Untuvainen
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mä en kestä kyl näitä lääkäreitä. Siis on pettynyt olo, mutta samalla huvittaa et oliko tuo lääkäri vaan ihan tietämätön vai luuli oikeasti et tää puhelu auto mua jotenkin.
Lääkäri ehdotti että haen apteekista ovulaatiotestejä niin saan tietooni että ovuloinko. Sitä ei voi suorittaa millään muulla tapaa... sitten käski vain nauttimaan elämästä ja unohtamaan yrityksen, koska silleen on moni esim. Adoptioon päätynyt tullu raskaaksi... ja jos sama mies on kuvioissa, niin ei ne siittiöt yhtäkkiä katoa eikä mullakaan voi yhtäkkiä mitään sellasta muutosta tulla etteikö lapsia enää tulisi...
Mä mietin kyl ton puhelun aikana et oonkoha jossai piilokamerassa
Tietenki lopetan ihmettelyn ja nauramisen jos tää kaikki pitääkin paikkansa.
Lääkäri ehdotti että haen apteekista ovulaatiotestejä niin saan tietooni että ovuloinko. Sitä ei voi suorittaa millään muulla tapaa... sitten käski vain nauttimaan elämästä ja unohtamaan yrityksen, koska silleen on moni esim. Adoptioon päätynyt tullu raskaaksi... ja jos sama mies on kuvioissa, niin ei ne siittiöt yhtäkkiä katoa eikä mullakaan voi yhtäkkiä mitään sellasta muutosta tulla etteikö lapsia enää tulisi...
Mä mietin kyl ton puhelun aikana et oonkoha jossai piilokamerassa
Tietenki lopetan ihmettelyn ja nauramisen jos tää kaikki pitääkin paikkansa.

&
Mitä ihmettä??