Onnea plussaneille ja O+ saaneille!
Tervetuloa uusille.
ON: Pakko tulla avautumaan ihmettelyistäni.
Mulla on ollut km:n jälkeen ihme oireita jatkuvasti. Ensiksi menkat tuli täsmällisesti, kierto 25 pv:ää. Tosin ne oli huomattavasti niukemmat kuin ennen, mutta kivut (jotka ovat repiviä, kuin munikset revittäisiin irti sekä sukkapuikko peräsuolessa) alkoivat jo viikko ennen menkkoja. Kuten etovaolo, joka on itse asiassa jatkunut siitä asti tähän päivään. Tokat menkat alkoivat myös ajallaan, niukemmat kuin ennen, mutta ei kumminkaan niukat eikä kipuja ollut kuin yhtenä päivänä.
Ennen menkkoja testasin o- ja r-testeillä. R-testi (One Step) näytti täysin negaa. Ovista testasin One Stepillä ja Apteekkarin omalla. On Step näytti haaleaa viivaa, mutta Apteekkari tasavahvoja viivoja. Tämä siis menkkoja edeltävänä päivänä. Tiedän, että vaihdevuosien lähestyessä LH näkyy lähes kokoajan, mutta One Steppi ei antanut missään vaiheessa ovista tikuttaessani kummoisempaa viivaa.
Olen kokoaika nälkäinen, muttei tee mieli syödä mitään. Sitten kun syön, niin tuntuu ettei nälkä lähde. Etovaolo on siis kokoajan ei pelkästään ennen ja jälkeen syönnin.
Tänään alkoi pistävä kipu vähän häpyluun yläpuolella oikealla nivusen lähellä. Se saattaa kipuilla muutaman tunnin ja olla pois max saman verran, kunnes alkaa uudestaan.
Ennen ekoja menkkoja lämmöt oli 35.4-35.7 ja sitten on pysynyt 36.2-36.7 välillä.
Elikkä mikä hitto mua vaivaa??!! R-testi nega ja menkat ollu, joten en voi olla raskaana. Onko mun vaihdevuodet jo alkamassa ja tämä olisi sitä?