Iijamariija mutta onneksi kilpirauhanen on helposti korjattavissa. Hyvö että selvisi syy ja lääkityksen aloittamisen jälkeen varmasti helpottaa moni muukin oire! Mulla ainaki helpotti väsymykseen, hiusten terveyteen, ihoon ja sit painoon. Tsemppiä ja toivotaan että arvot pian palaa normaaliksi :)
Ilpuri pahoittelut :'( toivottavasti pääsisit pian hehkuttamaan plussaa!
Mutta sulla tuntuu kyllä olevan asenne kohdillaan, sitä samaa tarvittais tännekin

ja hyvä että tuleva hoito suunnitelma on jo selvillä :)
Pätkis pahoittelut sinnekin :'( tsemppiä uuteen kiertoon! Toivottavasti tämä teidän kierto!
LaraS hyvä että sait pitkän kierron päätökseen nyt sitten plussaa ens kierolla Eiks je
Diabolicat siellä kuulostaa kyllä hyvältä oireet! Tsemppiä piinaviikkoon
Helinäkeiju mikä kp sulla menossa?
Toiveissa tervetuloa mukaan ja toivottavasti et joudu täällä pitkään pyörimään, pikaista plussaa sinne<3
Viima tervetuloa takaisin, toivottavasti saatte pian plussan. :) Mitä lääkäri sanoi noista siittiöistä?
Tiko tervetuloa mukaan ja toivotaan pikaista plussaa teille :)
Toiveissa pahoittelut tädistä

mä oon käyttänyt pregcheckin ovistikkuja ei oo kauheen kalliita mutta toimii :) tsemppiä uuteen kiertoon <3
Tää ryhmä on kyllä ihan uskomaton tuki. En teitä kiittänyt ku olitte tukena viime viikon romahduksessa mutta olen kyllä kiitollinen tälle ryhmälle <3 laitan tänää myöhemmin vähän omaa tilaneettaa taaseen
Jopsu