Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos :)
Nyt on ekaa kertaa vuosiin se tilanne että menkat on 2vrk myöhässä. Tuntemukset mahassa oli iha semmoset et menkat alkaa ja kohta alkaa ne jäätävät kivut ja kauhee vuoto, mutta ei! Ei näy... :O omituista. Ei kyllä oo mitää muita "oireita" mihinkää suuntaan... Tänään tietenki hirveellä innolla tein apteekin raskaustestin mut ihan puhdas nega... :( Jospa ne menkat on vaa jostai muusta syystä nyt myöhässä...

Toiveissa, tervetuloa. Olkoon matkasi lyhyt :)

Laras, huippua! Nyt kohti uutta yritystä!

Diabolicat, sulla ainakin olis oireet kohdallaan! Kumpa! !!

Helinä, voihan negat! Näyttäs nyt plussaa tai sit menkat alkakoon et pääsette uuteen yritykseen!

Jokohan Haikaranyytti on vauvakuplassa..?

Taas täällä! Mulla oli parin kuukauden tauko tästä kaikesta, myös foorumista. Siinä välissä käyty väestöliitossa ja ties missä. Nyt on clomit haettu ja syön 50mg kierron 3-7 päivänä. Nyt kp 7 menossa ja tallettelut jo eilen aloitettu :hilarious:
Pupuillaan nyt joka toinen päivä, ovikseen asti ja päivä senkin jälkeen. Miehellä oli 98% epänormaaleja siittiöitä, ja mua huolettaa se TOSI paljon... yli vuoden sisällä yksi raskaus, ja joka kuu yritettiin. Sekin päätyi keskenmenoon rv 4+3:shifty:

Eli kysymys kuuluu, kenellä teistä on kokemuksia clomista? Ois kiva kuulla miten teidän kropat on siihen suhtaununut, vaikka sehän on kaikilla yksilöllistä. :)

Toiveissa: Tervetuloa ja lyhyttä visiittiä! :)

Laras: Tässä tilanteessa voinee onnitella uudesta kierrosta! :)

Helinä: Hitsi noita negoja, mutta ehkäpä muuttuu vielä ;-)

Ilpuri: Voihan täti! Tsemppiä uuteen kiertoon!

Diabolicat: Onpa lupaavia oireita, ehkä voimme kohta ihastella kahta viivaa ja saada siitä itsellemmekin lisää tsemppiä ja plussauskoa :-)

Viima, mulle aiheutti voimakasta vellovaa pahaa oloa ja kovaa ovis juilintaa, jota jatkui pitkin kiertoa 3 kiertoa. Kuumia aaltoja myös. Laittoivatko teitä hoito jonoon?

Mä tässä mietin kun viimeks vuosi sitten kävin gynelle kun tehtiin se aukkari et oisko syytä käydä kattoo paikat? Kun kuiteskin ens kevät talvelle menee ivf jos sinne nyt päädytään. . Saatan ehkä soitella huomenna naistenpolille ja kysyä kun aika paljon on kipuja välillä, myös välillä tosi pahoja yhdyntäkipuja ja sit päässä pyörii koko ajan pelko endosta ja myamista ja tiesmistä.

Ajattelin nyt uskaltautua kirjoittamaan tänne. Olen kyllä kohta vuoden seurannut tätä ketjua. Jännittänyt, iloinnut ja pettynyt teidän kokemuksienne mukaan.
Mun piti hypätä mukaan pari kuukautta sitten, mutta onnekkaasti raskauduin 1,5 vuoden enemmän ja vähemmän yrittämisen jälkeen. Se raskaus päättyi ikäväkseni keskenmenoon vkl 8 . :sorry:
Nyt olen "kärsinyt" yhdet menkat ja kovasti toivotaan, että saisimme vielä pienokaisen. Tai siis minä toivon ja mies on ihan varma. laughing7
Mulla kun alkaa olla jo ikää, niin mahdollisuudet sen kuin vähenee. Mä olen 42 ja mies 47 . Meillä on 3 lasta (14,13 ja 11).
Se on ollut varmaan suurin syy, etten ole aiemmin kirjoitellut, koska täällä toisilla ei ole vielä ainuttakaan. Tunsin itseni jotenkin liikaa toivovaksi.
Noh, nyt kumminkin uskaltauduin mukaan, jotta voin onnitella ja riemuita muiden kanssa kirjaimellisesti.:happy:

Täältä olen oppinut paljon uusia asioita, joita kokeilen. Esim. en ole ennen syönyt mitään vitamiineja enkä tikuttanut ovista, siis ennen kuin aloin seuraamaan tätä ketjua.

Nelosen yritystä 1/15

Tiko74 Tervetuloa mukaan ja toivotaan lyhyttä visiittiä :)

Toiveissa<3 jos ei ala menkat, niin tee uusi testi parin vrk päästä (aamuvirtsasta). Toivottavasti muuttuu plussaksi!

Tervetuloa uusille!

Viima, itse käytin clomeja neljä kiertoa. En mitään kummallisia haittavaikutuksia saanut. Elämäni ekat ovikset sain tikkuun clomejen ansiosta, mutta en tiedä irtosiko munasolu kuitenkaan.. tsemppiä!

Facebookissa osui silmään clearbluen uusi raskaustesti, jonka voi tehdä 6 päivää ennen menkkoja! Oli sama herkkyys kuin muissa herkissä testeissä. Onko joku jo kokeillut?

Viima: mä kerkesin käyttää clomeja vaan 2 kiertoa. Toisessa kierrossa ku annosta nostettiin kahteen tablettiin sain näköhäiriöitä joten jouduin vaihtamaan letrozoliin. Muutenkin vaikutti siltä että kahdellakaan tabletilla ei follit kuitenkaan jaksanu kasvaa tarpeeksi ennen ovista. Lisäks limakalvo varmaan ohentui jonkun verran koska kuukautiset oli nyt huomattavasti niukemmat.. Mutta mitään yleisiä haittavaikutuksia esim kuumia aaltoja, päänsärkyä tms en saanut.

On: tänään eka letro päivä :nailbiting:

Pätkis kp 3

Viima: mä kerkesin käyttää clomeja yhden kierron, kunnes tärppäs. Öisittäin oli ihan järkyttävä hikoilu ja ovulaation aikaan ajattelin kuolevani kipuun.

Helmiina ja Saaga rv16+0 :O

Tervetuloa uusille! Tää ketju antoi mullekin paljon tietoa ja voimia, lohdutusta ja iloa. Korvaamaton porukka! :)

Pahoittelut myös negan testanneille ja uuteen kiertoon joutuneille. <3 Plussatuulia uusiin kiertoihin!

Viima, mulla ei tullu clomeista mitään oireita. Plussaa enteilevä kova jano oli ainut poikkeava tunne loppukierrosta.

Suuri plussapuhuri teille naiset!!

Terkuin Maggie ja poitsu 2 kk ja risat <3

Tervetuloa Tiko74 ja toiveissa<3! :)

Eltsi: en oo tuota clearbluen testiä kokeillut mutta predictorilla on saman tyylinen testi jolla voi testata jo 6pvää ennen oletettuja menkkoja. Sitten on olemassa sellainen testi kun apteekin ultra sillä voi testailla 4päivää ennen oletettuja menkkoja. Nuo kaikki testit taitaa olla herkkyydeltään sen 10 mIu. Oikeastaan noista testeistä hyötyy vain ne joilla hcg nousee suht nopeaan. Jos on myöhäinen kiinnittyminen ja hidas hcg nousu ei nuo testit sitä raskautta siltikään havaitse vaikka oliskin raskaana. Minkähän hintainen tuo clearbluen testi on? Vois vaikka kokeilla täs kierrossa :D

Täällä pieni menkkamainen tunne mahassa vieläki, mutta ei edelleenkään menkkoja! 3vrk myöhässä nyt. Päätin huomen aamulla testata uudelleen.... Mulla on apteekin oma testi kaapissa... Onkohan se kovin herkkä testi? Kauhea myllerrys omassa päässä... Jotenki sitä nii pelkää että sieltä ne menkat kohta rymähtää mut toisaalta oottaa niin kuumeisena sitä kahta viivaa että meinaa pää levetä kohta :D ja seki kyl ärsyttää jos on jotenki kierto onnistunu menee ihan sekasin... :/

Hei,
Teen paluun tänne palstalle kunhan saan pääni kasattua takaisin vanhaan moodiin.
Toivottavasti tulee teille naiset plussia niin ovis ja raskaustesteihin :Heartpink

Toiveissa, voi kumpa!!!! :rolleyes:

Diku, voi ei, oon tosi pahoillani! Jaksamista asian kanssa!:sad010

Soittelin naistenpolille ja kysyin sitä et pitäskö käydä vuosihuollossa, mutta päätettiin et en mene kun sit vuoden alussa mennään mahdollisesti hoitoihin. Samalla kertoi myös aikataulua ivf hoidoille ja tuli jotenkin tosi kiva ja levollinen olo siitä. Mun pitää soittaa helmikuun lopussa sinne ja kertoivat että sit suunnitellaan ja mietiään aikataulua, punktio ja istutus tulee olee Tayssissa (300km/suunta) mutta ultrat saan käydä sit tossa 100 km päässä ja oon siitä ihan fiililissä kun pelkäsin et nekin pitää käydä Tampereella. Sama lekuri kuulemma kuitenkin tulee. Sitä ennen kuitenkin verikokeet multa ja mieheltä täällä meidän kotona. Ja joskus oli puhetta et miten miehen pitää olla mukana niin ivf-hoitaja sanoi että tietty mukaan punktiossa ja mielellään/olisi suotavaa et on suunnittelukäynnillä. Toki sen mukaan haluan myös sinne istutukseen ja muihinkin ultriin, mutta tuolla oli tälläinen käytäntö. Halusin kysyä kun täällä oli puhetta.

Kylläpäs jotenkin helpotti! :grin

Takaisin