Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Rive toivotaan, että oli kiinnittyminen ja tarrautuukin napakasti mukaan :happy:

Triana harmi, jos kp1 :sad001 oliskin feikkimenkat alkuraskauden merkiksi :smiley-angelic001

Täällä taas oli aamulla pahoinvointia, joka viime kierrossa oli vaivana dpo-päivinä ja loppui menkkoihin. Muutenkin vilustelua, lievää lenssukasta oloa, lämmöt vähän koholla. Eilen nippaili tisseistä vuorotellen, mikä ei mulle oo normaalia menkkaoiretta. Dpo3 vasta, niin eipä varmaan vielä mitään muutakaan oiretta voi olla kuin pms... Toisaalta teoreettinen hedelmöitymishetki ollut jo silloin dpo0 :bookworm: :hungry:
Voi ihme sentään, vielä reilu viikko pitäis vähintään jaksaa odotella ennen r-testiä :rolleyes: :hilarious:
Anna mun ukonkin kaikki tää kestää!! :laughing021

LaraS kp14/dpo3/27?

Pahoittelut uusista kierroista ja negoista! Toivottavasti sulla Rive on masussa kuitenkin elämää ja oliskin pelkkää kiinnittymisvuotoa.

On: On tää joululoma mukavaa, kun mieskin kotona! :-) Ehdotin lasten päikkäriaikaan spontaania toimintahetkeä ja mies heti mukana! :D Oviksen bongasin nyt päivällä, niin pitihän se heti hyödyntää! :D

Ihanaa ku täällä on kaikki nyt jotenkin niin toiveikkaina <3 täällä mennään vasta kierron alussa, tallettelut pitäs olla ens viikolla aktiivisia ;) minä kyllä tempasen kännit uutena vuotena ni voi olla että ei paljo oo hengissä olevia munasoluja tulossa tähän kiertoon

Oma napailen.. Otin tähän kiertoon letrot kp5-9 koska unohdin ottaa ne mukaan reissuun. Soitin gynelle ja kysyin voiko niin tehdä ja se oli ok. Eilen oli kp10 ja ovistesti oli plussa. Tänään oli jo hailakoitunut... Olikohan se nyt oikea ovis vai joku vale lh-piikki. Sellainen voi kuulemma tulla letroilla/clomeilla jos testaa liian äkkiä viimeisestä annoksesta. Jatkan ovistestien tekoa mutta tää kyllä nyt hankaloittaa terolutien aloitusta kun ei voi olla varma koska on dpo3.

Pätkis kp 11

Oliko täällä kellään huonoja kokemuksia geleestä? Ekaa kiertoa käytössä ja ovis totaalisen kadoksissa :( Normaalisti se on kp 14-16 paikkeilla, nyt eletään kp 22 eikä merkkiäkään, testeistä ne vähäisetkin värit kadonneet muutaman päivän aikana. Tunnen ovulaation niin voimakkaasti etten usko sen voineen mennä huomaamatta ohi testejä huijaten..
Normaalisti kierto suht päivän tarkka. Miten tää voi olla näin vaikeeta! Ehkäisy jätetty pois 10/15..

Rive, pakko kommentoida ku mulla alko raskautuessani ne jäätävät menkkajomot just tolloin dpo6 tai 7, eli oisko ollu kiinnittymisestä johtuvaa, jospa sullakin!! :)

Pahoitteluni negoista ja menkoista, ja parempaa ensivuotta!

Paapu yhden gelee-kierron perusteella ei kyllä ollut negatiivista, vaan en juurikaan positiivisiakaan kokemuksia pääse hehkuttamaan.

Ms.Lemon Kiva kuulla sustakin :) on varmasti mukava saada oma kulta jouluksi kotiin. Ja loistavasti passasi vielä ovis, jee! Toivotaan, että vaihtuva vuosi tuo ihanan alun :happy:

Toiveissa niin, ihanaa että monet pääsee positiivisiin fiiliksiin vuoden vaihteessa :)
Tuntuu siltä että monelle (ainakin mulle) kuluvan vuoden loppuminen merkitsee vanhojen asioiden jättämistä taakse.. Uusi vuosi, uudet kujeet ja mahdollisuudet :happy:

pätkis onpa hankalaa :/ Mulla ei ole noista kokemusta eikä tietoakaan. Saako sen selville verikokeilla? Siis tekiskö ne?

Testi tehty dpo8 tai 7..viivanpaikka?

Liitteet

• 2016-12-31 08.47.11.jpg
    2016-12-31 08.47.11.jpg
    807.3 KB · Katsottu: 264
Rive toivottavasti lähtee kunnolla vahvistumaan! :smiley-angelic001

Pitihän se vielä tänäki aamuna tehä testi vaikka negaksi sen tiesinki. Ehkä jos oikeen tarkkaan kirkkaassa valossa tihrusti niin saatto joku maailman haalein viivanpaikka näkyä, mutta todennäköisesti oli mielikuvituksen tuotetta :laughing021

Haluaisin nyt kuulla kokemuksia ensikäynnistä julkisella puolella. Mitä eka kerralla tapahtuu? Varsinki jos Oysista on kokemuksia niin kertokaa :happy: Tosiaan mitä netistä pikasesti selailin niin tosi erilaisia käytäntöjä eri paikoissa.

Muokattu viimeksi:
Rive kurkkasin vielä negatiivina sun tikkua :rolleyes: toivon niin, että viiva vahvistuu ja kyytiläinen pysyy napakasti kyydissä syliin saakka :happy:

Ihanaa LaraS :joyful: Toivotaan tosiaan..Täytyy tehdä toinen testi tuossa kuuden jälkeen vaikka tuskin se siitä miksikään on muuttunut. Huomenna aamusta sitten ainakin!

Hyvää uutta vuotta teille ihanaiset:Heartred

Kp1 aloitettiin vuoden 2016 viimeinen päivä. Jospa ensi vuosi toisi onnistuneen raskauden ja pikku nyytin [emoji173] hyvää uutta vuotta 2017 kaikille

LaraS: en tiedä voiko sitä millään konstin tässä vaiheessa selvittää...

Rive: jotain siellä näkyy.. Toivottavasti plussan alku.. :)

Lissufin: pahoittelut kp1:sestä.. Tuokoon vuosi 2017 teille pysyvän plussan! :)

On: kp11 ovistesti muuttui negatiiviseksi. Tänään kp12 ja tikkuun pärähti oikee mega ovisplussa aamupäivästä. Oletan nyt sitte että kp12 on oikea ovisplussa päivä. Seuraan nyt vielä lähteekö aamulämmöt nousuun.

Onko kellään muuten varmaa tietoa estääkö terolut ovulaation? Tietoa löytyy molemminpuolin...

Oikein hyvää ja plussa rikasta uuttavuotta 2017 kaikille!!! :)

Pätkis kp 12

Pätkis, onnittelut mojovasta ovisplussasta! :) teroluteista, että jos ennen ovulaatiota niitä syö niin käsittääkseni ne estää oviksen, mutta kun aloittaa ovulaation jälkeen niin tukee loppukiertoa ja estää tiputtelua esim. :) korjatkaa jos muistan väärin. :)

Oikein ihanaa alkanutta vuotta kaikille! Toivotaan, että tämä vuosi tuo mahdollisimman monelle sen oman pysyvän plussan! <3

Muurahainen ja pikkuinen 16+0

Tänään alkoi uusi vuosi ja uusi kierto! :) Nyt jatkuu meidän pitkään tauolla ollut yritys! Tosin on sellainen fiilis vaan edelleen, ettei tuu ainakan luomuna onnistumaan. :sad001 No, saa nyt nähdä. Yritetään muutama kierto luomuna, ja sit hakeudutaan tutkimuksiin.

Mulla on näköjään luteaalivaihe 12 päivää, monessa kierrossa oon nyt syksyn mittaan laskenut, ja aina tuo sama. Mutta se vissiin pitäs riittää raskautumiseen!

Hyvää uutta vuotta kaikille! Toivottavasti tämä vuosi toisi pysyvät plussat meille kaikille :Heartred

Elisenda kp1/27

Takaisin