Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Iijamariija: on se mahdollista että saisitte tulokset jo silloin. Mitä näytteestä tutkittiin? En tiedä sitten sanoa että miten kauan kestää jos tutkitaan kaikki muodot sun muut mutta perustutkimuksen tulokset tulee aika nopsaan :) Tietty samallahan ne siinä katsotaan että miksipä siinä sen kauempaa kestäisi:woot:

Hei pitkästä aikaa!

Trianalle suuren suuri halaus!

Mahtavia uutisia Julianna!

Riveille toivon ovisplussaa vasta huomiselle!

Mun pitäis kans mennä pissimään o-tikkuun, mutten uskalla :D Mulla tuplattiin tähän kiertoon Letrot ja seurantaultrassa ennusti eilistä ovulaatiopäiväksi. Eipä ole sitä plussaa näkynyt, tällä kertaa onneksi. Perjantaista asti ollut vaivaa ja eilen lopulta pääsin lääkäriin ja löytyi emätintulehdus. Paikallinen antibioottikuuri tuli viikoksi. Siinähän hätäännyin lisää, kun pitäisi aloittaa myös luget paikallisesti. Tänään keskustelin lapsettomuuslääkärin kanssa ja hän oli ehdottomasti sitä mieltä, että jatketaan antibiooteista huolimatta suunnitelman mukaan. Itseeni taas hämmästyttää, että käytän kahta paikallishoitoa samaan aikaan... Mutta niin, toivon, että o-plussa odotuttaisi vielä muutaman päivän, että tuo antibiootti antaisi paremman tehon. Pupuilu kun polttaa tällä hetkellä...
Olin aivan rikki maanantain ja tiistain. Itkin putkeen kaksi päivää joka hetken mitä kotona olin ja automatkat. Ei vain ymmärrä miten tää voi olla tällaista rakettitiedettä ja päivittäin ihmisiä tulee vahingossa raskaaksi! En vaan jaksa, jos tää kierto menee piloille ton tulehduksen takia!
Sori napailu :(

Onko jollekin lugeista tullut haittavaikutuksia? Jännittää millaiseksi niistä tulee, kun letroista pillitän joka asiasta...
Ja millä annostuksella olette käyttäneet?

Muokattu viimeksi:
Tulos minuutin jälkeen, että tänään sitten aloitetaan luget

Liitteet

• IMG_6088.JPG
    IMG_6088.JPG
    762.1 KB · Katsottu: 245
mimmma hyvä, että kaikki normaalia. Tosin enemmän varmaan veetuttaa, ettei ole ongelmia - muttei tule pienokaistakaan :/ kolmannes lapsettomuuden syistä jää epäselväksi, kummassakaan ei löydy ns vikaa. Hoidoilla moni silti saa vauvan ja jopa luomustikin.
Ei voi aina käsittää, miksei "saamisjärjestys" perustu haluun ja valmiuteen olla vanhempi :'(

Myy kuulostaa tosi inhalta :/ hyvä, että hoito on tulehdukseen eikä tartte jättää lugejakaan pois. Kai sait ohjausta, miten monta tuntia on pidettävä antibiootin ja lugen välissä paussia? Silleenhän se onnistuu, koska lääkeaineet imeytyy limakalvolta nopeesti. Pikaista toipumista :)

Kiitos LaraS! Ei tullut ohjeistusta, kun kysyin, että samaan aikaanko ne illalla laitan vai miten. Laitan varmaan päivän viimeisen lugen tunti-kaksi ennen nukkumaan menoa, kun antibiootti laitetaan sängyssä.
Sain luget, koska luteaali on jäänyt vain kymmeneen päivään.

Pomppasin sitte jo nyt takaisin tänne.. tää on kuitenki ainoa paikka missä voi näistä asioista jutella...

Myy: toivottavasti kaikki menee nappiin tulehduksesta huolimatta! :)

Rivelle ovisplussaa huomiselle! :)

On: oon edelleen ihan sata varma että tää on nega kierto. Ovistestikin oli aivan nega tänään. Ei minkäänlaisia oireita...

Pätkis dpo 10

Iijamariija: me saatiin simppatuloksista määrä ja liikkuvuus tulokset samalle päivää mut sit rakenne tuloksissa meni 3viikkoa kun lähettivät isommalle paikkakunnalle,eli jyväskylään tutkittavaksi.
Rivelle: toivotaan todella ettei ovis tule tänään!!!
Triana: tsemppiä kystan kanssa,toella inhottava tilanne!!!
Myy pikaista toipumista!!! ihan syvältä tuo tilanne,miten ne tulehdukset löytääkin tiensä juuri silloin kun ei missään nimessä pitäsi,tsemppiä!!!!
Pätkis: toivotaan, että se plussa kuitenkin tulisi yllärinä sieltä!!
Mimmma: ´hyvä että on kaikki ok,jospa sieltä pian tulisi pieni tuhisija teilekin!!

Tsemppiä kaikille!!! luen kyllä kaikkien jutut,mutta jatkan tätä "taustailua" hiukan... tänne ei mitään uutta,edellen kierto hukassa ja kysta ilmeisesti tallella.
Perjantaina ensimmäinen käynti lapsettomuuspolilla hoitajalla.

Hei, kiitos paljon vastauksista! Ehkä ne tulokset ehtii sitten jo maanantaille :) Loppuu piinailu ainakin niiltä osin!

Rive, toivotaan ettei siellä ovistesti näytä plussaa vielä tänään!

Helinäkeiju, olikos teillä vielä tehty mitään tutkimuksia? Onko tää käynti nyt liittyen mahdollisiin tuleviin hoitoihin tms vai miten teillä oli jatkoa suunniteltu?

Trianalle voimia kipujen kanssa! Toivottavasti saat diagnoosin ja jatkosuunnitelman mahd. pian!

Myy, toivotaan, ettei tulehduksesta oo haittaa ja luget tuo teille toivotun tuloksen :)

Mimmma, varmasti ristiriitaiset tunnelmat nyt jälkeenpäin. Voin kuvitella, että olo on samaan aikaan helpottunut, mutta epätietoinen jatkosta. Tsemppiä päätösten kanssa!

Täällä yritetään jaksaa vielä tänään varman päälle hyödyntää ovisplussa(t), vaikka alkaa pikkuhiljaa olla jo ihan todellisen motivoinnin ja tsemppauksen takana tuo itsensä oikeaan tilaan ja lopputulokseen saaminen. Onneks mies on aina valmis ja sehän se tärkein on! :D

Menkat pitäs alkaa viikon päästä eli ensi keskiviikkona. Jos pystyis olla testaamatta ja odottaa niitten alkua vaan..ei mulla oo r-testejä kotonakaan
Välillä on kylmä, välillä kuuma. Kattelin eilisiä salkkareita ja voi luoja ku alko itkettää. :wideyed: Kyllä oli miehellä hauskaa kun pillitin ihan kunnolla..:facepalm::smiley-ashamed005Vähän jomotteliski siihen malliin että alkamassa on..

Hmm äsken pyyhittäessä tuli vähän hyvin heikosti rusehtavaa valkovuotoa mutta siis todella niukasti... tänään dpo 10 joten eikö se oo liika myöhäistä kiinnittymisvuodolle? vai onko menkat alkamassa etuajassa...? tuntuis kyllä oudolta jos menkat alkais terolutista huolimatta...

Helinä Kiva, että hoitajalle käynti on. Sentään edes jotain tapahtuu, vaikka kysta ja menkat odotuttaa. Pikkunen nytkähdys johonkin suuntaan :)

pätkikselle toivotaan ++++

Iija jaksaajaksaa!! :smiley-bounce012

Kipsuli jopa siellä onkin kiinnittymisiä ja muita pikkutaikoja ++++

Nyt tartteis vähän valaistusta o-tikkujen suhteen!! Mulla ei ole mennyt viivat läheskään tasavahvoiksi, nyt ovat taas melkein olemattomia :/ sahaako noin paljon kierron aikana, vai onkohan niin, ettei ovista tähän kiertoon ees tule??:sad001
Eka kuva kp18 (kierron vahvin viiva), toiset 2 kuvaa tänään kp22. Haaleimmat tikut nyt illalta.
Onko tää pco-asioita vai onko tällaista muillakin?:confused:

Liitteet

• IMG_20161112_140824.jpg
    IMG_20161112_140824.jpg
    422.2 KB · Katsottu: 205
  • IMG_20161116_152906.jpg
    IMG_20161116_152906.jpg
    193.3 KB · Katsottu: 184
  • IMG_20161116_200755.jpg
    IMG_20161116_200755.jpg
    178.8 KB · Katsottu: 209
Myylle voimia, josko nopsaa parantuisit ja kierto saatais onnistumaan.

Naikkaril käyty ja ens kiertoon aloitetaan letrot ja siihen kiertoon eka inssi, jos ei nyt veny joulupyhille. Oikein oletin oviksen, että lääkärinkin mukaan olisi huomenna tai perjantaina.

Itsellä ei letroista ole mtn kokemusta, joten miten ne vaikuttaa, mitä oireita tulee yms?

LaraS on mullakin ihan samanlaista sahaamista aina ja mulla ei tietääkseni oo pcos :)

Ite rupesin miettii että pitäiskö ostaa luge rasvaa kun mun luteaali oli viimeks vaan 9 ja sitä ennen 11.. tietysti olis varmaan hyvä jos lääkäristä sais luget mutta arvatkaapa vaan mitä ne sanoo ylipainoiselle vajis potilaalle joka vaivaan avuksi ;)

MamaMee voi vitsi, jos tästä tulee taas joku 60+ monsterikierto ja tolleen viivat pomppii koko ajan ni voi :smiley-angry016 saattaa olla eka ja vika kerta, kun tikuttelen :smiley-angry026:hilarious:

MamaMee voi vitsi, jos tästä tulee taas joku 60+ monsterikierto ja tolleen viivat pomppii koko ajan ni voi :smiley-angry016 saattaa olla eka ja vika kerta, kun tikuttelen :smiley-angry026:hilarious:

No toivottasti ei sentäs :) mä unohdin tehä illalla testinkin :D mut oon nyt aloittanut ottaa lämmöt taas, saas nähä mitä käy.. mut pakko että vahvistaa oviksen tapahtuneeksi koska oon menossa lääkäriin papa kokeen jälkeen muutenkin niin vois siellä kysellä ja lyödä faktaa tiskiin.. :) tiedä vaikka sais apuja!

Takaisin