Laras, joo on tapana

ja kaikkia pinnasänkyjä ym

ihan hirvee morkkis sit aina iskee, monesti jos oon antanut itselleni luvan iskee niin kova masis et aina lähden foorumitauollekin että saan kokonaan asian nollattua. Välillä kävelen kaupassa vauvanvaate osaston läpo kyyneloeet silmissä. Oon myös alkanut rypistelemään otsaani kaikille äideille vauvojen kanssa jos ne ei oo suorittanut jotain juttua mun mielestä hyvin. Tyyliin rööki kädessä tai vauvalla liian vähän päällä tai jotain muuta vastaavaa...
Missä Viiman testi???
Joo siis eilisen paskat fiilikset kun eilen oli dpo0 ja meillä oli seksiä dpo -1 illalla ja eilen sit oli tosi kovat vatsakivut aamulla ja illalla olisin halunnu viel varmistaa mut miehellä kesti ikä ja vuosikaudet suihkussa ja iltapalalla ja tv:n edessä niin sit olin jo et no antaa olla sitten!! No Sit se tuli sänkyyn että haluutko mut mua jo väsytti ja olin nukkumisvalmiudessa. Varmaan eilisen myöhäisillan sekstailusta ei olis enää mitään hyötyä edes ollut mutta ärsyttää silti. Sanoin just miehelle että mähän sanoin sunnuntaina kun itkeskelin tätä alkavaa ovisviikkoa että en halua joutua ruinaamaan.
Ja se oli et tiettenkään ei tartte.
Mua niin ärsyttää!!! Me ollaan oltu nyt 3,5 v naimisissa ja siitä melkein 3 vuotta on aktiivisesti yritetty vauvaa. Mulla on halut ihan poissa ja ymmärrän että kun en ole kovin aktiivinen niin ei mies aina halua aloitetta tehtä vaikka en usko muuten hänen haluihinsa tän vaikuttaneen. Tottakai seksi on aina ihanaa kun siihen pääsee mutta mua niin ärsyttää tää aikataulu ja kaikki paska.

Haluan raskaaksi jo ihan vain tästä syystä!
JA MUN HERMO EI KESTÄ TUOTA HARJOITTELIJAA!!!!!!!!!!

Voipi olla et sekin nyt vähän kiristää