Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hui! Näyttää tältä valon kanssa...
Niin ja nyt kp 25. Oviksesta ei tietoa, kun en tikuttanut. Pupuiltiin miehen kanssa sillon kun teki mieli.

Liitteet

• Screenshot_2016-12-18-17-04-07-1.png
    Screenshot_2016-12-18-17-04-07-1.png
    562.4 KB · Katsottu: 294
Viima: Ihana,ihana viiva siellä kurkkii!! :):)nyt vauvaliimaa teille ja tarrasukkia kovasti!!!! Just olin kysymässä että mikä dpo sinulla on menossa Viima, onko sinulla miten pitkät kierrot normisti?
muoks: minulla kans nyt kp.25 mut kierrot yleensä ainakin sen kp.30 et ei uskalla testailla ja haaveilla vielä.
Onko millasii oireita Viim sinulla? Sori kyselyikä iski :p
Kipsuli: Pahoittelut!!!!!

-Helinä dpo7, kp25

Muokattu viimeksi:
Mulla ei oikeestaan ollut edes viimeviikolla oireita :grin nyt on ollut kylmä, nännit hellänä, valkovuotoa paljon, lämmöt 36.4-37.2 ja raivareita tulee:hilarious:
Mulla on tosi epäsäännölliset kierrot, viime kierto oli 36 päivää :)

Viima: vahvistumista viivalle! Toivotaan ettei ole viallinen testi.

On: täällä edelleen vaan tuhrua. Kyllä niin vielä ottaa päähän tää tilanne. Miten voikaan tuollaisen viivan saada. . . :(

Kipsulille pahoittelut negasta :(

Viiman viivalle vahvistumista.

Oma napa.. dpo8. Huono olo jatkuu aaltoilevana. Rinnoissa jotain tuntemuksia, runsasta valkovuotoa.. toiveet nousee mutta eiköhän sitä taas saa sit pettyä.

Kipsuli kurja nega :( mutta olisko vielä aikaista kuitenkin? Toivon, että muuttuu vielä ++++

pätkis Etkö oo tehnyt enää testiä? Voihan sitä tuhrua (jopa vuotoa) olla raskausaikanakin. Olisikin oikee plussa siellä :)

Junibea oireet kuulostaa hyvältä :) Olispa siellä ihana ++++

Pätkis, ehkä se on just vaan jotain kiinnittymistuhrua? Osta marketista Pregcheckin testejä. Paljon halvempia kuin apteekin ja yleensä melko luotettavia. Ja lisäks se on tuplapakkaus ni voi tehdä useamman testin.

Pahoittelut kaikille negatiivisia tunteita kohdanneille! <3

Suuri plussapuhallus tähän ketjuun!

Viima, onnea viivasta :)

On. Nyt on pp3 inssistä. Missä vaiheessa mahdollinen kiinnittyminen voisikaan tapahtua? Muuten ei ole ollut mtn tuntemuksia suuntaan tai toiseen, mutta tänään autoa ajaessa yht äkkiä tuntui keskellä alavatsassa vihlova kipu joka kesti vain noin puoli minuuttia, eikä sen jälkeen ole ollut mtn.

Maggie: pc testillä mä sen lupaavan viivan tein aikaisemmin ja seuraavana päivänä negan myös pc. Joten luotto pc testiin on tällä hetkellä aika nolla. En tiedä voiko enää mihinkään testiin luottaa.

On: Voihan lämmöt, en ole oikealla menetelmällä mittaillut aamulämpöjä mut oviksen jälkeen mittaan missä vaiheessa vaan päivää niin on ollut lähellä 37.0 kokoajan.
Tänä aamuna sitten tipahti sinne normiin 36.3, ja pienet tissijomot alkoi, eli eiköhän se jouluksi täti kurvaa :(
Nyt on se dpo.9.
Onko muilla samanlailla, että lämmöt on koholla kokoajan testas missävaiheessa päivää vaan ovisken jälkeen?

Pahoittelut kaikille negoista ja hiiteen kaikki huonot ajatukset päästä.
Onnea kaikille plussan saaneille, nauttikaa olostanne!

Tää viikko alkaa positiivisella asenteella!
Kun asutaan miehen kanssa kaksin saa mennä nukkuun kun väsyttää, kukaan ei tee yöstä katkonaisia ja viikonloppuisin ja lomisin saa nukkua niin pitkään kun nukuttaa ja nousta sängystä kun huvittaa ja näistä nautitaan niin kauan kun se on mahdollista!

Hyvää alkanutta jouluviikkoa!
Muistetaanhan olla sressaamatta paljoa
Ja nautitaan perheistämme ja yhdessäolosta.
:smiley-ashamed005:dance008:santa:rendeer

Pahoittelut negan kohdanneille :sad001 Täälläkin nega testattu dpo 13.

Onnittelut Viimalle!!! :woot:

ON: Viimeisen lugen nappasin lauantai-iltana, joten nyt sitten vaan odotellaan koska vuoto alkaisi. Lämmöt edelleen vähän koholla. Tänään mitattu 36.77 astetta. Plussaksi tuskin enää muuttuu.

Alina dpo 14

Takaisin