Ei tää voi olla näin vaikeeta!

No laitanpa minäki testikuvat ku tänään näytti olevan teemapäivä.. =D

Ylempi testi tehty eilen ja alempi tänään. Kuvat otettu reippaasti testiajan jälkeen..

Liitteet

• 1479671056044.jpg
    1479671056044.jpg
    38.9 KB · Katsottu: 205
  • 1479671065863.jpg
    1479671065863.jpg
    52.8 KB · Katsottu: 254
Junibea: Siis mä näen alemmassa testissä viivan!!!

Edit*Plussatuulia sinne kovasti, tuossa tosiaan viiva on! Näen sen kummassakin normissa ja invertissä!

Mä just hoksasin, et mulla on papa koe keskiviikkona.. kiva jos ovis on samaan aikaan.. muutenkin inhottaa mennä sinne :(

Onneks täältä saa aina tän tuen! Valeoireet, pettymykset, se TOIVE on niin suuri.

Eilen maistettiin mehua kaupassa. Kerrottiin, että sisältää greippiä.. TÄNNE YKSI!
Oon epäillyn ettei ebaytestit vaa toimi, ne on vanhoja en tiiä. Ne on kiertänyt nyt kahden kautta mulle. Mahassa tuntunut outoja hipaisuja ja kuplintaa. Mutta tämä kaikki on vaan niin vahvan toiveen tuotosta. Kun ei vaan jaksa aina uskoa Oi miksi Tämä ei onnistu? Mulla kantaa ajatukset jo siihen asti, että jos plussaan ja se meneekin kesken, miten sen kestää. Tai jos on jotain vialla. Eikai. Kai muillakin tämmösiä ajatuksia? Samalla niin ihanaa, mutta niin raskasta ja pelottavaa! :(

Mäkin olen näkevinäni Junibean molempien kuvien alemmissa testeissä/liuskoissa haamua tai alkavaa väriä.
Yleensä en erota ennen kuin ovat selvästi esillä.
Toivotaan, että näen oikein ja viivat vahvistuvat! :Heartred

Pepe, ihanaa kuulla sinusta <3 tule vaan tänne jos koet niin! Sulla oli pitkä yritys takana ha onpa täällä muitakin pitkään yrittäneitä ollut vaikka toisen kanssa ei veli niin pitkällä yritys olekaan et virallisesti "kuuluisi " tänne.

Muutenkin, oon sanonu tätä aiemminkin, vauvakuume ei katso lasten määrää joten mun puolesta kaikki saa olla rauhassa kunhan ei ihan yk2 jälkeen ilmaannu :D

Junibea, minun silmään alemmassa selvä viiva tai siis haamu ainakin! Vahvistukoon se!

Mamamee, voihan papa :( toivottavasti se ovis tulis aiemmin!

Mimmma, mä oon kieltäytynyt ajattelematta keskenmenemistä. Tietenkin ymmärrän realiteetit mutta yritän olla ajattelematta koko asiaa, saa nähdä miten onnistun sit kun plussaan

No enhän minä malttanut olla testaamatta :D nega. Ihan tosi??? :D mut vatsassa ollu menkkajomoa koko päivän ja säteilee vähän reisiin ja nivusiin. Voipi kyllä olla vaan yleistä kipuilua tai jtn. Yritän nyt sinne keskiviikkoon sitkutella :)

Aamun testi tehty eikä siinä mitään näy. Alko myös tuhruttaa punasta joten menkat alkaa tänään. Muistaapa taas seuraavassa kierrossa olla testaamatta liian aikaisin..

Pahoittelut Junibea! :(

Ilpurille kanssa pahoittelut negasta. . Tosin vielä on aikaiset päivät. .

On: täällä sitte herättiin tuhruun. . Eiköhän se enteile menkkoja. . En tiedä oliko se kohdunlimakalvo sitteki liian ohut siihenkö tämä homma nyt kaatu. . Vai eikö se folli sitte puhkea ollenkaan. . Meen kyllä nyt ultraan muutama päivä oviksen jälkeen niin tietää sitte tarvitseeko irroitus piikkiä. .

Pätkis dpo 15

Ens kiertoon pahimmat piinapäivät just ennen jouluaattoa. . Hieno fiilis saada sillon nega tikkuun. . Sori ku oon näin ihanan positiivinen :grin

Junibea voi kurjuus :/ pahoittelut negasta!

Mimmma Mulla on jotenkin ehkä epärealistinenkin ajatus siitä, että kun (tai jos) plussaan, niin se pysyy ja pääsee syliin asti. Ehkä ei pitäis vaan testailla näin aikaiseen, sitten vasta kun menkat ei tule. En kyllä sitä edellisen kierron 63pv jää odottamaan!! :hilarious:
Mut onhan nuo pelot aivan normaaleja. Etenkin, kun tällaisella foorumilla näkee ja kuulee niin paljon. Noiden niskaturvotusultrien ja geenitestien, vai millä nimellä ne kulkeekaan, tuloksia taas on tavallaan turha edes surra. Pitää miettiä asia niin, että haluaako pitää lapsen, vaikka olisi joku poikkeama? Jos haluaa, niin ei ne testituloksetkaan merkkaa mitään. Paljon on myös vääriä positiivisia niissä, vauva syntynyt terveenä. Ottaako ns. turhan riskin esim. lapsivesipunktion suhteen? Tiedän tapauksen, jossa yhden poikkeavan nt-ultran jälkeen alkoi se lapsivesitutkimukseen ja keskeytykseen painostaminen - Haloo, neuvolassa!!! :mad: Keskusteltiin, ja tämä henkilö päätti pitää lapsensa joka tapauksessa, vaikka jotain olisi ollutkin, kieltäytyi lapsivesipunktiosta, koska keskenmenon riski siinä kasvaa. Seurasivat toki niskapoimua eikä seurannassa ollut enää mitään - ehkä mittavirhe ollut alunperinkin? Tänä päivänä täysin terve, kohta eskariin menevä muksu!
Ja sori tällainen pitkä rimssu, mutta kehoitan miettimään näitäkin asioita, jos on pelko tulevan pikkuisen suhteen :shy:

Täällä tänään vaikee sanoo enää mitään... Tiputtelua edelleen, ei tunnu yhtään vieläkään menkoilta. Invertterillä olevinaan taas tikussa näkyy jotain :wideyed: Toivelasit päässä taitaa painaa :sorry: Saanko saastuttaa vielä yhdellä tikulla.. :shy:

LaraS kp27,dpo7/31?? TAI kp2/??

Liitteet

• IMG_20161121_074637.jpg
    IMG_20161121_074637.jpg
    383.9 KB · Katsottu: 205
Okei. Aamulenkki koiran kanssa sai vähän ajatukset kirkastumaan. Unohdetaan tuo edellinen :rolleyes: jookos?

Päätin, että nyt on menkat ja tikkuun ei sitä maagista viivaa tule. Ei, vaikka kovasti toivoin ja "oli se tunne". No, faktahan on se, että pco tekee känkkäränkkätaikoja mun kropassa :meh: Paska homma, mut pakko sen kans on toimeen tulla. Sittenpä mietin, että jos tää onkin anovulatorinen vuoto, kun en o+ saanut tikkuun, tikuttelin kuitenkin sen 1-3 kertaa päivässä kp5 lähtien.. Edellisessä kierrossa oli vähän tiputtelua myös, en laskenut menkoiksi tai edes kirjannut mihinkään - jos ne olikin sit minimenkat.. Niinku nämäkin.
ppshp sanoo näin "Anovulatoriset vuodot liittyvät oletettavasti häiriintyneeseen verisuonten uudismuodostukseen, verisuonten haurauteen ja puutteelliseen hyytymistapahtumaan." mullahan oli just papa muutama pv ennen oletettua ovista, ja lääkäri yllättyi (tais säikähtääkin vähän), että vuotoa tuli aika runsaasti. Jos sit on pco: n lisäksi jotain tommosta o_O hulluksihan tässä tulee, kun mitään ei tiedä, mutta mikään ei kropassa toimikaan, niinku kuuluis :confused: ja lähetettä ei ole edes vielä jatkoselvittelyihin tehty:sorry: **muoks** tk-lääkäri tekee kai 28.11.

Kertokaas, ketkä ootte mennyt yksityiselle tutkimuksiin/hoitoihin, niin pitikö olla lähete lapsettomuustutkimuksiin kela-korvauksia varten, vai onko se automaattista? Siirryittekö julkiselle, kun sieltä tuli lopulta aika? Jos, niin miten suhtautuivat siihen, että olitte ollut sillävälin yksityisellä??

Anteeksi tiivis omanapailu :sorry:

LaraS kp2/??

Muokattu viimeksi:
Mintukka Sulla on jo hyvästi viikkoja :happy:

Tässä jo harkitsen clomeja, vaikka alun perin ajattelin pelkillä metformineilla kokeilla. Miten tähän touhuun sekoaakin näin kokonaisvaltaisesti :schocked028 kamalan malttamaton olo, ärsyttää, kun joutuu kaikkea (lääkäri- ym aikoja) oottamaan.:BangHead:confused5

Ainii ja sen verran kerron taustaa, kun täällä on uusia, että me yritettiin esikoista 4v ja tuohon mahtuu neljä perättäistä keskenmenoo.

Täällähän minä! Oon kyllä joka päivä käyny lukemassa, mutta en oo kerennyt vastaamaan. Muutettiin nimittäin miehen kanssa ja on tekemistä enemmän mitä aikaa:hilarious:

Tässä aamun testi. Erittäin herkkä raskauskeijulta tilattu. Ei tuossa vissiin edes mitään näy. Mulla oli ovis silloin kp 21-23 ja nyt on kp 31 tai jotain..

Liitteet

• Screenshot_2016-11-21-11-29-00-1.png
    Screenshot_2016-11-21-11-29-00-1.png
    685.7 KB · Katsottu: 236
Hellou Viima! Kiva kuulla sinustakin :) Harmi et pukkas negan :/ mut onneksi on aina uusia yrityskiertoja , ja onnea uuteen kotiin! :)
LaraS.lle kans pahottelut negasta.. kyllä se siitä häntä pystyyn ja kohti uusia myrskyjä!
itsekin ihmettelen missä mun ovis on? cd20 today. ja ei näy ei kuulu.. ei oo ees tuntemuksia :D onko mun munikset ja muut lopettanut toimintansa.. toiv ei.. koska ikää 33 vasta. toivois että olis viel rutkasti aikaa yrittää ja saadakin niitä vauveleita <3

Pahoittelut negasta, Ilpuri, Junibea, pätkis, Viima ja muutkin, jos vielä unohtui.
Missä kummassa MM ovis on, tulis jo niin pästäis taas jännäämään seuraavaa piinailijaa :happy: Ai, mutta Toiveissa on piinapenkissä vielä! Tulispa sinne plussa!

Pitkän taipaleen on Mintukkakin käynyt, aivan ihanaa että kohta on nyytti siellä sylissä <3 samoin Murkun kuulumisia oli ihana lukea <3 ja saataispa kaikki yhtä ihana neuvolatäti! :joyful:
Pitkään yrittäneiden menestystarinat ilahduttaa aina, antaa toivoa meille verraten alkumetreilläkin oleville.
Miten hän muuten Katjusha jakselee, siellähän muistaakseni on h-hetki lähellä :woot:

Takaisin