Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Alina mistä tilaat ja onko miten hintavaa? Ite ostin paikallisesta luontaisliikkeestä ja maksoi n. 20€, se 60kpl purkki. En kyl tiiä tosiaan, jatkanko enää tän purkin jälkeen, kun ei oo viel ainakaan mitään hyötyjä näkynyt. No, kassellaan sit, kun/jos seuraava kierto alkaa :rolleyes:

Alina mistä tilaat ja onko miten hintavaa? Ite ostin paikallisesta luontaisliikkeestä ja maksoi n. 20€, se 60kpl purkki. En kyl tiiä tosiaan, jatkanko enää tän purkin jälkeen, kun ei oo viel ainakaan mitään hyötyjä näkynyt. No, kassellaan sit, kun/jos seuraava kierto alkaa :rolleyes:

Samaa kyselen mistä ostat sitä :) josko se auttais meitäkin! Mulla tänään 4pv myöhässä ja testit on postissa heheh

Tilattiin Royal geleetä sellaisesta nettikaupasta kuin IHerb , hintaa en muista mutta olivat edullisempia kuin esim. luontaistuotekaupasta ostetut. Sieltä tilatessa kannattaa vaan muistaa että ei tule liian kallista tilausta että ei mene veroja :grin Raja oli muistaakseni 35€.

Mä olen tilaillut ihan Life:n nettikaupasta. Nyt siellä sattuu olemaan vielä joulukamppis, että saa toimituksen ilman postikuluja :p
Hinta on just tuo 19,90e sille 60 kapselin purkille. Oon ite ottanut tuota nyt vaan alkukiertoon 1kaps/pv ovulaatioon asti, niin se on hyvin riittänyt useammalle kuulle :)

Viimeksi söin noita geleitä, kun raskaaksi tulin. Myös mies niitä söi.. Nyt alkoi kuitenkin mietityttämään, että kannattaako niitä miehelle syöttää, jos on joskus diagnosoitu testosteronin vajausta? Nykytilannetta ei ole tiedossa ja tuon vajauksen jälkeen olen kahdesti tullut raskaaksi. Ilmeisesti voi kuitenkin haitata raskautumistakin? Ainakin erektiohäiriöitä voi aiheuttaa ja niiden takia mies silloin lääkäriin menikin.. mitään jatkoa ei verikokeiden jälkeen seurannut.

Me ollaan miehen kanssa kumpikin syöty gelejä molemmissa raskauksissa. Mulla ei mitään pahaa sanottavaa vaan positiivista! :)

Niin ja siis meillä syötiin Geleä keväällä/kesällä mutta ei auttanut raskaaksi tulemisessa, ei vaikuttanut siemennesteen laatuunkaan. Huomasin kyllä limoissa muutosta mutta ei oikeastaan muuta. Monet ovat siitä kyllä avun saaneet :)!

Moi. Anteeksi heti alkuun oma napailu, mut toiviisin kommentteja mitä tilanteessani tekisitte. Eli inseminaatio kyseessä. Tässä kierrossa 2tbl/pv clomeja kp3-7. Tänään kp 10 ja ultrassa yksi 22mm ja yksi 17mm follit vasemmalla puolen. Oikealla 4 kpl n. 12mm. Huomenna ois ihanteellinen inssi päivä mut on pyhä!! Varattiin kumminki keskiviikolle inssi ja toivotaan ettei ois myöhästä.. Toinen vaihtoehto ois kotikonsteilla koittaa, mut sitte ei enää taida kannattaa mennä inssiin. Vajaa pari pv jäis vaan pidättäytymistä miehellä.. ei taida riittää inssiin.. omin konstein ei oo tähänkään asti onnistunu :( ja limis oli vaan vähän päälle 6 mm.. kyllä vastustaa aina!

Niin ja tän kierron eka ovistestin tein tänään ja todella haalea testiviiva ja pitkän odottelun jälkeen vasta. Normisti kierto n.28-30 pv ja ovisplus yleensä kp 14-15.

Mites ne Murkun viikot noin kovin vilisee menemään:p Ihana pieni siellä masussa.

Kuinkahan nopeasti se ovis huippu tulee, jos sitä ei saakaan tikulle asti. Nyt kp 13 ja oon tikuttanu eilisestä. Vielä ei oo huippua näkyny mutta silti jomottelee oikeelle puolelleo_O no jos se ovis on tulossa lähipäivinä, täytyy tikutella ahkerasti:rolleyes:

Ihanaa Murkku <3 Onnea kovasti.

ON: Tulin just varhaisultrasta, vähän erinlainen oli mitä 2 viikkoa sitten ajattelin. Todettiin sponttaani keskenmeno. Mitään ylimääräistä ei onneksi näkynyt, onneks ei tarvitse kaavintaan mennä. Pe meen ottaa hcg:n. Nyt vaa ootella et vuoto loppuu ja odottamaan uutta kiertoa. Kätilö sanoi että seuraavan raskautumisen kohdalla pitää viipymättä soittaa teekoohon ja varaa aika että otetaan keltarauhashormooni arvot. Mulla on endo ja pois suljetaan ettei tämä ollut osasyyllinen keskenmenoon.

Tänään nippailee oikealla, voisikohan olla jo ovis :excited001 mies töissä ja vikat uimarit jäi nyt kyydistä :confused: Jospa siellä olis jo se yks huippu-uimari äärellään :smiley-angelic001

LaraS kp16/28-31??

MaKa81, minä odottelisin teinä keskiviikon inssiä. :happy: Sillon saa siittiöt extra vauhtia ja ovat näin nopeammin perillä. Ja ovishan ei tapahdu juuri sillähetkellä kun plussa tulee tikkuun vaan seuraavan vuorokauden kuluessa. Ja jos se kunnon ovis siellä vielä odottelee tuloaan. Toki en ole lääkäri mutta näin minä tekisin :shy: Tsemppiä!

Lissufin, voimia sinne!

PiPaNat ja Pikkuinen Ihme rv 13+5

On: mulla ei oo vieläkään alkanut menkat! Nyt 4pv myöhässä. Eikä ole edes sellasta oloa että ne sieltä alkais. Ei oo ikinä venynyt kierto näin pitkäksi! Mä varasin itselleni lääkäri ajan koska mulla on nyt ollut tätä tiputtelua ja sit saan papa kokeen tulokset. Mietin että siis pitääkö mun pyytää lähete gynelle että saisin apuja luteaalin pidentämisessä ? Vai sanooko ne että laihduta kun olen aikas pyylevä

Voimia lissufin! ❤

Täällä kp1...
Mkten voiki olla ett 7:stä kierrosta 5 on alkanu 5. Päivä kuuta ja yks kierto 6. Päivä ja yks kierto 4. Päivä kuuta.

Takaisin