Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mulla laski iijamariija TSH 4.9--->1.9 kuukaudessa sillä pienimmällä lääkityksellä ja plussa tui kolmessa kuukaudessa lääkityksen aloittamisesta. :) Sitä sanotaan, että raskaus ei ala jos THS on yli 2. Toivottavasti siis syy olisi siis noissa arvoissa ja teillä tärppäisi pian!!

Voi Diku, mitä syvimmät pahoittelut ja voimia!

Uusille tervetuloa!

Ilpuri mulla menossa nyt kierto johon olis tarkotus tehä pakastealkion siirto. Huomenna kp10 ja ultra jossa kuulee mikä on tilanne ja päästäänkö siirtoon. Pakkasessa on 8 huurunenää vielä. Tuu ihmeessä turisemaan jossain vaiheessa tuonne ivf ketjuun.

Murkku ja Junttura, kiitos kutsusta :) uskon et vielä tää vuosi mennään näillä ajatuksilla ja sit vuoden vaihteen jälkeen siirrän mietteet ivf: ään ja sit tuun :)

Junttura, toivottavasti pääsette siirtoon! Ootte kyllä saanu tosi monta huuruista talteen. Onkos se niin et ne yhden kerrallaan siirtää? Mun kaverille laitettiin 2 kun kukaan ei ois halunnu tarrataan kiinni, ei kyllä hekään mutta sit vielä siirrettiin yksi ja vika ja hän syntyi tuossa muutama viikko sit <3

Pahoittelut mimmma menkoista :grumpy:

Täällä oli ovulaatio aamulla! Toissapäivänä sain ovisplussan mutta en siihen ihan täysin uskonut(r-testissä ei kylläkään enää näkynyt oikein mitään mutta mistä näistä tietää) mutta juilinnat jatkuivat eilisen päivän ja illan ja ilmaantui muitakin oireita..aamulla sitten tuikki niin kiukkuisesti vasemmalle puolelle että ei se muutakaan voi olla :p Luomuplussa olisi aikamoinen ihme mutta tulipahan käytettyä hyväksi huolella. Otan kyllä tämän kierron melko rennosti, lauantainakin olen menossa kaverin kanssa istumaan iltaa teemalla viini. Tulee kyllä tarpeeseen :angel5 Ensi kiertoon sitten PAS kehiin!

Tsempit kaikille piinailijoille, tädin kohdanneille ja odotusvaihetta eläville :Heartred

Tein tuon ovistestin ihan testailumielessä, että sotkeeko mulla pco näitä lh-testejä. Ihan tyytyväinen oon tähän "nollatestiin" :happy: tänään siis kp3 ja toivoinkin, että näkyy vaan hailakka viiva tai ei mitään. Nyt vaan jännäämään, vahvistuuko viiva vuotojen jälkeen :) Eka ovis-testini ever! :grin
IMG_20161028_093028.jpg

Mimmma pahoittelut :/

Junttura toivottavasti siirto mahdollistuu! Ja kyytiläinen saa kunnolla pitävät turvavyöt.

Rive luomuplussalle peukut ja varpaat pystyssä! :thumleft ja rentouttavaa lauantai-iltamaa!

Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua myös muille!

Iijamariija mutta onneksi kilpirauhanen on helposti korjattavissa. Hyvö että selvisi syy ja lääkityksen aloittamisen jälkeen varmasti helpottaa moni muukin oire! Mulla ainaki helpotti väsymykseen, hiusten terveyteen, ihoon ja sit painoon. Tsemppiä ja toivotaan että arvot pian palaa normaaliksi :)

Ilpuri pahoittelut :'( toivottavasti pääsisit pian hehkuttamaan plussaa!
Mutta sulla tuntuu kyllä olevan asenne kohdillaan, sitä samaa tarvittais tännekin ;) ja hyvä että tuleva hoito suunnitelma on jo selvillä :)

Pätkis pahoittelut sinnekin :'( tsemppiä uuteen kiertoon! Toivottavasti tämä teidän kierto! ;)

LaraS hyvä että sait pitkän kierron päätökseen nyt sitten plussaa ens kierolla Eiks je ;)

Diabolicat siellä kuulostaa kyllä hyvältä oireet! Tsemppiä piinaviikkoon ;)

Helinäkeiju mikä kp sulla menossa?

Toiveissa tervetuloa mukaan ja toivottavasti et joudu täällä pitkään pyörimään, pikaista plussaa sinne<3

Viima tervetuloa takaisin, toivottavasti saatte pian plussan. :) Mitä lääkäri sanoi noista siittiöistä?

Tiko tervetuloa mukaan ja toivotaan pikaista plussaa teille :)

Toiveissa pahoittelut tädistä :( mä oon käyttänyt pregcheckin ovistikkuja ei oo kauheen kalliita mutta toimii :) tsemppiä uuteen kiertoon <3

Tää ryhmä on kyllä ihan uskomaton tuki. En teitä kiittänyt ku olitte tukena viime viikon romahduksessa mutta olen kyllä kiitollinen tälle ryhmälle <3 laitan tänää myöhemmin vähän omaa tilaneettaa taaseen ;)

Jopsu

Kiitos. :) Ei oikein uskalla toivoa ettei sit pettyis. Ku tosiaan lämmöt ei oo koholla. Mut jännästi toisesta kainalosta korkeampi kuin toisesta.

Ite tulin ekalla kerralla raskaaksi samalla viikolla kun alotin kilpirauhaslääkityksen. Toki taustalla oli muutamaa kuukautta aiemmin aloitetut lisäravinteet, tarkoituksellinen rauhoittuminen, rauhalliset bodybalancet ym. niiden hikirääkkien sijaan, sit pidin kuukauden kesäloman vanhan työn loppuessa enkä suostunu alottamaan uudessa ennen ulkomaanmatkaa, joka oli siis eka etelänmatkani tyttöjen kanssa. Ja sit ovulaation aikaan olin vielä jäsenkorjaajalla, eli tosi monta vaikuttavaa tekijää, jotka on voineet edesauttaa raskautta. Ja tosiaan ei edes yritetty, päätettiin pistää yritys jäihin että saadaan kilpirauhassairaus tasapainoon. No toisin kävi. :)

Tämä kiertohan on nyt siis ensimmäinen vaihdetulla lääkityksellä joten toki oireisto saattaa johtua siitäkin, vaikka toisaalta voihan olla että keho on saanut taas semmosen herätyksen kun lääkitystä on vaihdettu ja vaikka oiskin sitten tarttunu. Tai sit ei. No muutama päivä vielä.

Hei te joilla noita kilpirauhasjuttuja tutkitaan, osaisitteko sanoa ; mulla tsh 2,30 ja t3v 5,6 mut lääkäri vaa totes et on normaalit... Itellä kuiteski on vajastoiminnan oireita... Voiskoha vielä tollaset arvot vaikuttaa raskautumiseen?

Murkku, onnea hyvistä uutisista! <3

Pätkis, mulla letrot pidentää aina menkkoja niin että on tiputtelua/tuhrua monta päivää normaalia pidempään.

Toiveissa, mulle lääkäri sanoi, että raskautta yrittävän tsh olisi hyvä olla alle 2, JOS on jo todettu kilpirauhasen vajaatoiminta. Muuten riittää, että on viitearvoissa. Mullahan oli kans maaliskuussa tsh 2,28 ja nyt tällä viikolla oli jo 4,01. Eli jos oireita löytyy, niin suosittelen, että käyt verikokeissa säännöllisesti tarkistamassa. Muistat mennä vaan aamulla heti herättyä, niin arvo on mahd. totuudenmukainen :)

Ja kiitos, kun jaoitte omia kokemuksia vajaatoiminnasta ja lääkityksestä. Helpottaa omaa oloa :)

Ps. One step tänä aamuna odotetusti nega. Niihin nyt näillä dpo:illa turha edes odottaa mitään ;)

Muoks. Murkulle onnea ultrakuulumisista <3 Toivottavasti kuullaan pian myös Pipanatin kuulumiset!

Eipä ole pitkään aikaan tullut kirjoiteltua, lueskellut oon kyllä ahkeraan.

Pahoittelut tädin kohdanneille. Ainakin Ilpuri, Pätkis, Mimmma, Toiveissa, LaraS ja muut.

Isot pahoittelut myös Dikulle, tosi kurjaa.

Onnea Murkulle hyvistä tuloksista!

Tsemppiä Junttura, toivottavasti pääsette siirtoon ja pikkuinen nappaa lujaa kiinni.

Tervetuloa uudet mukaan porukkaan, toivottavasti pian tulee tärppi.

Täällä on asiat menny eteenpäin. Lääkärin kanssa juttelin tuoreista kilppariarvoista. Sanoi, että ovat nyt kunnossa ja annostus on oikea. Ei reagoinut mitenkään siihen, että Tsh on lähellä nollaa, kun T4v on viimein nousussa. 5 kk siihen menikin.. Keväällä vasta seuraava kontrolli, jos ei oireita tule. Nyt ovis oli jopa kp 16, aikaisin taas mitä on ikinä ollut! Kroppa rupee selvästi toipumaan. Hyödyntäminen jäi vähälle, yhteen kertaan dpo -1. Tänään testattu puhdas nega. Menkkoja ei vielä näy, tänään/huomenna pitäis alkaa. Monenlaisia oireita kyllä on, pää taas temppuilee kuten aiemminkin joka kierrossa. Lämmöt edelleen hieman koholla. Nippailuja runsaasti, erityisesti vas. munasarjassa. Ei näy menkkajomoja. Noh kohta taas tiputaan korkeelta, hirvittää jo.

Muiskunen kp 28, dpo 12.

Tervetuloa Tiko74 mukaan,ihan kun uskaltauduit tulemaan,tosiaan lapsitoiveet ei katso ikää ja lapsilukumäärää. Toivotaan lyhyttä visiittiä :)
Suuret pahoittelut diku!!!!
Jopsu:
öö,en edes ollut kärryllä että mikä kp. menossa mut nyt sit laskin kun kysyin niin on kp35 nyt ja tätiä ei vaan kuulu,en oo pariin päivään tehny mitään testejä (kun kaikki ollu aiemmin nyt negoja) ja yrittänyt unohtaa koko tän jutut,tulee täti sit kun tulee.

Iiijamariia, pahoittelut negasta! :( toivottavasti plussaksi muuttuu... :)

Muiskunen, toivottavasti plussaksi muuttuu, pahoittelut sinnekkin negasta. :(

Kiitos kaikille onnitteluista, tässä ihan herkistyy... <3 olette ihania!

Takaisin