Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos Alina ja laras :*
Meillä oli molemmilla gelee royale molemmilla käytössä ekoista menkoista asti ja tätä kiertoa varten ostin kuukupin :D

d39a3c9fda21f5a6036814f0662750b3

Tossa kuvat dpo 7, dpo11 ja dpo12 testeistä. :) luonnossa selkeästi vaaleanpunaiset oli noi eilisen ja tän aamun testit. :)

LaraS; Miulla oli aina pillerittöminä aikoina kovat kuukautis- sekä kiertokivut. Myös silloin lapsena, eli ei liity mihinkään vauvanyritystouhuihin. Mahaa, nivusia, alapäätä, tissejä koski aina varsinkin oviksesta menkkoihin välisen ajan. Mutta nyt raskaana (23+0) on ollu keskimääräistä vähemmän raskausvaivoja/oireita. Sekä ylipäätään nekin ongelmat helpottuneet kuten päänsärky ja selkäkipu, mitä ennen oli aina, mitkä ei hormonijuttuihin tms liity mitenkään.

Onnea Pepexxl :happy: tuutko kuitenkin tonne toiselle puolelle juttelee?

Pahoittelut kaikille negalaisille ja plussapuhuri käyntiin joululahjoiksi :Heartred

Enni voin mä tulla. :) siellä taitaakin aika paljon tuttuja olla <3

Ihanaa, suuren suuret onnittelut pepe!! :Heartblue

Laras, mulla oli tosi kovat menkkakivut aina. Raskauden alussakin (yllättäen alkoivat jo paljon ennen mennkkojen eräpäivää) oli lattialle vetävät menkkakivut, ja kaikki meni silti hyvin :)

LaraS, ei sen kummemmin tullut mitään ohjeita. Toki nuskaamisen lopettamista/vähentämistä suositeltiin ja itse sanoin miehelle, et tulevat pikkujoulut onkin sit viimeiset kaljottelut vähään aikaan :D Foolihappo ja d-vitamiini molemmille, sinkkiä myös aion miehelle alkaa syöttää, vaikkei siitä mitään takeita laadun parantamiseen ole. Lääkäri myös tsemppasi, että näytteen laatu voi vaihdella kuukaudesta toiseen eli tammikuussa tilanne voi olla toinen, mutta hyvähän se on henkisesti valmistautua siihen, että hoidot kutsuu!

Onnea, Pepe! <3

Ilpurille ja Kipsulille halauksia <3

Onnea pepe!

Tässä on taas tapahtunu kaikenlaista joten kirjoittelu on jäänyt.
Pieni esittely olisi paikalla. Me ollaan molemmat 30v ja esikoista yritetään. Ennätin useamman vuoden ajan toivoa/haaveilla yrityksen aloittamisesta, kun viimein 12/15 alkoi yritys.

Onnea pepe!!! ♡ Ihan mahtavaa!

Minä voin tulla tänne sinun puolestasi kirjoittamaan, kun ei tämäkään kierros näköjään mitenkään helpolla ole plussaa tuonut. Odotellaan nyt vielä tämä kierto loppuun ja hypätään sitten tähän ketjuun ihan tosissaan. Mitään käsitystä ei ole kiertopäivistä, mutta loppupuolella kiertoa mennään..

Kiitos mun mietintään osallistuneille :happy: mistä lie mulle tuli edes moinen vertailu mieleen. Tai no, oon vähän (köhköh:smiley-ashamed005) lukenut "oli vaikeeta" -ketjua.. niin miettinyt, kun täällä noita menkkaoireita lueskelee ja monella niin selvät r-oireet, että liittyykö ne toisiinsa. Luultavasti ei. Vissiin toivon ite pääseväni r-oireissa vähillä, kun ei menkkaoireetkaan kummosia ole :rolleyes::laughing002

Iija totta tuo, että tulokset voi vaihdella muutenkin, toivotaan että seuraavassa näytteessä on liuta priimakuntoisia "michaelphelpsejä" :) ja elämäntaparemontti on hyväksi kaikin puolin, siinä ei ole kuin voittajia! :thumleft

LaraS: mulla ei oo kummassakaan raskaudessa ollu mitään perinteisiä raskausoireita. Oireet on alkanu vasta rv7-8. Eikä oo ollu ennen mitään pms oireitakaan. Pms oireet on tullu kuvioon vasta nyt tän yrittämisaikana...

Aamupissasta puhdas nega...eikun menkkoja odotteleen. Flunssaki iski :( kp 27/28-30

Ihanaa kuulla kuitenkin positiivisesta tuloksista. Toivottavasti joulukuu tuo mukanaan ihania uutisia muillekkin :)

Pahoittelut christine86! :/

hitsit ku ottaa vastaan hakea se testi apteekista.. se on kuiteski nega jne... mutta silti ei uskalla olla testaamatta.. jos on nega niin sitte yritän saada menkat käyntiin poppakonstein..mutta eihän sellaisia uskalla tehdä ennenku on tehny sen nega testin..

Pepe!!! :excited001 Iiiks!!!! Onnea!!!! ❤️❤️❤️

Iija, voi mitä uutisia :sad001 Mitäs kaikkea Pepen mies söikään parantaakseen simppoja ekalla kerralla?

Pahoittelut negoista ja uusista kierroista! :hug013

Murkku :love017

Pepe, ihan uskomattoman hienoa! :smiley-angelic003 Oon tosi onnellinen sun puolesta että ei tarvinnut uudestaan käydä läpi tätä rääkkiä! Molempien kropat selkeesti tajus, mitä pitää tehdä! :)

Mulla on nyt niin fiilikset jossain ihan käsittämättömän syvällä että uskon et pidän tovin taukoa täältä. Oon vaan koko ajan tosi huonolla tuulella, oon raivonnu nyt viimeset pari vuorokautta koko ajan, pms. Mut siis alkaa mulle tulla vastaan kyllä, ei oikein ees muistu mieleen milloin oisin olu näin hajalla. :sad010

Plussia teille ihanat naiset, palan kyllä varmaan piankin, en ukso että kovin kauaa oon poissa mutta hetken kuitenkin. Käyn kyl varmaan lukemassa :shy:

Ilpuri tauko tekee varmaan hyvää, jos tuntuu et on tarvis ottaa etäisyyttä <3 toivon NIIIIIIN paljon, että saat jouluksi plussan lahjan :smiley-angelic001

pätkis, hmm tuo tukis mun kuvitelmaa oireiden synkasta. Tosin en sulle silti toivo r-oireita seuraavaan, vaikka nyt onkin vaivoja ollut! :)
Monesko dpo sulla nyt onkaan?

Christine kurja nega :/ mutta edelleen onhan sulla viel menkat alkamatta, eikä plussa oo mahdottomuus! :) lenssukin voi olla oire... ;)

Myy meillä oli miehelle gelee royale 2tbl/pv, foolihappo, sinkki ja homeopaattisia sillon ekaa yrittäessä :)

Niin ja kiitos kaikille <3

Tuosta gelee royalesta.. Niin onko kuin kallis, mistä ootte ostanut ja ootteko huomannut miten itsellä muutosta? Pidentääkö luteaalivaihetta? Onkohan lääkkeiden kans vaikutusta niinku esim. greipillä monien kanssa? Sisältää aika paljon hiilihydraatteja, niin onko sokereihin vaikuttanut kellään? **muoks** sisältää myös A-vitamiinia - what?? Kuinka paljon, tietääkö kukaan??
Iski kyselyikä, sori :joyful:

LaraS: nyt on dpo16. Mä oon tilannu netistä gelee royalea. Maksoi jonkun 18€. Ei mulla ainakaan vaikuttanu luteaaliin mitenkään. Lähinnä voimisti ovista ja paksunti limakalvoa tai ainakin kuukautisvuoto vähän lisääntyi. Sen takia mä sen aloitin kun kuukautiset oli niin niukat epillereiden jälkeen.

Takaisin