Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onnea Dolcetti! Ja Emppu myös, viiva näkyy selvästi puhelimenkin näytöltä!:smiley-bounce012
Helinäkeiju joo meillä on aika samanlainen tausta! Sulla tais jo olla jotain lääkkeitä käytössä? Mulla ei oo (vielä) mut veikkaan et jotain tarvii, välistä aika lyhyitä kiertoja ja gyne sano et vasen munasarja oli multifollikulaarinen ja vois liittyä johonkin hormonihäikkään:(

Eilen tuli vähän juhlittua ja nyt pelottaa et jos vaikuttaa ovikseen:meh: ei sitä vaan voi koko ajan elää niin kuin olis jo raskaana kun tässä nyt kestää niin kauan...

Bambi, tervetuloa ja toivotaan pikaista visiittiä!

Emppu, hyvä hailura jo näkyy, varovaiset onnittelut! :)

Dolcetti, eipä oo montaa päivää kun viimeksi mietin mitä sinne kuuluu, mutta siis ihaninta onneahan sinne, upeet plussat!
Tuu ihmeessä jutustelee tonne plussanneiden (ja synnyttäneiden) ketjuun :)

Pahoittelut tädeistä jotka tänne oli eksyny, sais kyllä kiertää tän ketjun naiset kaukaa!!

Mitähän Larissalle kuuluu? Milloinhan hä palaa takas linjoille? Muistelisin ett puhui ottavansa letroja uudessa kierrossa, mutta missä vaiheessa se kierto nyt on.. Toivottavasti tuut kertomaan kuulumisia jos satut lueskelemaan täällä! :)

Toiveissa ja Christine (myös muut jotka samassa tilanteessa): pahoittelut tädistä. Heti nousee itselläkin mieleen se tuttu pettymys.. :sorry: Peukut ja varpaat pystyyn, että seuraava kierto toisi plussan!

Kiitos kaikille onnitteluista.. vielä on jännäiltävää.. :nailbiting:
Pipanat: Tein uuden testin tänäaamuna ja ihan yhtä hailura oli.. paitsi kuivuttuaan, mutta sitä ei kai lasketa :D

Muokattu viimeksi:
Dolcetti: Huipusti onnea! :-)

Emppu: Kyllä tuo nyt vaikuttaa siltä, että voisit vaikka tehä digin varmuudeks, niin ei tartte mietiskellä asiaa sit sidukkaa hörppiessä :-) Näyttäähän tuo kyllä haamua tms. Pidetään peukkuja :-)

On: Liityn taas uusien kiertolaisten joukkoon tummaan :-) Kp2, ja saa kyllä tiuhaan käydä rättiä vaihtamassa, onpa aikaa, kun näin runsaat ollu. Uuteen nousuun! :-)

Mitäs oireita Gonapeptylin pistäneet ovat siitä saaneet? Tuikkasin aamulla eikä ollut onneksi paha. Vatsassa on semmoinen "painostava" tunne ja minuu kylmää niin penteleesti, ällöttää ja juilii joka paikkaa. Toki ne Lugetkin tekee taas ihmeitään:hilarious:

Täälläpäs on muhkea plussa-aalto, onnea jokaiselle tuplaviivan testiin saaneelle!! Olette sen ansainneet:Heartred

Onnea kaikille plussan saaneille :)
Ja pahoittelut tädin kohdaneille.
päivä kerrallaan eteenpäin..
Nyt kun pääsee tästä ylitse aletaan miettiä tulevaisuutta. Oman aikansa se ottaa.

MsLemon: Kiitos :) Ajattelinkin sen digitestin hakea huomenna tai ylihuomenna.. jos sinne asti maltan.
Sinulle myös toivotan plussaa seuraavaan kiertoon! :)

Dolcetti, isosti onnea ja tarrasukkia rutkasti matkaan!

Empulle varovaiset onnittelut ja viivoille vahvistumista! Digiä odotellessa :)

Ihana kuva murkulla! :love017

Tätäkin kautta WM paljon paljon voimia!

Bambille lyhyttä visiittiä toivon!

Mulla ei oo ikinä ennen tuntunut siltä, ettei dpo:t etene. Ei oo kyl mitään käryä mikä dpo on, mutta viikko pitäis vielä jaksaa oottaa testiin. Mä olin jo ihan to tai pe testaamassa, mut hoitaja käski odottaa sunnuntaihin :shy: :shifty: :hilarious: Sit vaan en tiedä mitä teen lauantain pikkujoulujen kanssa, kun kuitenkin tekisi mieli ottaa lasi tai kaksi viiniä.

Hei taas.
Kaikkien juttuja seuraillu ja myöteläny täällä vaikka kommentointi onkin vähäiseks jääny.

Pahottelut ja voimia vasytoinkäymisiin.
Niistä onneks loppujen lopuks. Selvitään kun on lähimmäisiä tukemassa. ❤

Kaikille plussille ja hyville uutisille peukut ja hurraahuudot.
Mieli virkisty kun lumi ja pikkupakkanen odotti heräämisen jälkeen.

ON:
Meillä oli 9 tuntia hoidossa 1v 4 kk, että äiti pääsi tuuriin joululahjaostoksille. Oli virtaa pienessä miehessä ja sydän pakahtu kun sain. Keinutuolissa syliin keinutella pojan uneen.
Toki pieni hetki oli että meillä ei ome vieläkää tämmöstä ihnuutta mutt onneks on paljob pieniä sukulaisia joita saa hoitaa kun siltä tuntuu. Pojan äiti tietää meidän tilanteesta.

Täällä alkaa nyt supersiivo kun huomenna on SE päivä. Mieheni leikkaus on jo huomenna aamulla ja pitäs itse keskittyä töihin.
Lähden kyllä töistä aikaisemmin mutta kuitenkin.
Yksi leikkaus voi sinetöidä tän pikkuperheen kohtalon.

Dolcettin paljon onnea,mahtava plussa!!!
Emppu siellä'kin on ihan selvää väriä testissä,nyt tarrasukkia kovasti pienelle että pysyy mukana loppuun asit.
WM: Olen todella pahoillani,voimia!!!!!
Bambi: joo täällä on jo noita letroja kokeiltu,mut nyt mennään luomusti varmaan tonne maaliskuuhun, lääkäri käyntiin asti. Ja ehdottomasti kannattaa elää ihan normisti,sekin lisää stressiä jos liikaa miettii kokoajan vain tätä asiaa ja rajoittaa elämää.
Muurahainen: Ihana uusi profiilikuva!!!!!!!
Pahoittelut tädin kohdanneille!!! olkoon joulukuun kierto plussayllätyksiä täynnä!!!
muoks:
Niksu Paljon tsemnppiä huomiseen!!!

WM voi että, pahoittelut :sorry:

Niksu tsemppiä teille tulevaan viikkoon !

Muurahaisella ihana kuva pikkuisesta :happy:

Myy Jee, päästään jännäämään sun testiä :joyful:

Plussapuhurille toivotaan jatkoa:smiley-bounce016
Ja tsempit kaikille uuteen kiertoon joutuneille/päässeille!

LaraS kp8/28-31??

LaraS, eipä siinä taida olla mitään jännitettävää, kun aamulämmöt tipahtaneet 0,4 astetta. Kp 24/25, dpo 10 ja viikon pitäisi vielä lugeja käyttää. Aika turhauttavaa, kun nega tiedossa.

Nyt tulee omaa napaa, sori ;
Voihan täti. On tää naisena oleminen ihanaa. :D Me ollaan lähdössä reissuun jouluksi ulkomaille ja kalenterin mukaan menkat alkaa sit siellä 24 tai 25.pv näin oikein joululahjaksi!!!
Oispa ihanaa kun kävis niin että ne ei alkaiskaan!! Näiden menkkojen alkaminen oli nyt vielä isompi pettymys ku aikasemmin.. Itkin kaks päivää ja olin jotenki ihan maassa.. Ekaa kertaa olin oikein tikuttanut ovista ja tallettelut oli nyt kohdallaan. Vaan ei niin ei... Nyt kuitenki mieli jo parempi ja ajattelen et ei muuta ku uuteen kiertoon... :)
Meillä yritystä tulee just vuosi täyteen... Ajattelin vuodenvaihteessa mennä lääkäriin jos ei ennen sitä mitäön tapahdu.. Kilpirauhasarvotkin pitäs ottaa uudelleen ku oli viimeksi melkein vajaatoiminnan puolella... Painoaki pitäs pudottaa, niin pelottaa että lääkäri sanoo vaan siitä et laihuta! Tottahan se on et pitäs... Ku sais virtaa siihen jostain...
Tää foorumi auttaa onneks paljon <3 kiitos kaikille kohtalotovereille<3
Nyt alkaa greippimehu- vehnänalkioöljy- ja gelee royale- kuuri tähän kiertoon!!!

Niksu, mikä leikkaus? Mulla on mennyt ihan ohi. :( Kuitenkin tsemppiä. Mun miehelle on kans tulossa leikkaus. Selviää ens viikolla, että milloin.

Toiveissa niinpä, ei se auta ku uutteen kiertoon! :thumleft meilläkin tulee kohta vuosi ja pco: n takia lähdin jo lääkäriin. Huomenna lääkäri lupasi katella labrat ja laittaa lapsettomuuspolille lähetteen. Saa nähdä tuleeko mitään tietoa ennen joulua/vuoden vaihdetta. Toivon, että ei olisi kamalasti jonoja, niin pääsisi asiassa eteen päin jo alkuvuodesta.
Jospa sulle tulisikin reissussa ylläri :wink

Toi menkkojen alkaminen just jossain reissulla on raivostuttavaa! Väkisinkin sitä miettii että eikö enää mitään muuta paskempaa olis...

Niksulle ja miehelle onnea huomiselle!

Ketäs mun kans odotti huomenna tätiä kylään?
Jotenkin on olot jo sellaiset että taitaa kaartaa etuajassa pihaan. En oo mitään uusia testejä tehnyt hailuran viivan jälkeen, kun on tunne että se vaan oli joku hailura. Eilen oli hassu olo iltaa kohden ja lämpöä löytyi 37.1 mutta eikös se iltaa kohden aina joskus nouseekin, varsinkin jos on krapulavaivaa... tänään on sit jälkikrapula vielä->närästys!

Takaisin