

Lara ei niin pysty oottaa testaamista 13.1. asti niin kuin tuolla toisessa ketjussa suunniteltiin!!:D

Mä oon ollut nettipimennossa aika kauan. Monella ollut taas kaikennäköstä. Onnittelut kaikille plussanneille. Itsekin niin toivoin joulun ihmettä, mutta niin vain kp1 starttas eilen. Perseestä! Tää paska vuosi ei vaan voinut loppua edes hyvään. No, sen verran hyvä loppuvuosi että mies sanoi itse että voin hakea purkit ja annetaan näyte.
Mietinkin nyt että mitä jos siimahännissä onkin vikaa? Mikä sitten auttaa?
Jotenkin olen vaan sitä mieltä, että viimeisin synnytys teki jotain hallaa munasarjoille tai jollekin... no, sen kuulee sitten kuukauden päästä vasta sen tuloksen...
Mulla on tää stressi syönyt kaiken järjenkin jo, mutta siis tänään taas mietin että mitä on oikeesti normaali vuoto? Onko se täynnä hyytymiä? isojakin... mietin vaan että tuleeko jo nykyään liikaa tavaraa ulos...

Apua... kävin vessassa ja pyyhkiessä paperille tippui iso verinen klöntti, joka on kiinteää ja siinä näkyy kaksi nuppineulanpään kokoista vaaleaa palloa.... ovat melkeen kiinni toisissaan...

Viima kuulostaa siltä, että pieni ihmisen alku on tullut ulos. Mulla näky tuollasena yksi sikiö, niin oisko sulla ollu kaksoset sitten.

Viima voi, olisiko tosiaan alkio ollut :sorry:

Untuvainen pahoittelut tädin tuomisista :sorry:

Bambi Joo, ei kykene sinne asti :hilarious:
kontrolloiko ne tuota amh-arvoa ollenkaan sit, jos sulla raskautuminen vielä pitkittyy?

Untuvainen: ainakin jos siittiöitä on vähäinen määrä ja liike hidasta niin ICSI tulee siinä kohtaa kyseeseen. Mutta ainakin määrää saa yleensä parannettua kotikonsteinkin vitamiinein ja maca-jauheella. En osaa sanoa mikä on sitten paras vaihtoehto jos on epämuodostuneita..muilla tietoa?

Kuulostaa Viima juuri siltä mitä Mintukka kirjoitti:Heartred Miullakin tuli edellisten menkkojen aikaan isoja hyytymiä paljon kun plussa hiipui pois..

Täällä tilanne sai dramaattisen käänteen eilen: ihan out-of-nowhere tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista vuotoa päivällä eikä sen jälkeen mitään. Siitä starttasivat myös kk-kivut. Eilen oli siis kp23 = pp6 tai 7(saakeli kun en ole siitä oviksesta varma). Eli optimisti minussa riemuitsee että oliko kiinnittymisvuotoa?! Aivot kuitenkin toppuuttelevat että luultavasti menkat sieltä rantautuvat kohta, miulla kun on luonnollinen kierto ollut lyhyenpuoleinen ja tuhrutteluakin on ollut. Noh, saapi nähdäo_O

Negahan se oli odotetusti. Eiköhän tässä oo taas tämä kierto ja vuosi taputeltu :sad001

Hoksin muuten, että mulla on luultavasti kp1 just sillon samana päivänä ku on ensikäynti klinikalla, haittaako se?? Mulla ei näköjään koskaan vahingossakaan osu nuo ajat millekkään järkevälle kohdalle kiertoa :confused: En millään haluais siirtää aikaa ku vihdoin ollaan se saatu ja mies alkaa jo suhtautua paremmin asioihin :)

Triana kp 24/25, tulipa tuhruaki aamulla jo ja mahaa vihloo kevyesti, tuleeko prkl vielä etuajassa täti.

Triana, ensikäynnillä ei ole väliä mikä kp on. Pystyvät tekemään sisätutkimuksenkin jos se on tarpeellista vaikka olisi menkatkin!

Takaisin