Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Maka: miulla itellä helpottaa se paineentunne oviksen jälkeen eli veikkaisin että ei vielä ole tapahtunut. Oviksen jälkeen tulee semmoista viiltelevää kipua ja kihelmöintiä. Toki näissä on niin paljon eroja kuin on ovuloijiakino_O

Onko toi nyt jo ovis plussa?? kp14 nyt. kalenterin mukaan ovis olisi huomenna.

Liitteet

• 20161206_133057.jpg
    20161206_133057.jpg
    171.1 KB · Katsottu: 238
Rive, hieman epätarkka kuva mutta olin näkevinäni viivaa!!

LaraS, meillä oli preseed raskautumiskierrossa. Se edesauttaa uimareita, normi liukkari voi tuhota simppoja. Sanoisin että kaikki keinot käyttöön!

MamaMee mulla samanlaisia kokemuksia ja uskon ihan samoin noista r testeistä. Mä joskus tein esikoista odottaessa samanmerkkiset testit ja samasta pissistä. Toisessa leffaviivat ja toisessa just jajust erottu toinen viiva.. Eli ei siis päde munkaan kohdalla että "vahvistuuko viiva". Niissä testeissä ku voi olla eri määrä väriainetta vaikka oliski saman merkkiset ja samasta paketista ja erästä jne..

Kiitti PiPaNat kommentista. Niin, tuntuu aika aikaselta että ois jo nyt ovis.. Mut ei auta ku toivoa parasta ja lähellehän ne siittiöt sitten pääsee [emoji4]

Onko muilla tullut ovis paljon aikasemmin jos syö 2tbl/pv clomeja?

Olen ollut taustalla lukemassa ja tykkäilemässä kuulumisianne, koska omassa elämässä ei ole ollut mitään kerrottavaa.. Tämä kierto ois täydellinen tärppikierto. Ois ihana joululahja saada r-testiin plussa <3

Mulla tuli ovis kp18, kun clomit meni 2tbl/päivä.

LaraS ihan noita apteekin omia, jotenkin semmone luotto niihin ku ne on apteekin kumminkin :grin Ja juu Teroja oon käyttäny huhtikuun alusta saakka, nyt oon pitänyt breikkiä syyskuusta saakka, eli about 3 kk nyt ollu ilman mitään ja just testannu toimiiko kierto normaalisti..no eipä tietenkään :sad001 Turhautunu olo kun ei edes ovista löytyny niin aattelin pitää pientä hormoonitaukoa ku nyt ku sinne hoitoihin lähetään ni ties mimmonen hormoonipaukku sieltä tulee :woot::nailbiting: Ja Terot on kyl onnistuneesti tädin tuonut kylään!
Voi Lissufin :grumpy: paljon voimahaleja!

Muokattu viimeksi:
Helmiina: näyttää olevan heittoja näissä oviksen ajankohdissa.

Päätettiin mennä huomenna inssiin vaikka voi kyl olla jo myöhästä.. tänään tosiaan ip oli kovaakin kipuilua vasemmalla puolella ja todella arka vatsan seutu. Nyt ei enää ole mitään isompia tuntemuksia. Ovistesti oli tänäänkin nega.
Jos se isompi rakkula on nyt puhjennut niin voiko se pienempi (maanantaina oli 17mm) enää puhjeta myös??

Jos naiselta irtoaa useampi kuin yksi munasolu, tapahtuu tämä 24h kuluessa ensimmäisestä. Näin olen erimunaisten kaksosten äitinä ymmärtänyt. :D

Myy tsemppiä sinne pahaan oloon!<3

Rive kuulostaa lupaavalta ;)

Alina toivotaan että olis nyt tärpännyt ja tsemppiä piinaviikkoihin! Mulla ne kanssa kohta edessä toivottavasti :D

Lissufin pahoittelut! hyvä että ei tarvittu mitään suurempaa tehdä! Ja hyvä että tuli neuvot miten toimia seuraavalla kerralla. Toivon että saatte pian pysyvän plussan! <3

Mamamee mikä kp sulla nyt ja kuinka pitkä sub kierto yleensä? Onks sulla ollu jotain lääkitystä?

Niksu pahoittelut kp 1:stä :(

Maka mäkin sanoisin että odota inseminaatio. Mulla on ainakin edellisessä Letro kierrossa niin laitettu piikki jolla ovis laitettiin käynnistymään ja piikin sain kp 9 jo!

Julianna mulle sanottu että tsh pitäis olla 1-2 välillä että olis paras mahis tulla raskaaksi mutta yli 2 ei saa olla. T4v sulla myös matala pitäis olla kuitenki lähempänä ylärajaa. Millaiset sun oireet ja olot on?

Kipsuli hieno ovisplussa! Eikun hyödyntämään ;)

On. Huomenna ultra ja nähdään millaisia folleja siellä on! Toivottavasti kivoja isoja joista saatais meille vauva aluilleen! Mutta yritän olla olematta liian optimistinen että en sit pettyisi huomenna tai ku täti tulee... mut Tuun huomen kertoo sit mitä siellä oli! ;)

Jopsu kp 8/26

Oi! Rive toivotaan sulle plussaa!

Lissufinille syvät pahoittelut ja tsemppihalit!

Pitää Täällä käydä välillä kurkkaan tilannetta, oli kyllä ikäväkin! Jännää miten kestää oikeesti saada se "tuntemus" muihin täällä sit muilla palstoilla :)

Jopsu : mulla on nyt kp36 ja normaalisti kierto 25-29pv tässä kuussa en löytänyt ovista ollenkaan, ja en ole millään lääkityksellä . Pisin kierto koskaan mulla on ollut 32pv. Sen mukaan laskeskelen olevani myöhässä.. vieläkään ei ole alkanut, mutta kaippa tuo jossain vaiheessa kurvaa täti paikalle!

Jopsu, Nostin itse thyxoksiini annosta viime keväänä 50->75g, koska olin niin kuoleman väsynyt kokoajan. Se kyllä silloin auttoi, mutta tuo T4v 12 pysyi samana.
Nyt en ole huomannut että mitenkään normaalia väsynyneempi olisin (kun minulla on aivovaurio väsynyt olen muutenkin niin vaikea välillä arvioida), mutta iho on kyllä todella kuiva ja kutiaa kokoajan, paino ei tipu vaikka mitä tekisi ja tuntuu et kylmä on kokoajan (nukun villapaita päällä :D ). Ekan endokrinologin ajan sais vasta tuon mun ekan inssin jälkeen, joten apua ei tähän vaivaan tässä kierrossa viel saa. :/

Julianna : ei kuulosta siltä että thyroxin olis riittävä/ toimis. Voi olla imeytymiseen liittyviä ongelmia tai vitamiinit huonolla tolalla. Toivottavasti endo korjaa tilanteen pian.

Soitin naistenpolin lääkärille ja hän oli sitä mieltä että arvot aivan normaalit, ei tarvii tehdä mtn. 3kk päästä voidaan ottaa uudet verikokeet, huoh..
Koitan nyt soittaa mehiläiseen ja terveystaloon et olisko endokrinologille yhtään peruutusaikaa tullu.

Noniin, tänä aamuna samanlainen viiva testissä MUTTA illalla alkoi tuhruvuoto ja jatkuu edelleen. Jätin soittopyynnön TAYSille jos pääsisi verikokeeseen niin tietäisi mikä tilanne. Kaksijakoiset tunnelmat..toki harmittaa että jos olikin kemiallinen tai kiinnittymisyritys tms. mutta sitten taas on aika optimistinen olo että jotain yritti tapahtua. Ollaan saatu kahdesta siirrosta plussat kummastakin vaikka molemmissa(ilmeisesti) kävi huonosti..kovasti haiskahtaa 2.ICSI -kierrokselta kun se meidän kolmas pakkasalkio on vissiin heikompilaatuinen kuin nämä kaksi ensimmäistä.

Rive kovasti tsemppiä päivään! Toivotaan että vaan vuotelee raskaudesta , ja pysyy pikkunen matkassa mikäli siellä sulla sellanen on [emoji173]️ itse lähden hatanpäälle kirurgin ajalle, toivotaan hyviä lopputuloksia kummallekin !

TAYSin ohje on että seurataan tilannetta, Lugeja jatkan vielä huomisen normaalisti ja sitten alan vähentää. Toki jos tulee runsas vuoto niin lopetan heti. Aamulla taas testiä kehiin. Melkoinen show taas tämäkin yritys:rolleyes:

Takaisin