Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tiistaille fertility friend ennustaa menkkojen alkua. Mutta mulla nuo kierrot on ollu vähän mitä sattuu. . Viimeiset kolme kiertoa ollu 40, 28 ja 30. Edellisessä kierrossa alkoi tiputtelu 3päivää ennenku menkat alkas vaikka oli terolutit..

Sitä minäkin mietin että missä Viima?? :wideyed:

Mä kyllä saan plussat noilla one stepin ovistikuilla näkyviin laitan tähän liitteeks mun viime kk ovis plussan josta säilyny kuva se on siis LH nousussa siinä ja seuraava siitä oli sit positiivinen. Niin että kontrolli viiva oli testiviivaa hailakampi.
ImageUploadedByVau Foorumi1479653976.013772.jpg

Joo pikkusen ärsyttää ku elimistö menny tällaiseksi. En tiedä millä senki sais normalisoitua. Jos olisin tän tienny olis jääny multa epillerit käyttämättä. Tai en mä tiedä mikä tämän on saanu aikaan... Tiedä mitä sitä seuraavaks pyytäis gyneltä avuksi/tutkittavaksi..

Ilpuri joo, tota mullahan ei oo ollut ykskään peräkkäinen kierto vissiin koskaan saman pituinen, niin vaikea tietää alkaako menkat nyt vai parin kk päästä :meh: toivon edelleen, et tää tippailu olisi nyt jotain positiivista eikä menkat... Ainakaan ei niitä kohtukipuja ole, jotka menkkavuotoon liittyy. Mutta kierron keskiarvon mukaan olis kierto 31pv ja menkat ens la alkais. Noin teoriassa.
Ja liity vaan testailijoiden joukkoon, jos siltä tuntuu ;)

pätkis I feel you, epäsäännöllisyys on syvältä :dead:

Toiveissa Tsemppiä testinväistelyyn :wink "oireita" vai oireita... :nailbiting:

Tiko onnea o-plussan bongauksesta!! ja toivotaan seuraavaankin testiin ++++

Tikolla ihanan tuhti o+ :)

Kuka se olikaan kun sai ruisleivästä kamalat turvotukset ja ilmat? No, meillä oli tänään herkkupäivä ja makkaraperunat. Voi jestas sentään, miten meni pakki sekaisin!! Ja olin vielä laittanut aika tulista chilimajoneesia - hyvä Chili polttaa kahdesti, en sano enempää :excited001:laughing021

Ilpuri se plussa täyttää keskiviikkona yks vee <3

Plussatuulia teille kaikille, vaikka tuomion saa ettei luomusti lapsia voi saada, voi niin kuitenkin käydä. Pikaista plussaa jokaiselle <3

Harmittaa lukea täältä, että osa mun kuumeilu aikaisista on edelleen odottamassa plussaa, teille varsinkin plussaa toivon ja pian! <3

Meillä on alettu toisen yritystä. Ja tätä ketjua tulee luettua useesti viikossa, mutten osaa tänne tulla kirjoittelemaan, koska mulla on jo esikoinen. Maailman rakkain pikkumies <3

Tuu vaan pepeXXL takas kirjottelemaan. Jos vaikka porukan tsempitykset ja henkinentuki auttais saamaan uuden plussan nopeammin kuin viimeksi. :welcome
... kait siihen sun miestäkin tarvitaan jollain lailla ... :happy112

LaraS mä se olin!!! En muuten pysty sitä puikulaa syömään, vaihdoin realiin ja sitä pystyy! :)

En hitokseen saa ovista tässä kuussa näköjään tikulle.. grr! Että voi ärsyttää! Ei oo tällästä käyny ennen!

Siis täh, eikös tässä ketjussa saa olla vaikka oliskin jo lapsia? Koska apuva sittenhän mä oon väärässä paikassa [emoji15]

MM niin muistelinkin, että sulla se puikulaongelma oli, vaan en ollut varma ni en tohtinu nimetä :rolleyes::grin real on ainaki isännälle hyvä vattalle, sekä syödään myös jälkiuunileipää. Isäntäkin oppinu vähän kattomaan, mitä "ruisleivät" sisältää :)
Mulla on peruna monesti esim keitoissa ollut aiemminkin sellanen, et menee maha sekaisin.

**muoks** minnekäs MM o+ on hävinnyt :bored: hus, tikkuun sieltä!

Ei munkaan vatsa kestä puikulaa... Enkä kyllä yhtään ihmettele sen jälkeen ku luin ainesosaluettelon. . . Mallasta, mallasta ja lisää mallsta. .

Täysjyväruisjauho, vesi, vehnäjauho, ruismallasrouhe, vehnäproteiini, ohra-ja ruismallasuute, hiiva, suola ja ruismallas. Täysjyväruista on tuotteessa 45 % ja 75 % leivän viljasta on täysjyväruista.

LaraS : JOO :D mä se olin :D mulle ei onneks tosta realista tullut. Ja siis täytyy myöntää etten hölmö tiennyt että ne tunkee ruisleipäänkin vehnäjauhoja ennekun te kerroitte ja menin sit prismassa tutkimaan pakkauksia! En tosiaan tiedä mihin se ovis on karannu. :D karkaisin itekkii ja loppus tää stressi! :D Mut toisaalta, enpä pahemmin oo tässä kierrossa nyt stressannu (kai..) omasta mielestä ainakaan . Alotin lämpöjen mittailun ja sekin sujunut hyvin tällä haavaa! Ei auta kun tikutella ja metsästää kadonnutta ovista :D kai se joskus tulee, ellei oo anovulatorinen kuukausi menoillaan!

Pahoittelut vielä kaikille neganneille.
Laran testissä muokatussa kuvassa näkyy kyl jotain... jospa se ois vahvemman viivan alku.. pidän peukkuja.
Minä tein tosiaan testin ja se oli nega, mut myöhemmin kun katsoin sitä siinä oli aika selkee viivanpaikka.. noh.. pitänee testata huomenna uudestaan.. fiilikset on edelleen sellaset että en todellakaan usko olevani raskaana. Tänään siis dpo12 tai mahdollisesti dpo11. On siis vielä aikaa että plussa tulis.. mutku oon yleensä saanu plussan jo dpo 10..

Muokattu viimeksi:
Takaisin