Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitti PiPaNat kommentista. Niin, tuntuu aika aikaselta että ois jo nyt ovis.. Mut ei auta ku toivoa parasta ja lähellehän ne siittiöt sitten pääsee [emoji4]

Onko muilla tullut ovis paljon aikasemmin jos syö 2tbl/pv clomeja?

Olen ollut taustalla lukemassa ja tykkäilemässä kuulumisianne, koska omassa elämässä ei ole ollut mitään kerrottavaa.. Tämä kierto ois täydellinen tärppikierto. Ois ihana joululahja saada r-testiin plussa <3

Maka81: mulla tuli ovis kp13 kun oli clomit käytössä 2tablettia päiväs. Mulla tosin ei folli ehtiny kypsäksi clomin kanssa niin nyt mennään letroilla. Eka letrokierrossa yhdellä tabletilla ovis kp12 ja nyt toisessa kierrossa 2 tabletilla ovis kp11. Jostain oon lukenut että yleensä ovulaatio tapahtuu noin 4-7vrk viimeisen clomi/letro annoksen jälkeen.
Luomukierroissa oviksen ajankohta vaihteli suuresti kaikkea kp14-19 välillä.

Niksi, pahoitteluni! :( <3

Maka, tsemppiä tähän kiertoon ja toivotaan mukavaa joululahjaa! <3
Mulla on clomeista niin monta vuotta etten enää muista miten ovis silloin tuli...

Aamun testi..viivaa siinä on, tosin en tiiä onko siinä väriä. Voiko viivanpaikka olla noin tumma?? Herää epäilys kemiallisesta kun kunnon viivoja ei tahdo testeihin saada..Nyt siis pp13. En tiedä itkiskö vaI nauraisko:hungry:

Liitteet

• 2016-12-06 08.29.22.jpg
    2016-12-06 08.29.22.jpg
    342.3 KB · Katsottu: 277
MaKa81 Mulla ei ole kokemusta inssistä, mutta olisin taipuvainen PiPaNat: in kommenttia komppaamaan. Ovistesteistähän (lähteestä riippuen) sanotaan, että ovis tapahtuu 12-48 tunnin kuluessa tikkuplussasta, niin jospa ke oliskin just se optimi päivä teille :) tsempit!!

Niksu pahoittelut kp1 :sorry:

Jos ei tässä riittävästi ole pähkäilemistä ja omien tekemisten miettimistä, niin alkanut miettiä tuota liukkarin osuutta raskautumisen esteenä. Mulla on käytössä joku perus glid-liukkari, eikä siinä lue mitään ehkäisevästä vaikutuksesta. Tiiän, että on olemassa näitä Pre seed ym. liukkareita. Mutta onko täällä ketään, joka on raskautunut perusliukkareilla? Tai sitten, kun on perusliukkarit vaihtanut? Nyt oli tallettelut ihan kivasti kohdillaan, jos eilen oli ovis :shy: Mutta menikö hukkaan, kun on "väärä" liukkari :smiley-angry003

Pätkis85 : mulla tullu ovis+ testiin kp 14-15 kun syönyt 1 tbl/pv. Oon viimesen clomin ottanu perjantaina ja jos 4-7 vrk jälkeen tapahtuu ovis ni sehän on aikasintaan tänään.. onko sulla siis ovis ollut jo kp 11 vai ovisplussa?

Mulla jomotti eilen vasenta puolta illalla parin tunnin ajan ja tänään oli kuin elohiiri muniksen kohdalla, sellasta pulputusta hetken aikaa. Nytkin vähän arat munikset. Luulen että ovis tänään ja huominen inssi liian myöhään ku seki vasta ip. [emoji53] Pitäsköhän vaan koittaa kotikonstein tänään... En osaa päättää.

LaraS : Eilen vasta tein ekan ovistestin tähän kiertoon joten onhan se saattanu olla positiivinen jo aikasemmin..

Todella ärsyttäviä nämä pyhät kun sotkee kaikki!

LaraS ite en suosinu mitään liukkareita ku halusin raskautua. Ite oon ymmärtäny niin, että jos käyttää liukkareita niin pitäis olla vesipohjasia. Ite aattelin jotenki mielessäni, että ne on niin kamalan tönkköjä jne että niinköhän siittiöt pääsee läpi. Meki siis siemmin käytettiin liukkareita, mut mä en ainakaan raskautunu niiden kans. Sit vasta ku pois jätettiin.

Mintukka Joo, vesipohjainen on tuo, mutta on se silti aika geelimäistä - liekö liian paksua uimareille. Ilman olis mielellään aina, mut kun on monesti niin kuiva.. Ei oikein sit onnistu, tuntuu aralle tai menee jopa verille :sorry: ei kamalasti pääse nauttimaan.

Inhottavaa kyllä se kuivuus.. Me tehtiin niin, että mies aina vähän otti suihin multa eka, mutta sylki ei kans oo hyvä vaihtoehto. Vaikka meillä ei selkeestikkään se sitten vaikuttanu raskautumiseen.

Niinpä... Ei hyvä niin, ei hyvä näin. Kaipa se sylki on kaikista luomuin kostuke kuitenkin, sitä meillä myös käytetään liukkarin sijaan.

Rive, toivotaan teille parasta!

Nopsa on. Mitkä olikaan hyvät kilppariarvot raskautumisen suhteen? Lääkäriltä tuli lausunto et mulla olis hyvät kun T4V 12 ja TSH 2.47. Itseä kyl hieman epäilyttää, kun onhan noita oireita taas vähän ilmennyt. Nyt on lääkityksenä thyroxiini 75g/vrk

Rive : mulle sanoi tayssin naistentautien polilla gyne että viivan vahvuudella ole mitään tekemistä , viiva kun viiva niin raskaana ollaan. Oli samanlainen testi viiva mulla viimeksi. Kysyin siltä nimittäin tästä että jos on hailura tms et tarkoittaako se jotain negatiivista niin sanoi että ei. Aika paljon törmää nimittäin tähän että panikoidaan kun ei oo tumma ja paksu viiva testissä jne. Tietenkin sitten viivanpaikat ja ne missä ei ole väriä on asia aivan erikseen, ja hcg laskua sanoi gyne mulle ettei voi seurata r-testillä koska se ei kerro mitään . Ekassa km testailun halpiksilla hcg laskua, ja välillä oli tumma ja välillä vaalea viiva ihan loppuun saakka . Joten itse en enää usko et r-testin värillä / viivan paksuudella on todellista merkitystä. Etenkään kun mä sain one stepin /preg checkin / apteekin omaan ja rfsu pelkkiä haamuja ja sitten verikoe huusi plussaa ja sen jälkeen r-testeissä ei välillä näkynyt mitään ja odotin silloin mun kuopusta :D muoks* siis tokikaan en tyrkytä omia kokemuksiani ainoiksi oikeiksi totuuksiksi, nämä pätevät siis minun kohdallani, selvennyksenä ;)

Julianna : mulla tsh 2.9 ja t4v 16.8 ja 100mcg tabua syön joka pv puolitoista . Raskautumiseen on hyvä jos tsh on 1 ja t4v on hyvä mitä lähempänä 20 se on sanoi mun endokrinologi.

Julianna, miulle sanottiin että TSH saisi olla alle kahden ja T4V lähempänä 20. Mulla oli TSH muistaakseni 2.3 tms. niin lääkäri kehotti nostamaan annosta vielä vähän..Nyt otan yleensä sen 50 ja silloin tällöin 75 mikrogrammaa Thyroxinia.

Rivellä jännät paikat :) Toivotaan parasta vaihtoehtoa.
Niksille pahoittelut :(

Täällä Terot yli puolen välin ja odotan aika innolla tulevaa tätiä kylään. se että onko täällä letro kierto joulukuussa en tiedä.

Lääkäri oli kirjoittanut letroihin 1-2 tbl :o..

Mitä eroa on ottaako 1 vai 2 tablettia?

Anteeksi vielä tämä minun omanapailu, mut oon tääl niin sekasin ja ressissä meneekö kaikki taas pieleen.. Mut onko kellään kokemusta/tietoa/näyttöä siitä että olisko ovis jo tapahtunu jos muniksen kohta on todella arka, paineen tunnetta ja kävellessäki aristaa. Maha on kuin ilmapallo! Vai voisko se olla vasta tulossa? Missä vaiheessa teillä on oireita?

Täytynee varmaan varailla endogrinologille aikaa, et arvioisi nuo mun arvot uudestaan lääkityksen suhteen. En kyl tykkää ku naistenpolille tuli sijaiseksi tuo nuori tyttö lääkäriksi kun tuntunu et kaikki menny vähän vierestä sen jälkeen

Takaisin