LaraS
Sanavalmis juttuseppä
Julianna Jospa siellä olikin tarrautumiskipu :) Mulla ei ivf-tietoutta, en valitettavasti osaa sanoa.. Joku varmaan tietää :) normistihan se taitaa olla n. viikko (vaihteluväliä varmaan on +/- pari pv), miten lie ivf asiaan vaikuttaa 
Helinä en oo paljon mittaillut, mut kyl se mulla taisi nyt vähän vaihdella. Oli enemmän siinä 37-37.1° kuitenkin.. Mulla siis vaihtelee normaalisti 36.3-36.8° ja äsken mittasin sen 36.8° (kp3).
Niksu ihanan positiivinen viikon alku :) Itsekin koitan löytää asioista hyvät puolet. Esim. saan jouluna herkutella graavilohella
tai juoda terästettyäkin glögiä
Pienistä asioista se lohtu ja hyvä mieli pitää etsiä, niin jaksaa nämä myllerrykset :) hyvää jouluviikkoa sullekin! 
Leppoisaa joulun aikaa joka kotiin
Vielä jouluksi ja loppuvuodeksi toivon ihania plussatuulia ja -aaltoja ketjuun
LaraS kp3/28-30?
Ps. Miten muuten tuon kierron pituuden määrittelette, kun on vaihtelua viimeisissä muutamassa kierrossa ollut isostikin? Keskiarvon mukaan, viimeisen kierron vai arvaamalla

Helinä en oo paljon mittaillut, mut kyl se mulla taisi nyt vähän vaihdella. Oli enemmän siinä 37-37.1° kuitenkin.. Mulla siis vaihtelee normaalisti 36.3-36.8° ja äsken mittasin sen 36.8° (kp3).
Niksu ihanan positiivinen viikon alku :) Itsekin koitan löytää asioista hyvät puolet. Esim. saan jouluna herkutella graavilohella
tai juoda terästettyäkin glögiä 
Leppoisaa joulun aikaa joka kotiin

Vielä jouluksi ja loppuvuodeksi toivon ihania plussatuulia ja -aaltoja ketjuun

LaraS kp3/28-30?
Ps. Miten muuten tuon kierron pituuden määrittelette, kun on vaihtelua viimeisissä muutamassa kierrossa ollut isostikin? Keskiarvon mukaan, viimeisen kierron vai arvaamalla

Ajattelin jo kyllä että tääkin kierto menee harakoille kun esikoiseen iski kunnon tauti, kuume vuorokauden verran 40 tietämillä ja itse valvoin pari yötä kun kyttäsin että kulkeeko henki kunnolla. Nyt onneksi jo paranemaan päin. Ei siinä paljon tehnyt mieli paneskella
SItten mietin että entäs jos se kuuluisa karma tekikin nyt näin siksi että ei talleteltais ns. turhan takia liian aikaisin, ja oltais ihan puhki sitten oviksen aikaan!! Niin sen oltava.