Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Lissufin kyllä se vaan ihan selvästi sieltä se viiva kurkkaa!!

Pätkikselle vahvaa viivaa seuraavaan testiin.

Omaa sen verran että otin nyt vasta viimeiset terot käyttöön oletetun oviksen jälkeen mutta ei varmaan ollutkaan kauheen hyvä idea, kun sain niistä aikaan etovaa oloa...Oletin oviksen olleen sunnuntaina kun vähän nipsuili(en oo tikutellut nyt) mutta en sitten tiedä oliko, kun nyt kuitenkin jomottaa aina välillä ja alaselkä polttelee välillä... mieskin on reissussa niin ei pysty hyödyntämään jos onki o vasta nyt :android:
Näillä mennään...

Lissufin: Viivahan se siellä, eikä tarttenu edes tihrustaa, ihanaa! :-)

On: Ajatelkaas, että mulla on ollu niin kamala kiire, että en yhtään tiedä, mikä kp on menossa. Tätä ei oo tapahtunu kohta vuoteen! :D No, oloista tiedän, että kohta menkat ovella, kun ei meinaa vaatteisiin mahtua :D. Mut jotenkin vapauttavaa jokatapauksessa :-)

On ollu pari päivää sellasta huikeita ja hässäkkää et ohhoh!

Iijamariija, meillä sanoivat et miehen tulokset kestää 3 vk mut tuli kahdessa tai vähän yli muistaakseni.

Myy, ihana kuulla sinusta! Mut tosi ärsyttävää et on nyt kaikkea typerää ylimääräistä mut jotenkin silti tuntuu et kyllä ne lääkärit tietää mitä tekee. Voi kun nyt viimein olis teidän vuoro!

Pätkiksellä on jännät paikat, voi kumpa!

Laras, mulla kyllä ainakin on sahannu. Viimekshän oli just ihan olematon viiva ennen plussa päivää. Voi kun se sun plussa tulis jo niin pääsisit piinailemaan!

Viima, niimpä testiä ruutuun! :)

Julianna, toivottavasti ovis otti onnensa :)

Lissu fi, Wau, upea haamu! Vahvistukoon se!

Iijamariija, meillä meni simppatuloksissa n. viikko. Tosin siinä ajassa ei tulokset ollu viel polille ehtineet, mutta soittamalla selvis kuitenkin.

Lissufin, onnea ja vahvistumista viivalle! :)

Mulla menossa kp 23/29 dpo7 oloja ei minkäänlaista.
Fiilikset on taas tosi maassa, töissä ihan tosi ärsyttävä tilanne yhden asiakkaan kanssa! Sille oli ilmestynyt yks ihosairaus mun hoidon jälkeen. Mut tää sairaus on piilevä ja voi ilmestyä stressistä tms joten oli vaan huonoa tuuria et se tuli mun hoidon jälkeen. Tietty asiakas on sitä mieltä et syy on mun. Oon nyt konsultoinut monta eritahoa ja kaikki on sitä mieltä et mun ei pitäs maksaa lääkäri/lääkekuluja mutta tää asiakas on tällänen hieno rouva jolla on vaikutusvaltaa niin tavallaan pääsisin helpommalla kun maksan. Siis joku 200€. Mut samallahan myönnän et oon väärässä ja kun en ole. Argh! :/

Sit menin tänään aika vauhdikkaasti töissä vessaan niin se meidän harjoittelija oli siellä itkemässä silmät päästään. Tällä kertaa ei ollu syy musta :D vaan joku oli sanonut sille pahasti puhelimessa :o no laitoin sen kotia kun ei nyt kassalla voi olla särkisilmillä

Lisäks tää pitkä yritys kyllä alkaa aikalailla koettelemaan parisuhdetta, hirveetä riitelyä ollu monta päivää. Ei siis lapsettomuudesta vaikka se sen varmaan loppuviimeksi aiheuttaakin.

Voivoi.. Kyllä väsyttää :(

Lemon, siistiä! Mulla kans ollu noin. Täs 3 vuoden aikana ollu 2 kiertoa et ei olla oviksen aikaan oltu samassa paikassa niin neon ollu ihania ku ei oo tarvinnu stressata mitään. Tosi vapauttavia!

LaraS, kiitos apteekkichat-vinkistä! Sain ohjeet :) Ootko aamulämpöjä mittaillut? Voisiko olla, että ovis ois jo ollut, etkä saanut lh-huippua kiinni?

Julianna, letrot aiheuttaa mulle jatkuvan itkemisen ja nyt annoksen tuplauksen jälkeen myös öiset kuumat aallot.

Pätkis, voi kun olis nyt kiinnittymistä!

Jes Rive! Ens viikolle sitten tähdet kohdilleen!

MamaMee ja Toiveissa, lääkäri oli sitä mieltä, että 10pv luteaali on vielä liian lyhyt ja kirjoitti luget. Saako lugea ilman reseptiäkin?

Lissufin, viivalle kovasti vahvistumista!

Untuvainen, toivottavasti ovis oli jo sunnuntaina!

Lemon, kuulostaa ihanan stressittömältä, kun ei tietoa kiertopäivästä!

Onpa inhottava tilanne Ilpuri! :( Saisiko tälle rouvalle konsultoidut tahot todistettua, ettei sairaus ole puhjennut saadun hoidon vuoksi? Kumpa kotonakin tilanne rauhoittuisi! Suuren suuri halaus! ❤️

Täällä on antibiootti rauhoittanut ihan kiitettävästi tilannetta. Ovis varmaan oli ja meni, kun aamulämmöt nousseet 0,4. Mieltä nostatti uus auto! Ai vitsit se on ihana! ❤️

Myy82: niinhän ne sanoo, mulla kuitenkin kaksi lasta tolla 10pv lutiksella. Ja kaksi km. Mulla siis ainakin onnistuu raskautuminen, mut aion hommaa lääkkeet että se pitenee koska se häiritsee itseäni että josko se sittenkin olis parempi pidentää sitä :)
Edit * oma gyne ja lääkäri siis sanoi että kaikki alle 10 pv on huono juttu

Voih Ilpuri, onpas nyt ressaavia juttuja paljon :sad001 Eihän se tantta nyt voi vaan olla itsepäisesti sitä mieltä jos olet kysynyt mielipiteitä muiltakin. Komppaan Myytä, voisiko joku heistä soittaa tälle tädille ja sanoa että ei todellakaan johtunut siusta? Riitely ei ole koskaan kivaa mutta nyt kun vielä on tämä yritys päällä niin..voimahalaus sinne :Heartred

..niin ja ei ovulaatiota eilenkään. Pelivaraa on sunnuntaihin saakka ja tietty näin malttamattomalle ihmiselle tää on ärsyttävää odottelua. Juilintoja ja ovisoloja on kyllä kiitettävästi eli koitan nyt vaan luottaa siihen että kyllä se hyvin menee. Puuh.

Ilpuri voi vitsi, että on paljon stressaavia asioita kertynyt :sad001 a) voisko joku/parikin näistä sun konsultoimista tosiaan olla yhteydessä tähän asiakkaaseen? b) voi harjoittelija sentään... Olisko mahdollista pitää ihan kunnon palaveri, missä käydä asiat läpi? Onko kuvioissa opettajaa/ohjaajaa, joka voisi tulla mukaan? Jaettu vastuu voisi keventää sun kuormaa ja ilmaa puhdistella. c) parisuhde asiat.. No, niihin ei voi oikein neuvoa antaa... Tietysti jokaisessa parisuhteessa on omansa keinot käydä vaikeita asioita läpi. Meillä on tapana kysyä suoraan toiselta mikä on, v*tuttaako joku asia. Suoraan asiaan, se toimii meillä :hilarious:
Joka tapauksessa hirmusti tsemppiä ja voimia!! :Heartred

Myy hyvä, että sait kunnon ohjeet :) uteliaisuudesta saanko kysyy, minkälaiset ohjeet sait? Lämpöjä en oo mitannut, kun tuskin nukun 3 tunnin pätkiä koskaan, vaan heräilen pitkin yötä. Varasin kyllä mittarin (tosin ei taida olla riittävän tarkka) yöpöydälle, mut enpä ole muistanu kokeilla ees yhtä kertaa! :hilarious: Voihan se mun vahvempi haalee viiva olla plussa; niinkuin Maggiella, mullei ehkä pco: n takia tule niitä selkeitä plussia :sorry:
Nyt ma luulisin, kun tuntui että jääpiikillä olis pistelty muutaman kerran oikeelle, niin olisi ollut ovis. Parissa viikossahan sen näkee, oliko näin :nailbiting: niin, että enemmän oon Ilpuri nyt piinailu- kuin ovisbongausmoodissa :shy: tosin womanlog ennusti ovista huomiselle, niin oon vielä testaillut satunnaisesti o-tikuillakin.

LaraS kp24 (dpo4???) / 31??

0a2fd965bae0b6f9e8f684239337562b
Pitihän se puikkotesti ostaa [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Takaisin