Laras, kyllä siellä jotain aivan selvästi kurkkaa!

Sillion kun Pepexxl oli messissä täällä enemmän hänelle annettiin tuomio että raskautuminen on tosi epätodennäköistä, mut sit ihan yllättäen hänelle tuli tosi varma fiilis että on tärpääny ja niinhän se oli, hänen vauvansa on syntynyt jo kauan aikaa sitten, mutta muistan sen kun se jäi mun mieleen kun sille tuli niin varma fiilis siitä! voi että kun sun ei tartteis kuumeilla enää!!!
Pätkis, kyllä mä sunkin testissä oon jotain näkevinäni, tietty mulla on melkoisen vahvat viivalasit, että en luottaisi niihin täysin mutta kuitenkin!
Laras ja Pätkis, millon teidän menkkojen pitäs alkaa?
Toiveissa, oireet kuulostaa ainakin hyvältä!
Niin, missä se Viima on??
Murkku, siis kymppi jo??? Minne ihmeeseen ne viikot meni? Etkös sä plussannu kaks päivää sit??

Tiko, mä kans otin käyttöön ubikonit, toivotaan että niistä on hyötyä!
Ihan hirvee testivimma iski kun näitä testejä täällä seurailee. Mulla ei oo mitään sen kummempia oireita ollut, pari kertaa tulu vähänki aikaa tossa to-pe akselilla juilintaa alavatsaan ja tänään nyt on vähän kipuillut. Koko viikon oon ollu väsynyt mutta sen uskon johtuvan kaikesta paskasta mitä tällä viikolla on ollu. Ja finni ilmesty poskeen eilen. Saa ny kattoa että saanko pidettyä testauksen poissa pelistä keskiviikkoon vai en. Mut siis sillon testaan digin, torstaina pitäs alkaa menkat. Tänään kp26/29, dpo10