pätkis85
Sukkela juttelija
Ilpuri, tää on niin pieni paikkakunta että täällä ei oo gyneä paikalla joka päivä. Täällä käy vaan sellaisia keikkaa tekeviä gynejä ja niillä on vaan tietyt päivät kun ovat paikalla tyyliin joka toinen viikko parina päivänä. Naapuri paikkakunnalle olis kyllä aikoja esim 3.11 torstaille mutta sillon olis kp11. En taas haluais mennä sillon ultraan vaan haluaisin päästä sinne vähän lähemmäs ovista että näkis minkä kokoinen se folli on just sillon ehtiikö se muka kasvaa tarpeeksi parissa päivässä jos nyt kroppa päättää taas ovuloida kp13 niinku viimeiset 2 clomi kiertoa on tehnyt. äh on tää sellasta sumplimista...vuotoa sen verran jo tulee että pikkuhousunsuojan vaihdoin siteeseen.. Nyt tässä pallottelen torstain kp11 ja maanantain kp14 välillä kummalle varaan..
Sullahan on vielä hyvin aikaa jos nyt vasta dpo 12 :)
Sullahan on vielä hyvin aikaa jos nyt vasta dpo 12 :)
Muokattu viimeksi:
-Ja siis asun kaksikielisellä aleella suomi/ruotsi. Ja mä oon vähän arka sit menee niille, joten oon käyny tarkastuksissa muualla ja meidän hoidot menee nyt ainakin suunnittelu ym 100 km päähän ja varsinaiset 300 km.

en saa ees kuvaa tänne ku kaikki liian isoja..
toivon, että tänään vaihtuisi kp1. Tai sitten on taas ihmeellinen muutaman pv tuhrailu, jota ei voi mitenkään menkoiksi laskea. Samanlainen oli aiemmin tässä megakierrossa. Harvoin tätiä näin paljon odottaa, sais jo tosiaan tulla!!