Eltsi: lämpöjen mittailu on kyllä tosi haasteellista. Ei ole ollut uni tasaista moneen yöhön... Ajattelis että ovis olis kuitenkin ollut.. Selvääkin selvempi ovisplussa tikussa ja ultrassa oli sen kokoinen folli että olis saanu vaikka irrota heti.. Käsittääkseni jos folli jää puhkeamatta keltarauhanen kehittyy kuitenkin ja lämmöt nousee normaalisti tässä tilassa jopa progesteroni arvot nousee verikokeessa normisti... ainoa tapa millä puhkeamattoman follin voi todentaa on ultraamalla...
Pätkis, juurikin noin :) itse oon puolitoista vuotta mittaillut lämpöjä. Huomaan eroja jo vaan siinä, et moneltako mies lähtee töihin.. kuitenkin siinä vaiheessa käännän itsekin kylkeä :) omalla kohdalla tuo mittaaminen turhaa, kun ei ole ovulaatiota ja lääkitykset muuttaa lämpöjä :) mut oon koukussa tohon!
Eltsi: mittailin paljon lämpöjä ku oltiin yritetty noin 6kk. Huomasin jo sillon että lämmöt oli ihan mitä sattuu jos oli herännyt moneen kertaan yön aikana tai jos oli nukkunut suu auki tms. Makkarin lämpötilakin vaikuttaa esim kesällä jos on helteitä, pienet flunssatki voi vaikuttaa lämpöön samoin jos ottaa särkylääkkeen esim panadoli jota mä muuten otin eilen.. Nyt en ollu moneen kiertoon mittaillut mutta ajattelin tän kierron huvikseni mitata.. helposti siihen sitten jää koukkuun.. :D
Mulla oli sinänsä jännää että anovulatorisessa kierrossa joka todettiin ovuloimattomaksi ultralla ja verikokein niin lämmöt nousi oikein oikeaoppisesti.. siinä vaiheessa tuli kyllä vähän sellainen olo että tän täytyy olla ihan huuhaata...
Viima: olisko sulla voinu olla tänään laimeempaa aamuvirtsaa ku eilen? Jos nuo on pc:n liuskat niin ne kyllä antaa joskus törkeitä viivanpaikkoja.. mutta tuo kyllä näyttää lupaavalta!! :)
Mitä tää on! Ylhäällä on kp10-11 testit, jolloin mun oletettu ovis oli. Silloin oli myös napukka aivan pehmeä ja auki. Nuo loput merkkaamattomat on tehty eilen ja tuo alin äsken...
Siis noi ovis tikuthan näyttää myös FSH ja muita hormooneja ennen menkkoja ne on tosi usein siis plussaa :) mut harvemmin noin räikeesti! Ja koska sulla oli selkeesti siin toises testis viiva niin pistän sormet ja varvakset ristiin että se on plussa nyt [emoji123]