Hei pitkästä aikaa!
Trianalle suuren suuri halaus!
Mahtavia uutisia Julianna!
Riveille toivon ovisplussaa vasta huomiselle!
Mun pitäis kans mennä pissimään o-tikkuun, mutten uskalla :D Mulla tuplattiin tähän kiertoon Letrot ja seurantaultrassa ennusti eilistä ovulaatiopäiväksi. Eipä ole sitä plussaa näkynyt, tällä kertaa onneksi. Perjantaista asti ollut vaivaa ja eilen lopulta pääsin lääkäriin ja löytyi emätintulehdus. Paikallinen antibioottikuuri tuli viikoksi. Siinähän hätäännyin lisää, kun pitäisi aloittaa myös luget paikallisesti. Tänään keskustelin lapsettomuuslääkärin kanssa ja hän oli ehdottomasti sitä mieltä, että jatketaan antibiooteista huolimatta suunnitelman mukaan. Itseeni taas hämmästyttää, että käytän kahta paikallishoitoa samaan aikaan... Mutta niin, toivon, että o-plussa odotuttaisi vielä muutaman päivän, että tuo antibiootti antaisi paremman tehon. Pupuilu kun polttaa tällä hetkellä...
Olin aivan rikki maanantain ja tiistain. Itkin putkeen kaksi päivää joka hetken mitä kotona olin ja automatkat. Ei vain ymmärrä miten tää voi olla tällaista rakettitiedettä ja päivittäin ihmisiä tulee vahingossa raskaaksi! En vaan jaksa, jos tää kierto menee piloille ton tulehduksen takia!
Sori napailu
Onko jollekin lugeista tullut haittavaikutuksia? Jännittää millaiseksi niistä tulee, kun letroista pillitän joka asiasta...
Ja millä annostuksella olette käyttäneet?