Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Alkajaisiksi vielä pahoittelut kaikille eilisestä spämmäyksestä :oops: kaikesta huolimatta taisi jo unelmavaunu pistää pökköä pesään... :shy:
No, liian aikaisin :sorry:

Kamala yökkäily ja pahoinvointi taas oli aamulla, mutta testit negoja :dead: Liekö sitten muutoin hormonaalista (terojen jälkimaininkia), metformiiniperäistä tai jopa ihan lievää perus mahatautia :depressed: jokatapauksessa eipä kovin toiveikas olo. Täti taitaa tulla tänään (paperiin ihan aavistus veristä) ja alavatsassa tuntuu, että tuleekin sitten kunnon tuomiset. Toivon, että menevät ennen joulua ohi.

Kiitos tuesta ja tsempeistä :Heartred

Lara voihan höh :sad001 Pahoittelut.

Mulla huono olo jatkuu.. oksettava olo ei kuitenkaan ole. Kai tässä uskaltaa reissun päälle lähteä...
Tänään dpo7.

LaraS: pahoittelut. . :(

Ei täälläkään hyvältä näytä. Tuhrua tullut... Tosin vähän outoa jos menkat alkais jo kp25 ja dpo:t jäis sitte 12. Mahtoikohan tuo mun testi olla joku kiinnittymis yritys/kemiallinen tai jotain... No paskaksi tää nyt meni kuitenki...

Voi ei, pahoittelut LaraS ja Pätkis :( mä olin ihan varma et no nyt teillä nappas!

Itellä nyt 16pv myöhässä.ja itseasias mun hedelmällinen viikko on parhaillaan ja tuntuu et ovis olis tulossa! eli mä taisin siis oikeesti skippaa menkat?! Ens tiistaina lääkäri, ja en ainakaan aio ottaa mitään menkkoja aloittavaa lääkettä koska siis tässähän on sekin "vaara" et on ehtinyt ovuloida ja vois vaikka olla kiinnittymisyritys.. siis en tod usko et olis mut mistä sitä tietää :D

Torstaina onkin sitten suukirurgia.. joten apuva.. mikä viikko tulossa..

mä oon niin lahopää, etten muista et oliko tääl juttua siitä, et jos aikasemmin on oviskivut ollu tosi kivuliaat ja nyt yhtäkkiä ei oo kun pieni nippasu niin mistä se johtuu? Mä tein Jo oman päätelmän silleen, ettei se munasolu enää irtoo, vaan jää vaan hengailee langoille... :smiley-bounce015

Pahoittelut Pätkis ja LaraS:sad001

Mä näin unta että plussasin:oops: vähänkö oli kuuppa sekasin että mitä ihmettä kun heräsin. Nyt en uskalla testata ja pettyä siihen negaan:sad001

Kipsuli kp 26/30

Pisama ❤️ Suuren suuri halaus! :hug013 Voi kumpa saisitte sen plussan pian! ❤️

Pätkis ja LaraS, olen niin pahoillani! :sad001❤️

Triana, samaa mieltä, anna miehellesi aikaa sulatella asiaa. Meillä on mies kaikessa, missä hänen pitää tehdä jotain normaalista poikkeavaa, aina ensin vastaan. Hän sulattelee asioita sitten rauhassa ja lopulta lämpenee. Reilu kk sitten ensimmäisen kerran jouduimme puhumaan tosissamme ivf:stä. Miehellä ehdoton "ei vielä vuoteen"-reaktio. Nyt hän tuntuu jo hiljalleen hyväksyneen asian. Simppanäytettä myös vitkutteli viimeiseen asti.

Gatusa, miten siellä jaksellaan?

Untuvainen, mä en ole koskaan tuntenut ovilaatiota. Alan jo muutenkin epäilemään tapahtuukohan sitä laisinkaan.. Meinasin pyytää lääkäriltä verikokeet, mutta enpä saanut taas suutani auki. Toisaalta taas, aamulämmöt nousee (mietin sitäkin voiko mieli tehdä tepposet ja saada ne nousemaan, kun tarpeeksi uskoo) ja täti tulee ilman lääkkeitä liiankin ajoissa.

Kipsuli, ihana uni!

MamaMee toivottavasti nyt ovis, kuten kuuluukin ja sitten ++++ tsemppiä viikkoon!

Helinän testejä sit odotellaan :) toivottavasti tuleekin ++++
- olikos muitakin piinailijoita jännättäväksi?? :happy:

Untuvainen en kyllä osaa yhtään ees arvailla. Omaakaan en aina oo kivuista tunnistanut - tai sitten joo, mutta sitten ois ero ollut oviksen ja menkkojen välillä vaan parikin päivää :woot: Jospa siellä sulla sit tapahtuukin piilossa jotain jännää :wink

Kipsuli ne unet on ihania :happy: mut totuuteen havahtuminen ei niinkään. Toivon sulle vielä loppuvuoden ++++

Olikos Myylläkin nyt dpo-päivät jo menossa?

Kiitos vielä kaikille tuesta :Heartpink
Täti tuli eilen, kuten epäilin ja ihan voimalla. Hyvä kai, että tyhjenee kunnolla... Pahoinvointikin on helpottanut, joten uskon, että jotain yritti tosiaan tapahtua :excited001Antaa toivoa, että tapahtuis uudestaan ja jopa pysyvästi :shy:

Terot taas kp15-24 ja vuodenvaihteessa pitäis tulla tärppipäivät. En taida tähän kiertoon "sotkea" geleitä tai ubikinonia. Vai olisiko nuo ubit kuitenkin munikselle hyvästä??

LaraS kp2/30

.

Liitteet

• Screenshot_2016-12-18-15-50-30.png
    Screenshot_2016-12-18-15-50-30.png
    760.4 KB · Katsottu: 331
Varovaiset onnittelut viima!

Pahoittelut tädeistä, liian moneen osoitteeseen taas tullut :(

Takaisin